Jong Genk - Lierse [28-02-2026]
Jong Genk - Lierse [28-02-2026]
Komend weekend is het in Geel te doen, met buscombi.
Wie is erbij?
Wie is erbij?
Re: Jong Genk - Lierse [28-02-2026]
Zonder buscombi was ik erbij...
Ga mee ... maar gerust ben ik er weer niet in ... maak mij enorme zorgen hoe dit gaat aflopen !
Jong Genk altijd moeilijk meestal verlies of gelijkspel... Ik denk dat we nog maar 1 keer een winstpartij lieten optekenen en nog wetende dat we serieus verzwakt zijn... Het wordt rekenen op het falen van concurrent Seraing. Woensdag valt de beslissing nav uitgestelde wedstrijd tegen KVK. Kans is groot dat KVK wint met 0-3 maar ik vrees dan dat dit nog niet einde verhaal is want stel je maar eens voor dat het op 1-2 punten aankomt... Ook eens het programma bekeken van Seraing zitten er paar moeilijke matchen tussen oa uit Lommel tegen Patro en thuis Beveren dat dan nog aan het vieren is. Verder haalbare kaarten Boraing, Eupen, Olympic Charleroi. Het zal 6 op 6 moeten worden de volgende 2 matchen tegen Genk en NXT! We weten dus waar we voorstaan. Seraing zal ondertussen toch na de winst op het lisp een boost gekregen zij zien ook wel dat we een zwalpend schip zijn.
-
LispFan1906
Jong Genk is net de ploeg waar we zo goed als altijd tegen winnen. Sinds hun debuut in de CPL 3,5 jaar geleden: 5x winst, 1x gelijk, 1x verlies en was het niet voor de gelijkmaker in de laatste minuut vorig seizoen in de thuismatch, dan hadden we 6x op rij van hen gewonnen. We hebben tot nu toe ook iedere match in Geel gewonnen dus ik heb er wel vertrouwen in, maar wel eens dat we 6/6 moeten halen anders is het (in mijn ogen) degradatie.ozzy105 wrote: ↑Mon Feb 23, 2026 9:55 pmJong Genk altijd moeilijk meestal verlies of gelijkspel... Ik denk dat we nog maar 1 keer een winstpartij lieten optekenen en nog wetende dat we serieus verzwakt zijn... Het wordt rekenen op het falen van concurrent Seraing. Woensdag valt de beslissing nav uitgestelde wedstrijd tegen KVK. Kans is groot dat KVK wint met 0-3 maar ik vrees dan dat dit nog niet einde verhaal is want stel je maar eens voor dat het op 1-2 punten aankomt... Ook eens het programma bekeken van Seraing zitten er paar moeilijke matchen tussen oa uit Lommel tegen Patro en thuis Beveren dat dan nog aan het vieren is. Verder haalbare kaarten Boraing, Eupen, Olympic Charleroi. Het zal 6 op 6 moeten worden de volgende 2 matchen tegen Genk en NXT! We weten dus waar we voorstaan. Seraing zal ondertussen toch na de winst op het lisp een boost gekregen zij zien ook wel dat we een zwalpend schip zijn.
-
LispFan1906
Olympic Charleroi met 1-3 gewonnen van Jong Gent. Ze komen op 8 punten van ons.
Perfecte voorbeeld waarom Ozzy een absolute debiel is.LispFan1906 wrote: ↑Tue Feb 24, 2026 12:09 amJong Genk is net de ploeg waar we zo goed als altijd tegen winnen. Sinds hun debuut in de CPL 3,5 jaar geleden: 5x winst, 1x gelijk, 1x verlies en was het niet voor de gelijkmaker in de laatste minuut vorig seizoen in de thuismatch, dan hadden we 6x op rij van hen gewonnen. We hebben tot nu toe ook iedere match in Geel gewonnen dus ik heb er wel vertrouwen in, maar wel eens dat we 6/6 moeten halen anders is het (in mijn ogen) degradatie.ozzy105 wrote: ↑Mon Feb 23, 2026 9:55 pmJong Genk altijd moeilijk meestal verlies of gelijkspel... Ik denk dat we nog maar 1 keer een winstpartij lieten optekenen en nog wetende dat we serieus verzwakt zijn... Het wordt rekenen op het falen van concurrent Seraing. Woensdag valt de beslissing nav uitgestelde wedstrijd tegen KVK. Kans is groot dat KVK wint met 0-3 maar ik vrees dan dat dit nog niet einde verhaal is want stel je maar eens voor dat het op 1-2 punten aankomt... Ook eens het programma bekeken van Seraing zitten er paar moeilijke matchen tussen oa uit Lommel tegen Patro en thuis Beveren dat dan nog aan het vieren is. Verder haalbare kaarten Boraing, Eupen, Olympic Charleroi. Het zal 6 op 6 moeten worden de volgende 2 matchen tegen Genk en NXT! We weten dus waar we voorstaan. Seraing zal ondertussen toch na de winst op het lisp een boost gekregen zij zien ook wel dat we een zwalpend schip zijn.
Bedankt om de feiten even neer te schrijven.
Vreemd genoeg goed gevoel bij. 3 punten terug mee naar Lier.
- Justhomuch
Matchday!
Hopelijk zijn onze jongens wakker geschud.
Hopelijk zijn onze jongens wakker geschud.
Wij komen áltijd terug!
-
LispFan1906
De Schrijver nog altijd out met blessure. Zou me niet verbasen als hij eind dit seizoen zijn voetbalpensioen aankondigd.