Francs Borains - Lierse [13-12-2025]
Re: Francs Borains - Lierse [13-12-2025]
Man man in welke maatschappij zijn we anno 2025 terechtgekomen, hopelijk alles ok met de supporter.
Vlak voor rust op voorsprong komen zou ideaal zijn.
12 op 12... Jammer dat we een slechte periode achter de rug hadden of je stond daar ergens op plek 3... Chapeau voor zulke jonge groep om het kopje erbij te kunnen houden onder zware druk die er de laatste maanden waren! Tien punten voor op een zwak Seraing en nog meer op Olympic dit mag niet meer mislopen hop naar KVK.. De trainer heeft daar toch iets neergezet de laatste tijd mag ook gepost worden want stond ook onder druk hoor.
Joepie we zijn goed bezig! 
3 belangrijke punten, eerste helft was nog redelijk en moeten we altijd voor staan . 2 de helft trok op niet veel meer, maar ook boraings was niks . Komen dan op rare manier op voorsprong want wie maakte hem eigenlijk ! Maar we nemen de punten mee en 12 op 12 .
Als we terug kwamen met bus tot voorbij zemst met zwaantjes en politie
Triest verhaal... Ongeacht wie of wat de aanleiding is geweest; ik erger mij vaker in een stadion aan die anti-liedjes over vlamingen of Walen.
https://www.sudinfo.be/id1082999/articl ... supporters
Awel, hier is dus niets van waar. Je moet ook de reacties in de bewonersgroep van Mons er op nalezen. Daar zeggen meerdere mensen die aanwezig waren op de kerstmarkt dat de lierse supporters zich prima gedroegen en zich gewoon aan het amuseren waren.Barry wrote: ↑Sun Dec 14, 2025 10:30 pmTriest verhaal... Ongeacht wie of wat de aanleiding is geweest; ik erger mij vaker in een stadion aan die anti-liedjes over vlamingen of Walen.
https://www.sudinfo.be/id1082999/articl ... supporters
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Klopt volledig, lierse supporters stonden aan een kraampje rustig iets te drinken toen er 60 gemaskerde mannen de aanval inzetten.
Samenleving Anno 2025...... Wat is er toch mis met de mensheid?