Deinze - Lierse K [12-03-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Carlke
Re: Deinze - Lierse K [12-03-2021]

Post by Carlke » Sun Mar 07, 2021 9:57 pm

Eric wrote:
Sun Mar 07, 2021 5:49 pm
Carlke wrote:
Sun Mar 07, 2021 4:00 pm
Flor wrote:
Sun Mar 07, 2021 9:54 am

Ja, al is een ploeg vlak na een trainerswissel toch altijd een beetje oppassen. Ik hoop dat ze nog eens iets rapen, voor de fans én voor de spelers zelf, want ze verdienen wel eens wat meeval.
De Decker doet nog niks dacht ik is voor volgend seizoen. Dus hij zal opdracht geven om iedereen zoveel mogelijk te laten spelen. !
Maar DG is wel al weg, niet?
Ja dat denk ik wel denk dat de t 2 jaar uit doet. Maar de Decker zal iedereen bezig willen zien hé normaal voor selectie volgend jaar. Hebben ook niks meer te winnen of verliezen !

Yentl1992

Post by Yentl1992 » Mon Mar 08, 2021 11:22 am

Carlke wrote:
Sun Mar 07, 2021 9:57 pm
Eric wrote:
Sun Mar 07, 2021 5:49 pm
Carlke wrote:
Sun Mar 07, 2021 4:00 pm

De Decker doet nog niks dacht ik is voor volgend seizoen. Dus hij zal opdracht geven om iedereen zoveel mogelijk te laten spelen. !
Maar DG is wel al weg, niet?
Ja dat denk ik wel denk dat de t 2 jaar uit doet. Maar de Decker zal iedereen bezig willen zien hé normaal voor selectie volgend jaar. Hebben ook niks meer te winnen of verliezen !
Das ook zo'n rare beslissing vind ik ... Gevaert al buiten kegelen, De Decker pas volgend seizoen aan het roer... Ontslagvergoeding van Gevaert moet betaald worden, terwijl de vervanger nog niet actief coach is... Laat dan Gevaert gewoon het seizoen uitdoen en start dan volgend seizoen met een nieuwe coach :P

T2 doet nu idd de coaching, althans, dat was afgelopen weekend toch zo

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Mar 08, 2021 12:06 pm

In deze match hebben beide ploegen niks meer te winnen of te verliezen. Zou kunnen dat de arbitrage nu wel eens een neutrale bril opzet mag het na weken? De laatste weken was en werd het te gortig!

KRKN

Post by KRKN » Mon Mar 08, 2021 6:05 pm

ozzy105 wrote:
Mon Mar 08, 2021 12:06 pm
In deze match hebben beide ploegen niks meer te winnen of te verliezen. Zou kunnen dat de arbitrage nu wel eens een neutrale bril opzet mag het na weken? De laatste weken was en werd het te gortig!
Deinze gaat er wel nog voor gaan denk ik. Indruk maken op de nieuwe coach die zijn kern nog moet samenstellen voor volgend seizoen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Mar 08, 2021 6:18 pm

KRKN wrote:
Mon Mar 08, 2021 6:05 pm
ozzy105 wrote:
Deinze gaat er wel nog voor gaan denk ik. Indruk maken op de nieuwe coach die zijn kern nog moet samenstellen voor volgend seizoen.
Voor gaan wel maar er staat niks meer op het spel voor hen is wel een gegeven voor de arbitrage... PS, heeft niks met het Calimerogevoel te maken hoor maar de jongste weken viel het te hard op gemakkelijk kaarten slikken terwijl de tegenstander er nauwelijks 1 kreeg, strafschoppen tegen waaronder sommigen tja... En dan telkens beslissingen in het nadeel gevolgt door een tegengoal... Bij de pers is het ook niet blijven ontgaan of zou het nu echt toeval telkens zijn geweest? Ik denk het niet...

Eric

Post by Eric » Tue Mar 09, 2021 8:25 pm

ozzy105 wrote:
Mon Mar 08, 2021 6:18 pm
KRKN wrote:
ozzy105 wrote:
Voor gaan wel maar er staat niks meer op het spel voor hen is wel een gegeven voor de arbitrage... PS, heeft niks met het Calimerogevoel te maken hoor maar de jongste weken viel het te hard op gemakkelijk kaarten slikken terwijl de tegenstander er nauwelijks 1 kreeg, strafschoppen tegen waaronder sommigen tja... En dan telkens beslissingen in het nadeel gevolgt door een tegengoal... Bij de pers is het ook niet blijven ontgaan of zou het nu echt toeval telkens zijn geweest? Ik denk het niet...
Op Sporza viel er niks van te lezen van al die discutabele fases tegen Union.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Mar 10, 2021 3:38 pm

Eric wrote:
Tue Mar 09, 2021 8:25 pm
ozzy105 wrote:
Mon Mar 08, 2021 6:18 pm
KRKN wrote:

Op Sporza viel er niks van te lezen van al die discutabele fases tegen Union.
VOETBAL1B PRO LEAGUE:LIERSE KEMPENZONEN Doelman Bernd Brughmans houdt vooral frustraties over aan avond tegen leider
“Het moest duidelijk de show van de scheidsrechter worden”

Niet weggespeeld door toekomstig kampioen Union, maar evenmin reden tot tevredenheid. Lierse Kempenzonen hield vrijdagavond hoofdzakelijk frustraties over aan het onderonsje met de leider en daar waren vooral scheidsrechter Vermeiren en de tegenstrever de grote oorzaak van.
Quasi één helft verliep alles volgens plan in Lier. Snelle voorsprong via Ayyoub Allach, perfect afweergeschut achterin. Een stilstaande fase zorgde net voor rust wel voor de gelijkmaker, maar het grootste onheil volgde vooral na de rust.

“Ons plannetje klopte aanvankelijk perfect”, bevestigt doelman Bernd Brughmans. “We zaten ook goed in ons vel, denk ik, maar toch slaagden we er opnieuw niet in om met een kleine bonus de rust te halen. Al kregen we het vooral na de pauze erg moeilijk door die snelle tweede tegengoal. We moesten dan noodgedwongen meer ruimte weggeven tegen een sterke tegenstrever als Union. En dan was er nog iemand die ons gedurig voor de voeten liep.”

Met name scheidsrechter Ken Vermeiren, die nauwelijks een maand eerder Union al een ingebeelde strafschop cadeau had gedaan tegen Lierse Kempenzonen en ook dan allesbehalve een kordate indruk had gelaten. Hij zat er ook vrijdagavond opnieuw vaker gladjes naast op het Lisp. Als 1B het opstapje moet zijn om matchen in 1A te leiden, laten ze Ken Vermeiren dan vooral op het gelijkvloers houden.

“Tja, je kan je afvragen wiens show het vrijdag in feite was. Op een belerend toontje kwam hij zijn salvo aan foute beslissingen verdedigen. Behoorlijk hautain. Het deed de frustraties bij ons alleen maar opborrelen. We hebben het al zo moeilijk. Dus zou enige neutraliteit zeker op zijn plaats zijn.”

Beloning

Al heeft Bernd Brughmans ondertussen de bladzijde al omgedraaid en wordt in Lier alweer vooruitgekeken naar het bezoek aan Deinze komende vrijdag.

“Hopelijk halen we daar een keertje een gunstig resultaat. Het zou deze groep ongelooflijk veel deugd doen.”

“Ik weet zeker dat we er vrijdag opnieuw met z’n allen tegenaan zullen gaan. We zijn enorm veerkrachtig en dat zal zo blijven tot de laatste competitieminuut. Al zou het wel een hart onder de riem zijn als ons harde werk eens beloond kon worden.”

(kugu)
Wij komen áltijd terug!

Flor

Post by Flor » Wed Mar 10, 2021 7:15 pm

Ik zie die scheids dit seizoen liever niet meer aan het werk bij ons. Zwaar mee gehad.

KRKN

Post by KRKN » Thu Mar 11, 2021 7:18 pm

Ik ga kijken, normaal gezien, maar merk wel dat het seizoen voor mij mentaal al afgesloten is. De laatste echte confrontatie wordt volgende week tijdens de vergadering van de Pro League, denk ik.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Mar 11, 2021 9:49 pm

KRKN wrote:
Thu Mar 11, 2021 7:18 pm
Ik ga kijken, normaal gezien, maar merk wel dat het seizoen voor mij mentaal al afgesloten is. De laatste echte confrontatie wordt volgende week tijdens de vergadering van de Pro League, denk ik.
Idem
Wij komen áltijd terug!

Post Reply