Lierse Kempenzonen vs Thes. Sport- 03-11-2018
Re: Lierse Kempenzonen vs Thes. Sport- 03-11-2018
Thes is niet de best voetballende ploeg uit de reeks wel heel efficiënt en tactisch volwassen. Het blok dat er bij hen staat, zullen maar weinig ploegen ontmantelen. In deze reeks is op voorsprong komen enorm belangrijk. Tweetal echte versterkingen zouden al veel doen. Op naar Seraing!
Sluit ik me bij aan.'30' wrote: ↑Sun Nov 04, 2018 7:57 pmThes is niet de best voetballende ploeg uit de reeks wel heel efficiënt en tactisch volwassen. Het blok dat er bij hen staat, zullen maar weinig ploegen ontmantelen. In deze reeks is op voorsprong komen enorm belangrijk. Tweetal echte versterkingen zouden al veel doen. Op naar Seraing!
Onze nr. 6 viel trouwens goed in - had veel meer de bal aangespeeld moetzn krijgen.
Totaal gebrek aan ideeën, geen diepe spits, horizontaal voetbal. Als je dan Oris, wiens polargegevens nooit meer dan 5 km kunnen hebben aangegeven, tot tweemaal toe zijn goesting laat doen, krijg je dit resultaat.
Ik opteer voor een extra centrale verdediger, Wils een rij vooruit en iemand die de goal weet staan.
We staan op ons plaats in't klassement nu.
Hoger ambiëren lijkt me niet realistisch.
Ik opteer voor een extra centrale verdediger, Wils een rij vooruit en iemand die de goal weet staan.
Ik heb de match jammer genoeg niet kunnen zien wegens werkverplichtingen maar Thes lijkt wel echt heel de reeks kapot te spelen, na 10 speeldagen al 12 punten los op de 2e . Wel enorm knap wetende dat zij van 2e AMA komen.
Zijn daar opvallende namen die ik zou moeten kennen of is het hun inzet en samenspel (en een winning flow natuurlijk) dat voor deze resultaten zorgt?
Zijn daar opvallende namen die ik zou moeten kennen of is het hun inzet en samenspel (en een winning flow natuurlijk) dat voor deze resultaten zorgt?
Zou ook kunnen werken. Met Wils krijg je inderdaad wat meer controle; hopelijk. Ik vond Yoni trouwens ook precies hoger spelen als anders.Elio wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 11:13 amTotaal gebrek aan ideeën, geen diepe spits, horizontaal voetbal. Als je dan Oris, wiens polargegevens nooit meer dan 5 km kunnen hebben aangegeven, tot tweemaal toe zijn goesting laat doen, krijg je dit resultaat.
@Mmarinus: Oris lijkt me de bekendste naam.
RTV heeft een klein stukje over deze match trouwens.
Als je iemand helemaal uit Japan kan gaan halen (Oris), dan zullen achter Thes wel serieuze financiële middelen zitten.mmarinus wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 11:31 amIk heb de match jammer genoeg niet kunnen zien wegens werkverplichtingen maar Thes lijkt wel echt heel de reeks kapot te spelen, na 10 speeldagen al 12 punten los op de 2e . Wel enorm knap wetende dat zij van 2e AMA komen.
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.
Bwaah, volgens transfermarkt.nl heeft hij op 6 jaar tijd bij 5 verschillende Aziatische ploegen gespeeld om er dan in januari 2018 zonder club te vallen en bij Thes Sport te tekenen. Ik ken hem eigenlijk enkel van zijn periode bij Antwerp en ben er nooit fan van geweest. Blijkbaar wel een nuttig type voor de lagere reeksen.Anti-Lyra wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 1:03 pmAls je iemand helemaal uit Japan kan gaan halen (Oris), dan zullen achter Thes wel serieuze financiële middelen zitten.mmarinus wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 11:31 amIk heb de match jammer genoeg niet kunnen zien wegens werkverplichtingen maar Thes lijkt wel echt heel de reeks kapot te spelen, na 10 speeldagen al 12 punten los op de 2e . Wel enorm knap wetende dat zij van 2e AMA komen.
Om even The Hives te quoten, "Hate to Say I Told You So". Zoals ik (en ook jij ) voor de match al aanhaalden, ze hebben hun hand wat overspeeld met die actie tegen Thes. Het stond in de sterren geschreven dat ze ons "op ons doos gingen geven". Zoals ik zei heb ik ne kameraad meegevraagd. Tja, als ik hem nog eens wil meevragen ga ik moeite moeten doen.KRKN wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 11:49 amDat was dus ook m'n eerste gedacht. Zo'n actie lijkt me beter te werken als je een ploeg een (beetje) weg kan spelen.Kevin wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 11:11 amNet daarom vind ik het jammer dat het net voor deze match is. Alle, ik breng ook nog ne kameraad mee. Maar tegen Thes riskeren we een tik(je) te krijgen. Dat komt niet zo goed over tov eenmalge gasten.
En dan missen we de Simon en den Bo nog. Toch een aderlating...
Nu: mochten we vandaag winnen heb je wel 'n erg goeie zet gedaan.
Wat die boarding betreft: geen idee. Wel een goede opmerking, kan misschien commercieel nog verder werk van gemaakt worden. Die sponsers voor de tribunes vind ik wel oprecht een sterke zet.
Doe zo'n actie nu toch tegen een lager geklasseerde ploeg. Effe uithalen en je hebt het nieuwe volk mee.
-
Ook een sympathisant meegenomen, die vroeger ook al eens naar KLSK meeging. Het was meteen de laatste keer (dit seizoen), het niveau is hem toch echt te laag. Tot vorig jaar zou ik met zo'n reactie niet echt om kunnen gaan, maar eerlijk gezegd begrijp ik hem wel.