Voorbereiding 2019-2020
Re: Voorbereiding 2019-2020
Good point. Een Nederlandse ploeg ofzo had ik echter nog wel graag gezien.
Ik pik vermoedelijk de bekermatch wel mee!
Waneer komt kalender 1B is er al
eerst was er gezegd na uitspraak propere handen, maar in 1a en 1 b alles klaar. versta het ook niet meer !
Iemand die zaterdag gaat zien?
Die laat ik voorbij gaan. Woensdag zak ik wel af denk ik.
Die laat ik voorbij gaan. Woensdag zak ik wel af denk ik.
Naar wat ik heb horen waaien spelen we in deze shirtjes volgend seizoen.
Niet de mooiste van Jako maar het zijn wel strepen.

Niet de mooiste van Jako maar het zijn wel strepen.
Nog niet ideaal, maar wel al véééél mooier dan vorig jaar
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Voila, zo voel ik me er ook over. Is dat wat ‘doffer’ geel? Kan het moeilijk zien op m’n gsm.
Lierse K speelt morgenavond om 19u in Oosterwijk haar eerste wedstrijd tegen Herselt.
Trainer Rocky Peeters selecteerde de volgende spelers:
Rosala, Delorge, Vd Veken, Nelissen, Doumbia, Vermeiren, Da Silva, Osei-Berkoe, Janssen, Vinck, Buyens, Wils, Maesen, Sols, Smolders, Maus, Kindermans, Geens, Ogunjimi, D'onofrio, Van Aerschot, Berben en Achterberg.
Robber Berben en Tim Achterberg zijn twee beloften van Lierse.
Kuylaars revalideert nog van zijn pubalgie, Rausin en Boulaouali blijven uit voorzorg aan de kant.
De inkom bedraagt 10 euro.
Trainer Rocky Peeters selecteerde de volgende spelers:
Rosala, Delorge, Vd Veken, Nelissen, Doumbia, Vermeiren, Da Silva, Osei-Berkoe, Janssen, Vinck, Buyens, Wils, Maesen, Sols, Smolders, Maus, Kindermans, Geens, Ogunjimi, D'onofrio, Van Aerschot, Berben en Achterberg.
Robber Berben en Tim Achterberg zijn twee beloften van Lierse.
Kuylaars revalideert nog van zijn pubalgie, Rausin en Boulaouali blijven uit voorzorg aan de kant.
De inkom bedraagt 10 euro.