Lierse Kempenzonen - Seraing [18-01-2020]
Re: Lierse Kempenzonen - Seraing [18-01-2020]
Sluit ik me helemaal bij aan.
Alleen: waarom moet het weeral tot de tweede helft duren voor we iets laten zien?
Ja wat heeft Wils met Berlaar te maken? Of wordt hij naar Lyra verpatst? Efkes in navolging van zijn broer?
Heeft daar al enkele maanden zijn woord gegeven.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dan zijn we domme idioten om hem nog op te stellen. Ineens in Berlaar gaan dumpen dan! Als het klopt hé,
- Justhomuch
Om kwart na 7 nog rap het fietske gepakt naar Lier vanuit Borgerhout want ik had er zin in! Aangekomen als de match al 10 minuten bezig was, had er al rap spijt van...
Wij komen áltijd terug!
Medaille voor moed en zelfopoffering gaat naar...Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 19, 2020 10:05 amOm kwart na 7 nog rap het fietske gepakt naar Lier vanuit Borgerhout want ik had er zin in! Aangekomen als de match al 10 minuten bezig was, had er al rap spijt van...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik vind dat Wils beter verdient dat dit soort geruchten.
Thomas is een middenvelder en geen centrale verdediger.
Frans weg, Doumbia afdanken en dan wat op Wils gaan afgeven omdat die tegen zijn goesting moet depanneren.
Ben ik de enige die vindt dat de oorzaak voor dit sportieve dèbacle bij de bestuurders ligt?
Frans weg, Doumbia afdanken en dan wat op Wils gaan afgeven omdat die tegen zijn goesting moet depanneren.
Ben ik de enige die vindt dat de oorzaak voor dit sportieve dèbacle bij de bestuurders ligt?
- Justhomuch
Het is niet om dat je op een positie staat die je niet graag speelt dat je als een slappe vod moet spelen he, over Doumbia geef ik je wel gelijk.3970 wrote: ↑Sun Jan 19, 2020 2:57 pmIk vind dat Wils beter verdient dat dit soort geruchten.
Last edited by Justhomuch on Sun Jan 19, 2020 6:45 pm, edited 1 time in total.
Wij komen áltijd terug!
Née, ik vind dat ook. Er wordt gewoon heel slecht ingekocht. We zullen moeten knokken tot de laatste speeldag. Ik hoop dat er nog een VM, LB en CV uit de bus komt voor eind januari...3970 wrote: ↑Sun Jan 19, 2020 2:57 pmIk vind dat Wils beter verdient dat dit soort geruchten.