Beloften
- Justhomuch
Re: Beloften
Ik mis toch vooral transparantie. Moet die van Lyra-Lierse nog gelijk gaan geven. 

Wij komen áltijd terug!
Bwa... afgelikte communicatie is daarom nog geen synoniem voor transparantie.Justhomuch wrote: ↑Fri Apr 26, 2019 7:51 pmIk mis toch vooral transparantie. Moet die van Lyra-Lierse nog gelijk gaan geven.![]()
Ik geef ze hier het voordeel van de twijfel.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Onze beloften kennen hun poule-indeling voor de U21-Cup.
De twee beste clubs van de vier gaan door naar de volgende ronde in deze Beker van België voor beloften.
🗓 12 augustus: SV Zulte Waregem - ESSEVEE - Lierse K
🗓 9 september: Lierse K - KVC Westerlo
🗓 14 oktober: Lierse K - Club Brugge K.V.
De twee beste clubs van de vier gaan door naar de volgende ronde in deze Beker van België voor beloften.
🗓 12 augustus: SV Zulte Waregem - ESSEVEE - Lierse K
🗓 9 september: Lierse K - KVC Westerlo
🗓 14 oktober: Lierse K - Club Brugge K.V.
- Justhomuch
Behoort die niet eerder onder “ploeg”?
Zou dit seizoen ook wel een match willen meepakken van de beloften, liefst die tegen Westerlo als men agenda dit toe laat.
Zou dit seizoen ook wel een match willen meepakken van de beloften, liefst die tegen Westerlo als men agenda dit toe laat.
Wij komen áltijd terug!
De beloften winnen hun eerste wedstrijd met 5 - 0 Van La louviere Centre
- Justhomuch
Ze zouden ook wel eens op de website de data mogen geven wanneer de beloften spelen.
Wij komen áltijd terug!
Staan deze data eigenlijk niet vast voor een heel seizoen?Justhomuch wrote: ↑Wed Sep 25, 2019 11:02 amZe zouden ook wel eens op de website de data mogen geven wanneer de beloften spelen.
- Justhomuch
Jep, maar ik kan ze werkelijk nergens vinden.Flor wrote: ↑Thu Sep 26, 2019 10:07 amStaan deze data eigenlijk niet vast voor een heel seizoen?Justhomuch wrote: ↑Wed Sep 25, 2019 11:02 amZe zouden ook wel eens op de website de data mogen geven wanneer de beloften spelen.
Wij komen áltijd terug!