Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Vergaaneglorie
Re: Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]

Post by Vergaaneglorie » Wed Oct 09, 2019 11:38 am

Flor wrote:
Wed Oct 09, 2019 11:17 am
Axassin wrote:
Wed Oct 09, 2019 9:47 am
Ik was nog in dubio tussen een etentje en de voetbal. Zal bij mij deze keer het etentje worden. Laat de spelers eerst maar eens bewijzen dat ze er echt voor willen spelen.

Zolang we met al die gekwetste flanken zitten, trek ik ook met weinig hoop op attractief voetbal naar het Lisp. Elke vorm van creativiteit moet van Kindermans komen. Een centrale (aanvallende) middenvelder op de flank nota bene. Daarnaast zit er op dit moment ook 0,0 snelheid in de ploeg. Ik zeg; Frans en Kargbo in de spits en ballen pompen. :lol:

Bidden voor betere tijden met een terugkeer van Boulaouali, Samyn en in mindere mate Kuijlaars.
Jup, en toch mag je écht geen punten meer verliezen tegen de zwakkere broertjes, ondanks die gehavende flanken.

Toont toch ook aan dat US niet echt overtuigd is van Terry.
lol zwakke broertjes................wie staat er laatst..............

Flor

Post by Flor » Wed Oct 09, 2019 11:51 am

Vergaaneglorie wrote:
Wed Oct 09, 2019 11:38 am
Flor wrote:
Wed Oct 09, 2019 11:17 am
Axassin wrote:
Wed Oct 09, 2019 9:47 am
Ik was nog in dubio tussen een etentje en de voetbal. Zal bij mij deze keer het etentje worden. Laat de spelers eerst maar eens bewijzen dat ze er echt voor willen spelen.

Zolang we met al die gekwetste flanken zitten, trek ik ook met weinig hoop op attractief voetbal naar het Lisp. Elke vorm van creativiteit moet van Kindermans komen. Een centrale (aanvallende) middenvelder op de flank nota bene. Daarnaast zit er op dit moment ook 0,0 snelheid in de ploeg. Ik zeg; Frans en Kargbo in de spits en ballen pompen. :lol:

Bidden voor betere tijden met een terugkeer van Boulaouali, Samyn en in mindere mate Kuijlaars.
Jup, en toch mag je écht geen punten meer verliezen tegen de zwakkere broertjes, ondanks die gehavende flanken.

Toont toch ook aan dat US niet echt overtuigd is van Terry.
lol zwakke broertjes................wie staat er laatst..............
Van de reeks, niet perse vergeleken met ons he :)

KRKN

Post by KRKN » Wed Oct 09, 2019 2:22 pm

Randinformatie: Heist telt trouwens 10 punten en was vooral bij aanvang van de competitie erg sterk.

Het lijkt echter wel de moment om ze te treffen. In de laatste drie duels wisten ze slechts 1 puntje te sprokkelen. Dat zou ons toch een tikje moed moeten geven.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Oct 09, 2019 2:46 pm

In de reeks is LK momenteel dankzij het bestuur en de trainer de lelijke eend simpel .. harde kritiek maar een zeer terechte! Kan deze kern beter? Antwoord is ja weten we allemaal maar ……

Axassin

Post by Axassin » Wed Oct 09, 2019 4:33 pm

Ozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzy :roll:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

mmarinus

Post by mmarinus » Wed Oct 09, 2019 5:10 pm

KRKN wrote:
Wed Oct 09, 2019 2:22 pm
Randinformatie: Heist telt trouwens 10 punten en was vooral bij aanvang van de competitie erg sterk.

Het lijkt echter wel de moment om ze te treffen. In de laatste drie duels wisten ze slechts 1 puntje te sprokkelen. Dat zou ons toch een tikje moed moeten geven.
En in Heist zien ze ongetwijfeld de wedstrijd tegen ons als ideale moment om nog eens 3 punten te pakken natuurlijk :oops:
Dankzij de vele slechte commentaar ben ik op facebook de wedstrijd tegen Seraing beginnen herkijken, 't geeft geen moed in elk geval. Na het bezien van de eerste helft heb ik mezelf het leed van de 2e helft bespaard. Ik speel zelf cafévoetbal en 't is pijnlijk maar in het LK die 1e helft hadden een paar van m'n ploegmaten het beter gedaan als enkele van de profvoetballers die op dat plein stonden. Toevallig iemand hier die geregeld naar trainingen gaat zien? Hopelijk maandag een zware straftraining gehad..
Nu zitten ze wel op een punt waar 1 overwinning niet genoeg is om de fans te overtuigen. Het is tijd voor een reeks. 10/15 is al genoeg, aan promotie denk ik nu even niet meer.
Zaterdag wel aanwezig, pintjes drinken en ik geloof zelfs Geel/zwart (overtuigend) zien winnen! 3-1 Kindermans, Vermeiren en Kargbo aan ons kanon! 8-)

Gerda

Post by Gerda » Wed Oct 09, 2019 9:24 pm

Maandag hebben de spelers altijd vakantie.

KRKN

Post by KRKN » Thu Oct 10, 2019 7:28 am

mmarinus wrote:
Wed Oct 09, 2019 5:10 pm
KRKN wrote:
Wed Oct 09, 2019 2:22 pm

En in Heist zien ze ongetwijfeld de wedstrijd tegen ons als ideale moment om nog eens 3 punten te pakken natuurlijk :oops:
Dankzij de vele slechte commentaar ben ik op facebook de wedstrijd tegen Seraing beginnen herkijken, 't geeft geen moed in elk geval. Na het bezien van de eerste helft heb ik mezelf het leed van de 2e helft bespaard. Ik speel zelf cafévoetbal en 't is pijnlijk maar in het LK die 1e helft hadden een paar van m'n ploegmaten het beter gedaan als enkele van de profvoetballers die op dat plein stonden. Toevallig iemand hier die geregeld naar trainingen gaat zien? Hopelijk maandag een zware straftraining gehad..
Nu zitten ze wel op een punt waar 1 overwinning niet genoeg is om de fans te overtuigen. Het is tijd voor een reeks. 10/15 is al genoeg, aan promotie denk ik nu even niet meer.
Zaterdag wel aanwezig, pintjes drinken en ik geloof zelfs Geel/zwart (overtuigend) zien winnen! 3-1 Kindermans, Vermeiren en Kargbo aan ons kanon! 8-)
Ik hoop vurig met u mee. Het wordt de hoogste tijd om ons uit dit dal te heisen. Die laatste plaats doet zeer aan de ogen.

Ik ga voor een 2-1, maar dan wel twee keer Kargbo die weet raak te treffen.

A propos: ik heb het idee dat we nog niet veel via corner hebben weten scoren, of zie ik dat fout? Buiten die volley van Kargbo na gefrommel voor doel. Ik bedoel eerder een zuivere kopbalgoal. Das toch wat bizar met de gestalte in onze ploeg?

Flor

Post by Flor » Thu Oct 10, 2019 9:10 am

Ik snap het idee waarom ze met een mannetje meer in de defensie tegen Seraing zijn gestart, want aanvallend waren ze echt goed. Het is gewoon echt los als een boomerang teruggekomen: jammer als je weet dat je de week daarvoor met zen viermansdefensie wel de nul weet te houden.

Ik gok / hoop op:
—-Rausin—-
Vinck - Frans - Doumbia - Delorge
Kindermans - Wils - Maus - Janssens
—— Kargbo — Vermeiren —-

Met vraagtekens bij Maus, Wils en Janssens. Ik vond Janssens nog OK vorige match bij zijn invalbeurt. Buyens was rampzalig en zet zo zijn lijn verder van enorm wisselvallig te spelen. Ik weet het niet meer met hem.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Oct 11, 2019 6:36 pm

Trainer Rocky Peeters selecteerde onderstaande 20 spelers voor de thuiswedstrijd van morgenavond 20u tegen K.SK Heist

Rosala, Vd Veken, Nelissen, Doumbia, Vermeiren, Da Silva, Janssen, Vinck, Buyens, Wils, Smolders, Kargbo, Maus, Kindermans, Geens, Rausin, Frans, Maesen, Sols en Van Aerschot.

Osei-Berkoe, Boulaouali, Kuijlaars en Samyn zijn nog out met blessures. D'Onofrio en Delorge vielen naast de selectie.
Wij komen áltijd terug!

Post Reply