K. Sint-Eloois Winkel Sport - Lierse Kempenzonen [12-01-2020]
Re: K. Sint-Eloois Winkel Sport - Lierse Kempenzonen [12-01-2020]
Ik was gisteren over deze match bezig tegen maten en het belang hiervan begon me toch wel te dagen. Ik ga gewoon ginds naar de westhoek proberen af te zakken denk ik, ook al is het vermoedelijk een patattenveld, gaat het snertweer zijn (en snertvoetbal). We moeten met z'n allen de drie punten naar huis weten te pakken.
Bij winst zetten we Winkel op 8 (!) punten. Die klap komen ze niet meer te boven denk ik.
Bij winst zetten we Winkel op 8 (!) punten. Die klap komen ze niet meer te boven denk ik.
Klopt volledig en is inderdaad een leuke away, die ook nog eens niet te ver is.KRKN wrote: ↑Tue Dec 24, 2019 11:27 amJammer, ik vond dat een van de toffere awaydays vorig jaar. Ik herinner me wel nog die half afgewerkte (en niet in elkaar-lijkend te passen) tribunes. Raar zicht. Maar toffe awayday, hoe dan ook. Ik hoop voor hen dat het goed komt. Grootheidswaanzin brengt ploegen in de problemen, dat hebben wij in onze recente geschiedenis ook mogen meemaken. Ik gun dat niemand toe.
Het Kempens voetbal staat op een laag pitje tegenwoordig.
Dat is ooit anders geweest.
Veel van die clubs uit 1b en 1ste amateur (zelfs 1a), moeten gaan beseffen dat ze het best via de eigen jeugd proberen.
Dat 1b en 1ste amateur zouden gewoon grote kweekvijvers moeten zijn.
Volgens is dat echt de enige manier om gezond te blijven
Vooral 1B is met uitschieters OHL en Beerschot toch wel echt scheefgetrokken. Als die uit 1B verdwijnen heb je weliswaar een minder interessante competitie, maar wel eentje die met iets meer gelijke middelen kan strijden.Lauwers wrote: ↑Fri Dec 27, 2019 3:50 pmKlopt volledig en is inderdaad een leuke away, die ook nog eens niet te ver is.KRKN wrote: ↑Tue Dec 24, 2019 11:27 amJammer, ik vond dat een van de toffere awaydays vorig jaar. Ik herinner me wel nog die half afgewerkte (en niet in elkaar-lijkend te passen) tribunes. Raar zicht. Maar toffe awayday, hoe dan ook. Ik hoop voor hen dat het goed komt. Grootheidswaanzin brengt ploegen in de problemen, dat hebben wij in onze recente geschiedenis ook mogen meemaken. Ik gun dat niemand toe.
Het Kempens voetbal staat op een laag pitje tegenwoordig.
Dat is ooit anders geweest.
Veel van die clubs uit 1b en 1ste amateur (zelfs 1a), moeten gaan beseffen dat ze het best via de eigen jeugd proberen.
Dat 1b en 1ste amateur zouden gewoon grote kweekvijvers moeten zijn.
Volgens is dat echt de enige manier om gezond te blijven
-
Bon, deze match spelen we dus met een heel andere achterlinie.
Gaan wij ooit een wedstrijd spelen met exact dezelfde opstelling?
Dit soort zaken hebben in het verleden bij gedegradeerde clubs de das ongedaan.
- Justhomuch
Maar naar mijn gevoel met wel een betere aanval, ik verwacht veel van Allegria. Als we Smolders recupureren voor deze match en Doumbia terug in de A kern zou dit het “probleem” Frans wel voor een deel kunnen oplossen denk ik.Thomas1906 wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 1:15 pmBon, deze match spelen we dus met een heel andere achterlinie.
Wij komen áltijd terug!
Klopt, maar er moet minstens nog één CV bij, twee in het geval dat Doumbia niet wordt opgevist.Justhomuch wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 1:19 pmMaar naar mijn gevoel met wel een betere aanval, ik verwacht veel van Allegria. Als we Smolders recupureren voor deze match en Doumbia terug in de A kern zou dit het “probleem” Frans wel voor een deel kunnen oplossen denk ik.Thomas1906 wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 1:15 pmBon, deze match spelen we dus met een heel andere achterlinie.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Daar vrees ik ook voorAxassin wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 1:25 pmKlopt, maar er moet minstens nog één CV bij, twee in het geval dat Doumbia niet wordt opgevist.Justhomuch wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 1:19 pmMaar naar mijn gevoel met wel een betere aanval, ik verwacht veel van Allegria. Als we Smolders recupureren voor deze match en Doumbia terug in de A kern zou dit het “probleem” Frans wel voor een deel kunnen oplossen denk ik.Thomas1906 wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 1:15 pmBon, deze match spelen we dus met een heel andere achterlinie.
Wij komen áltijd terug!
Voor deze match nog niet zo’n probleem, voor Seraing daarentegen wel. Ik weet nog dat we daar superdefensief begonnen en al quaqi direct er 3 om onze oren kregen.Justhomuch wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 1:44 pmDaar vrees ik ook voorAxassin wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 1:25 pmKlopt, maar er moet minstens nog één CV bij, twee in het geval dat Doumbia niet wordt opgevist.Justhomuch wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 1:19 pm
Maar naar mijn gevoel met wel een betere aanval, ik verwacht veel van Allegria. Als we Smolders recupureren voor deze match en Doumbia terug in de A kern zou dit het “probleem” Frans wel voor een deel kunnen oplossen denk ik.
Ik hoop dat we Doumbia recupereren, en indien fit Smolders. Anders zal het Wils worden, wat voor deze match nog wel OK moet zijn.
Ik zak quasi zeker af. Weliswaar niet met de bus; 'k ga zelf rijden denk ik.
Tis van de moetes. Zullen in West Vlaanderen nog eens wat lawaai gaan maken.
Tis van de moetes. Zullen in West Vlaanderen nog eens wat lawaai gaan maken.