Chatelet Farciennes - Lierse Kempenzonen [24-11-2018]
Re: Chatelet Farciennes - Lierse Kempenzonen [24-11-2018]
Lastige match. Doen het thuis redelijk goed.
Verliezen gaan we daar echter niet doen denk ik.
Verliezen gaan we daar echter niet doen denk ik.
Toch oppassen voor onderschatting. Onze vijfde plaats in het klassement vind ik na vorige twee weken nog steeds gevleid. Met wat pech in Seraing en thuis tegen RWDM staan we tussen Luik en Aalst in het klassement.
Het zijn kleine ploegen als Chatelet die het onverwachts goed doen waar een uitschuiver toch pijnlijk kan zijn.
Ik blijf vinden dat René Trost te weinig tijd heeft gekregen en daardoor onrespectvol behandeld is geweest, maar we hebben de kern nu wel wakker geschud. Het moet wel blijven duren natuurlijk. Ik zie lichte beterschap, maar voorlopig ben ik alleszins nog op mijn honger blijven zitten.
Het zijn kleine ploegen als Chatelet die het onverwachts goed doen waar een uitschuiver toch pijnlijk kan zijn.
Ik blijf vinden dat René Trost te weinig tijd heeft gekregen en daardoor onrespectvol behandeld is geweest, maar we hebben de kern nu wel wakker geschud. Het moet wel blijven duren natuurlijk. Ik zie lichte beterschap, maar voorlopig ben ik alleszins nog op mijn honger blijven zitten.
Kga het helaas zelfs met livestream niet kunnen volgen, maar ik ga stiekem toch ook een beetje uit van 3 punten, heb ik gemerkt.Lierenaar wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 5:55 pmToch oppassen voor onderschatting. Onze vijfde plaats in het klassement vind ik na vorige twee weken nog steeds gevleid. Met wat pech in Seraing en thuis tegen RWDM staan we tussen Luik en Aalst in het klassement.
Wat RT betreft: mee eens. HIj heeft te weinig tijd gekregen, al vond ik het voetbal niet om aan te zien. Dat vind ik nu wel oprecht anders. Ik vond de match tegen RWDM een véél boeiendere match dan tegen bv. Geel of Heist.
-
Nee zeker niet, ik pik soms eens thuis een matcke mee maar ik mis mijn echte lierse eigenlijk wel dus minimaal 1B.Flor wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 2:01 pmHet soort 'can he do it on a cold rainy night in Chatelet Farciennes' matchenVergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 12:21 pmDit zijn nu van die shitverplaatsingen he, ploegjes die zeker niet naar 1B willen en kunnen en daar moet je dan de 1ste sezoenshelft je tanden op stuk bijten maar eens ze gered zijn is het een easy win....Gaat ge er naartoe?
't Is het dichtste wat we nog in de buurt van ons geliefde Lierse gaan krijgen, en den Berg is dit jaar uitermate plezant. Zeker afkomenVergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 6:14 pmNee zeker niet, ik pik soms eens thuis een matcke mee maar ik mis mijn echte lierse eigenlijk wel dus minimaal 1B.Flor wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 2:01 pmHet soort 'can he do it on a cold rainy night in Chatelet Farciennes' matchenVergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 12:21 pmDit zijn nu van die shitverplaatsingen he, ploegjes die zeker niet naar 1B willen en kunnen en daar moet je dan de 1ste sezoenshelft je tanden op stuk bijten maar eens ze gered zijn is het een easy win....Gaat ge er naartoe?

Dat je deze verplaatsing aan je voorbij laat gaan snap ik echter maar al te goed.
Aanwezig, lijkt me best eens gezellig op zijn provinciaals op de baar gaan leunen met een pintje erbij 

Ik vond dat op Heist eigenlijk enorm enerverend. Als er wat volk voor je staan is het bijzonder moeilijk om een overzicht te hebben op wat er op het veld aan het gebeuren is. Ben nochtans niet een van de kleinsten. Nu: het siert u, schreeuw onze leeuwen naar voren!
https://www.lierse.com/nieuws/selectie- ... farciennes
Ik lees dat Chatelet nog niet verloren heeft thuis. Dat geeft niet veel vertrouwen.
Ik lees dat Chatelet nog niet verloren heeft thuis. Dat geeft niet veel vertrouwen.
hoe langer het duurt hoe korter bij het komt he