Lierse Kempenzonen - Deinze [29-09-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - Deinze [29-09-2019]
Ik lees inderdaad op facebook geregeld mensen die hem taggen om met een lach en een zwans te zeggen dat hij het moet komen fixen. Baseer je je hierop, of effectief op reacties van mensen die de beloften volgen (oprechte vraag)? Zo lees ik dat er veel fans zijn van Diawara, de linksback van de beloften. Van mij mag die dan echt wel eens zijn kans krijgen. Probleempositie momenteel.Justhomuch wrote: ↑Mon Sep 23, 2019 2:11 pmOver Jens Pereira hoor ik ook veel goede dingen, zou bij de beloften spelen en is een 10, van mij mogen ze die gast gewoon een kans geven in de A ploeg ipv Da SilvaAxassin wrote: ↑Mon Sep 23, 2019 1:01 pmcheck, al is het met de moed der wanhoop. Goesting is ook ver te zoeken, hopelijk laten de spelers (en niet alleen Frans) zien dat ze de situatie willen ombuigen. Vermeiren op de bank nu aub, die heeft genoeg punten gekost met al z'n missers.
Een middenveld met Buyens én Wils kan nooit werken, je hebt veel te weinig voetballend vermogen zo. Ook lijkt iedereen na een dik jaar eindelijk te beseffen hoe beperkt Nelissen wel niet is, plaatsje naast Vermeiren op de bank aub.
Ik weet niet wat er aan de hand is met Osei-berkoe. Dat is intrinsiek echt één van onze beste spelers en de enige fitte speler met snelheid en een actie. Vermoedelijk had hij commentaar op de meesterlijke tactische beslissingen van Croky ofzo? Zonder hier rekening mee te houden, zou ik ze zo zetten;
Rausin
Vinck-Frans-Smolders-Delorge
Wils-Janssen
Berkoe-Da Silva-Kindermans
Kargbo
Nu, het begint er echt al serieus naar uit te zien dat dit een verloren jaar gaat zijn. Vanaf dat de redding een feit is, zoveel mogelijk die jonge gasten laten spelen. Met Boulaouali en Samyn in de ploeg op termijn, heb ik er wat meer vertrouwen in. Nu is er echt te weinig slagkracht vanvoor.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hoe dan ook er zal een andere trainer moeten komen wil je ooit de stap naar 1B kunnen zetten hoe je het draait of keert. Dit jaar een verloren seizoen, ik zie dat Peeters zijn contract in juni afloopt hopelijk begaan ze geen tweede blunder om zijn contract te verlengen!
- Justhomuch
Om heel eerlijk te zijn op de tags en op de beloften hun uitslagen. Diawara hoor ik ook geregeld vallen, dus idd vanaf we “gered” zijn paar youngsters de kans geven met zicht op volgend seizoen.Axassin wrote: ↑Mon Sep 23, 2019 2:36 pmIk lees inderdaad op facebook geregeld mensen die hem taggen om met een lach en een zwans te zeggen dat hij het moet komen fixen. Baseer je je hierop, of effectief op reacties van mensen die de beloften volgen (oprechte vraag)? Zo lees ik dat er veel fans zijn van Diawara, de linksback van de beloften. Van mij mag die dan echt wel eens zijn kans krijgen. Probleempositie momenteel.Justhomuch wrote: ↑Mon Sep 23, 2019 2:11 pmOver Jens Pereira hoor ik ook veel goede dingen, zou bij de beloften spelen en is een 10, van mij mogen ze die gast gewoon een kans geven in de A ploeg ipv Da SilvaAxassin wrote: ↑Mon Sep 23, 2019 1:01 pm
check, al is het met de moed der wanhoop. Goesting is ook ver te zoeken, hopelijk laten de spelers (en niet alleen Frans) zien dat ze de situatie willen ombuigen. Vermeiren op de bank nu aub, die heeft genoeg punten gekost met al z'n missers.
Een middenveld met Buyens én Wils kan nooit werken, je hebt veel te weinig voetballend vermogen zo. Ook lijkt iedereen na een dik jaar eindelijk te beseffen hoe beperkt Nelissen wel niet is, plaatsje naast Vermeiren op de bank aub.
Ik weet niet wat er aan de hand is met Osei-berkoe. Dat is intrinsiek echt één van onze beste spelers en de enige fitte speler met snelheid en een actie. Vermoedelijk had hij commentaar op de meesterlijke tactische beslissingen van Croky ofzo? Zonder hier rekening mee te houden, zou ik ze zo zetten;
Rausin
Vinck-Frans-Smolders-Delorge
Wils-Janssen
Berkoe-Da Silva-Kindermans
Kargbo
Nu, het begint er echt al serieus naar uit te zien dat dit een verloren jaar gaat zijn. Vanaf dat de redding een feit is, zoveel mogelijk die jonge gasten laten spelen. Met Boulaouali en Samyn in de ploeg op termijn, heb ik er wat meer vertrouwen in. Nu is er echt te weinig slagkracht vanvoor.
Wij komen áltijd terug!
Zouden we nu echt al de handdoek moeten gooien? Ik blijf hopen, maar het gaat verdomme snel moeten gebeuren, die omkeer. Zo’n reeks als Thes vorig jaar hebben we nodig. Probleem is dat de tegenstanders bij wie zoiets kon al achter ons liggen.
Ik zou blij zijn als supporter wanneer er geen degradatie volgt vergeet de rest al maar Flor .. het zit diep en de verantwoordelijke blijft op de bank vastgeroest zitten. Hopen dat er geen degradatie volgt en einde seizoen loopt het contract van de nietsnut af dus …
- Justhomuch
Edit KRKN: ik laat de discussie verdergaan over de niet betaalde bondschulden op ‘Clubnieuws’, zo gaat het hier verder over de match 
Wij komen áltijd terug!
Het komt dichterbij. Als je hier wint kan je wel heel wat wrangheid wegspoelen. Verlies je hier en je zit lager dan laag. Ik gok op grotendeels dezelfde opstelling met misschien een wijziging in het middenveld?
Osei erin de énige flankspeler die je hebt en Maesen ipv teleurstellende Vermeiren! Geef Delorge en Janssen ook maar een plekje goede invalbeurt in Dessel!!! Gaat al een serieus borreltje schelen! Begin je met dezelfde elf noteer dan al maar met zekerheid op een 0 op 15 en wordt de kloof met de concurrenten nog groter lees degradatieconcurrenten! Nu valt het nog mee puntje of twee-drie maar stel je maar ééns voor dat er weer een 0 op 9 volgt .. en we weten allen ééns je onderaan staat!
Ik vraag me af hoeveel keer Vermeiren het doelkader nog gaat raken. Die moet stilaan toch ook gek worden. Misschien Maesen maar eens laten starten, wie weet wordt hij onze reddende engel.
- Justhomuch
Ooit moeten ze er toch eens in vliegen? Lijkt ook wel of we gewoon veel pech hebben.
Wij komen áltijd terug!