Lierse K - Deinze [12-12-2020]
Re: Lierse K - Deinze [12-12-2020]
Ik vermoed dat Jellert wel zal meedoen, was al vrij slechtgezind dat hij vorige week niet in de selectie zat. Dat scheelt toch een pak grinta en voetballend vermogen in het middenveld.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Jellert zit er terug bij.
Dit lijkt me typisch zo'n match waar Lierse dan weer totaal onverhoopt punten zou kunnen pakken. Ik ben heel vreemd genoeg een tikje optimistisch. Ik zal morgen wel terug met de voetjes op de grond gezet worden
Dit lijkt me typisch zo'n match waar Lierse dan weer totaal onverhoopt punten zou kunnen pakken. Ik ben heel vreemd genoeg een tikje optimistisch. Ik zal morgen wel terug met de voetjes op de grond gezet worden
Denk dat Scott centraal achterin gaat spelen. Santermans is geschorst
Idd. Scott heeft weer centraal achterin getraind.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Mhmm.. Dan vraag ik me af of Jef gaat spelen? El Ansri en Jellert lijkt me wat te aanvallend voor TVI. Zal dus wel Jef worden voor één van de twee.
Als één van die twee moet wijken voor Jef dan wil je echt niet mee kunnen in 1B. Met alle respect voor Jef.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Deels mee eens, maar het scheelt wel wat gestalte. Ik denk dat zoiets toch ook meespeelt bij TVI. Al vind ik zowel Smolders als Jef op aanvallende stilstaande fases weinig gevaar uitstralen (in tegenstelling tot Scott, die wel echt een wapen is).
- Justhomuch
-
Idd. We moeten punten pakken. jellert en brik zijn vele malen beter dan jef. Met dat middenveld zouden we eigenlijk gewoon de bal moeten hebben. In el ansri zit veel meer potentieel dan dat hij voorlopig liet zien.