KVV Thes Sport - Lierse Kempenzonen [07-12-2019]
Re: KVV Thes Sport - Lierse Kempenzonen [07-12-2019]
Nee veldlopen in burcht vandaag, zoon start pas om 16 uur. Dus word het kantje boord om op tijd aan bus te geraken. Zelf rijden doe ik niet. Vind dat toch straf thess zonder namen al 2 jaar dit neer zetten ! Blijkbaar die daar kern samen stelt kent veel van voetbal !
- Justhomuch
Absoluut. Ik heb respect voor het parcours dat zij afleggen. Ik was toch wat sceptisch bij aanvang van dit seizoen of ze het opnieuw zouden kunnen maar kijk, ze doen het toch maar.Carlke wrote: ↑Sat Dec 07, 2019 1:05 pmNee veldlopen in burcht vandaag, zoon start pas om 16 uur. Dus word het kantje boord om op tijd aan bus te geraken. Zelf rijden doe ik niet. Vind dat toch straf thess zonder namen al 2 jaar dit neer zetten ! Blijkbaar die daar kern samen stelt kent veel van voetbal !
Maar vanavond mogen ze het af laten weten
Kga zelfs niet kunnen streamen
Frans toch niet altijd even hard met vertrouwen aant voetballen. TJ en Delorge ook met lemen benen.
Erg veel onzuiverheden, langs beide kanten trouwens.
Als vanouds heerst Doumbia wel weer in de lucht. Goal van Thes terecht afgekeurd.
Erg veel onzuiverheden, langs beide kanten trouwens.
Als vanouds heerst Doumbia wel weer in de lucht. Goal van Thes terecht afgekeurd.
De huidige kern is te plat dit komt niet meer goed vrees ik of er moet een wonder gebeuren. Ofwel zoekt en vind LVT 3-4 doelgerichte versterkingen ofwel game over voor deze reeks simpel.
Juist thuis.
Weinig positieve punten te vermelden.
Misschien die container achter doel?
Weinig positieve punten te vermelden.
Misschien die container achter doel?
-
Stream gevolgd vanuit het buitenland.
Je zag het al zo afkomen die goal.
Voorts is het voor mij echt wel tijd om afscheid te nemen met US. Uit medelijden terug gehaald denk ik bijna maar brengt niets bij.
Hij staat wel heel de match aan de dug out te coachen wat ons ook nog in problemen kan brengen met de licentie zoals vorig jaar.
Nee dit is niet goed. We hebben een nieuwe kern en nieuwe technische staff nodig. Helemaal opnieuw opbouwen en breken met dat verleden, van Roel Runen tot Thomas Wils en ja Frans hoort daar ook bij. Dat blijven hunkeren naar een paar jaar terug houdt onze groei wat tegen ipv te stimuleren.
Je zag het al zo afkomen die goal.
Voorts is het voor mij echt wel tijd om afscheid te nemen met US. Uit medelijden terug gehaald denk ik bijna maar brengt niets bij.
Hij staat wel heel de match aan de dug out te coachen wat ons ook nog in problemen kan brengen met de licentie zoals vorig jaar.
Nee dit is niet goed. We hebben een nieuwe kern en nieuwe technische staff nodig. Helemaal opnieuw opbouwen en breken met dat verleden, van Roel Runen tot Thomas Wils en ja Frans hoort daar ook bij. Dat blijven hunkeren naar een paar jaar terug houdt onze groei wat tegen ipv te stimuleren.