BvB: Eendracht Aalst - Lierse Kempenzonen [11-08-2019]
Re: BvB: Eendracht Aalst - Lierse Kempenzonen [11-08-2019]
Bon, Aalst dus. Niet zo’n goei gevoel bij eerlijkgezegd. Lastig uur, als het geen combiregeling is haal ik het mogelijks nog.
Dat afkopen van een thuismatch mag blijkbaar niet meer; sneu. Weet niet of ik er graak.
Pronostiek: 1-2. Van Aerschot en Buyens op penalty.
Pronostiek: 1-2. Van Aerschot en Buyens op penalty.
Nog niet geweten thuis of uit,hangt van ordediensten af.
Na een beslissing van de lokale ordediensten, wordt de bekerwedstrijd Eendracht Aalst vs Lierse Kempenzonen van zondag 16u met gesloten loketten gespeeld: voor beide supportersgroepen geldt een combiregeling. Enkel tickets te verkrijgen dus via onze supportersclubs. #CrokyCup
Tegenvaller. Iemand ervaringen met het uitvak van Aalst? Ik twijfel nog, 't komt me echt niet zo goed uit maar zou graag nog eens een match met inzet zien.Ziggy wrote: ↑Mon Aug 05, 2019 7:25 pmNa een beslissing van de lokale ordediensten, wordt de bekerwedstrijd Eendracht Aalst vs Lierse Kempenzonen van zondag 16u met gesloten loketten gespeeld: voor beide supportersgroepen geldt een combiregeling. Enkel tickets te verkrijgen dus via onze supportersclubs. #CrokyCup
Vorig jaar geweest uitval achter doel. Dak niet al te hoog dus niet te hoog springenKRKN wrote: ↑Mon Aug 05, 2019 7:41 pmTegenvaller. Iemand ervaringen met het uitvak van Aalst? Ik twijfel nog, 't komt me echt niet zo goed uit maar zou graag nog eens een match met inzet zien.Ziggy wrote: ↑Mon Aug 05, 2019 7:25 pmNa een beslissing van de lokale ordediensten, wordt de bekerwedstrijd Eendracht Aalst vs Lierse Kempenzonen van zondag 16u met gesloten loketten gespeeld: voor beide supportersgroepen geldt een combiregeling. Enkel tickets te verkrijgen dus via onze supportersclubs. #CrokyCup

Mocht het geen combi zijn, had ik misschien ook wel even gereden. Belachelijk voor een vroege bekermatch in godbetert de Croky cup 

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Begrijpelijk, de sfeer was wel af en toe grimmig/agressief aan beide kanten vorig seizoen. Daarna is het met RWDM misgegaan daar dus ze nemen dat mee in het achterhoofd.
Ik lees erg veel negatieve reacties over vorige verplaatsing naar daar. Benieuwd of we in de vakantieperiode het uitvak doen uitverkopen.Carlke wrote: ↑Mon Aug 05, 2019 8:53 pmVorig jaar geweest uitval achter doel. Dak niet al te hoog dus niet te hoog springenKRKN wrote: ↑Mon Aug 05, 2019 7:41 pmTegenvaller. Iemand ervaringen met het uitvak van Aalst? Ik twijfel nog, 't komt me echt niet zo goed uit maar zou graag nog eens een match met inzet zien.Ziggy wrote: ↑Mon Aug 05, 2019 7:25 pmNa een beslissing van de lokale ordediensten, wordt de bekerwedstrijd Eendracht Aalst vs Lierse Kempenzonen van zondag 16u met gesloten loketten gespeeld: voor beide supportersgroepen geldt een combiregeling. Enkel tickets te verkrijgen dus via onze supportersclubs. #CrokyCupook net voor u neus,je kan match wel goed volgen. Een probleem bij Bengaals vuur of rookbommen zie je niks meer,en sta je in stank lange tijd door dat het dak laag is geraakt rook niet weg.