Lierse Kempenzonen vs Thes. Sport- 03-11-2018
Re: Lierse Kempenzonen vs Thes. Sport- 03-11-2018
Club bestaat nog maar 5 maanden he. Komt nog bij dat sponsors niet happig zijn voor amateurreeksen vermits de weinige media aandacht. Vandaar in deze reeksen veelal kleinere lokale sponsors.
En idd de actie is een gok maar als je Thes kan kloppen, dikke zet geweest. Als het sportief wat beter gaat lukken (ik was geen fan van Trost), hoop ik naar de 4000 fans te groeien per 14 dagen en wie weet bij meedingen promotie naar 5000/6000. Beetje dromen en vooruitlopen mag he en ja ik besef dat dat niet makkelijk zal worden.
En idd de actie is een gok maar als je Thes kan kloppen, dikke zet geweest. Als het sportief wat beter gaat lukken (ik was geen fan van Trost), hoop ik naar de 4000 fans te groeien per 14 dagen en wie weet bij meedingen promotie naar 5000/6000. Beetje dromen en vooruitlopen mag he en ja ik besef dat dat niet makkelijk zal worden.
Lijkt mij persoonlijk heel veel volk. Ik acht 4000 realistisch en zeer mooi voor eerste amateur.'30' wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 12:09 pmClub bestaat nog maar 5 maanden he. Komt nog bij dat sponsors niet happig zijn voor amateurreeksen vermits de weinige media aandacht. Vandaar in deze reeksen veelal kleinere lokale sponsors.
2,in hoogste klasse zijn er clubs die bij sommige wedstrijden amper 3000 toeschouwers halen denk maar aan Lokeren en Moeskroen of Eupen.Als men dit jaar op het lisp een gemiddelde haalt van 4000 is het een succes.Mocht men volgend seizoen meedingen naar de hoofdprijs zal het gemiddelde maar stijgen rond de 5000-6000 toeschouwers daar moet je niet aan twijfelen!Saki wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 12:28 pmLijkt mij persoonlijk heel veel volk. Ik acht 4000 realistisch en zeer mooi voor eerste amateur.'30' wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 12:09 pmClub bestaat nog maar 5 maanden he. Komt nog bij dat sponsors niet happig zijn voor amateurreeksen vermits de weinige media aandacht. Vandaar in deze reeksen veelal kleinere lokale sponsors.
-
De club bestaat toch al langer? Of wou geen enkele sponsor van Oosterzonen mee overkomen?'30' wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 12:09 pmClub bestaat nog maar 5 maanden he. Komt nog bij dat sponsors niet happig zijn voor amateurreeksen vermits de weinige media aandacht. Vandaar in deze reeksen veelal kleinere lokale sponsors.
Naar mijn indruk hadden die toch heel wat boardings rond hun veld staan.
Elk bestaand sponsorcontract is juridisch niet meer geldig vermits het andere hoofdzetel heeft en andere bvba of nv is of wordt. En op Oosterzonen was het idd meer lokaal gericht, op het lisp heerst een andere visie.
Maar die komen we allemaal mee verterenDonovanbob wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 9:38 amHet nadeel van zo'n ticketactie is dat mensen die normaal een ticket kopen nu ook gratis gaan.
-
Dat deden ze ook toen ze een ticket kochten.sas wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 1:53 pmMaar die komen we allemaal mee verterenDonovanbob wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 9:38 amHet nadeel van zo'n ticketactie is dat mensen die normaal een ticket kopen nu ook gratis gaan.
Laten we hopen dat er extra nieuw volk is, dan kan men spreken van een succes.
Oef, voetjes op de grond. 1e helft wederom erg slecht.
alle respect voor het nieuwe bestuur, maar echt BACK zijn we (nog) niet
verre van zelfs
verre van zelfs
-
Hopelijk geen voorbode voor de rest van het seizoen. Slechte match!
Maar als je ambities hebt, gaan we weer aankopen moeten doen.
Ik vrees dat ons budget dit niet aankan. Zot veel inkomsten hebben wij ook niet. Dus Van Thillo mag de portefeuille boven halen!
Maar als je ambities hebt, gaan we weer aankopen moeten doen.
Ik vrees dat ons budget dit niet aankan. Zot veel inkomsten hebben wij ook niet. Dus Van Thillo mag de portefeuille boven halen!
Last edited by Donovanbob on Sun Nov 04, 2018 9:30 pm, edited 2 times in total.