Lierse K - Westerlo [04-04-2021]
Re: Lierse K - Westerlo [04-04-2021]
Ik denk vooral dat het kijken wordt naar Placca. Benieuwd of ze over hem al een beslissing hebben genomen.Carlke wrote: ↑Sat Mar 27, 2021 3:40 pmLangs de andere kant ze zullen toch nog iets willen laten zien voor hun nieuwe ploeg . Allee voor degene die er nog geen hebben !KRKN wrote: ↑Sat Mar 27, 2021 12:11 pmScott - Gillekens dan achteraan? Zoiets?Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 27, 2021 8:18 amIk vrees dat er veel al met hun hoofd ergens anders gaan zitten en zich niet de volle 100% gaan geven, Santermans bv hoeft voor mij niet meer op het wedstrijdblad te staan, zoals al zoveel gezegd is geweest, geef die jeugd nu toch is de kans om zichzelf te bewijzen, aanggevuld met de spelers die wel blijven.
Kan inderdaad zeker wat mij betreft.
Serieus? Volgend seizoen ook nog? Had altijd in m'n hoofd dat dat dit seizoen afliep.Carlke wrote: ↑Sun Mar 28, 2021 9:14 amJa ik ook ik zou hem proberen te houden , maar ja ligt nog onder contract bij Beerschot ! Maar ik geloof in die gast, goede toevoer en die maakt ze !
Uit het overzicht van Axassin ( = de bijbel ) zie ik dat hij inderdaad een contract heeft tot 2022. Dan denk ik toch dat we best voor andere oplossingen zien.Eric wrote: ↑Sun Mar 28, 2021 10:43 amSerieus? Volgend seizoen ook nog? Had altijd in m'n hoofd dat dat dit seizoen afliep.
- Justhomuch
Dat word hele uitdaging heeft er al 6 gemaakt, niet van in begin er bij. Toen hij kwam nog moeten aanpassen dus veel op bank. Hoop echt dat we betere vinden maar een placca een heel seizoen hebben helemaal ingeburgerd kan ons toch wat doelpunten bieden. Wat niet wil zeggen dat er scorend vermogen bij moet. Spits maar ook middenvelders die scoren !
- Justhomuch
Ik vind die gast een drama, de open doelkansen dat die mist, constant uitschuiven, vaak te traag op gang komen... speelt vaak precies niet mee terwijl die gewoon op het veld staat, nee dan liever Petrov die weegt tenminste nog op een verdediging.Carlke wrote: ↑Sun Mar 28, 2021 8:53 pmDat word hele uitdaging heeft er al 6 gemaakt, niet van in begin er bij. Toen hij kwam nog moeten aanpassen dus veel op bank. Hoop echt dat we betere vinden maar een placca een heel seizoen hebben helemaal ingeburgerd kan ons toch wat doelpunten bieden. Wat niet wil zeggen dat er scorend vermogen bij moet. Spits maar ook middenvelders die scoren !
Wij komen áltijd terug!
Een type de belder moeten we hebben. Zo simpel is het. Sterk met de kop, goeie looplijnen en weet de goal staan.
Iemand da een heel match afwezig kan zijn, maar toch er ineens is.
Heeft ons drie keer zo bij ons kl*te gehad.
Iemand da een heel match afwezig kan zijn, maar toch er ineens is.
Heeft ons drie keer zo bij ons kl*te gehad.
Ben het met je eens. Zolang het maar niet De Belder zelf is