Voorbereiding seizoen 2026-2027
Re: Voorbereiding seizoen 2026-2027
Ik wil nu geen spelbreker zijn he mannen maar het huidig Capellen is geen waardemeter 2 dagen terug verloren zij ook met zware cijfers tegen jawel LL uitslag 2-6....Goed voor het vertrouwen wat op te krikken voor degenen die vandaag mochten aantreden. Nog even geduldig zijn, binnenkort worden we gewogen of we te licht zijn of weer net voldoende om niet te degraderen!
Vroman in geen van beide wedstrijden meegedaan dit weekend, zou hij dicht bij een transfer staan?
Blij dat er vandaag eens wat goals gevallen zijn, want zo'n voorbereiding met amper goals moet toch ook spelen int koppeke als je de competitie start. Het hangt van veel factoren af natuurlijk, maar ik denk dat Lenaerts vorige voorbereiding al wel aan zo'n 10 goals zat, terwijl onze huidige topscorer het met 3 stuks moet doen? Ik denk dat er het aantal gemaakte goals met de match van vandaag zelfs verdubbeld is.
Blij dat er vandaag eens wat goals gevallen zijn, want zo'n voorbereiding met amper goals moet toch ook spelen int koppeke als je de competitie start. Het hangt van veel factoren af natuurlijk, maar ik denk dat Lenaerts vorige voorbereiding al wel aan zo'n 10 goals zat, terwijl onze huidige topscorer het met 3 stuks moet doen? Ik denk dat er het aantal gemaakte goals met de match van vandaag zelfs verdubbeld is.
-
LispFan1906
Ben het ermee eens dat er te weinig gescoord wordt, maar vergeet niet dat Himpe en Stanic pas terugkomen uit blessure. Wat Lenaerts betreft, hij scoorde wel 4 van zijn 8 goals tegen 3deprovincialer Lint.tompax wrote: ↑Sun Aug 02, 2026 10:00 pmVroman in geen van beide wedstrijden meegedaan dit weekend, zou hij dicht bij een transfer staan?
- Justhomuch
Alles valt uiteraard te relativeren in zo'n voorbereiding, ik gaf gwn een update van de score niet meer niet minder...
Wij komen áltijd terug!