Lierse - Olympic Charleroi [28/09/2025]
Re: Lierse - Olympic Charleroi [28/09/2025]
Zoals eerder gezegd, als Shoffner naar Dender was gegaan hadden ze nog een paar stuivers kunnen krijgen. Nu gaat het weer geld kosten.
Ik typ dit al in minuut 80, het kan me niet schelen of we nog winnen. Wat in hemelsnaam is me dit weer?
Na de wedstrijd tegen RWDM kwam er weer allemaal commentaar tegenover de 'negatievelingen', wel ze hebben gewoon gelijk. Lokeren had nog geen enkel punt, winnen van ons. O. Charleroi ook nog geen enkel punt, doelpuntensaldo 2-20 en we krijgen amper een kans bijeen gespeeld. In 6 van de 8 matchen gewoon niet gescoord. Dit is echt lachen met de supporters.
Je kon deze week een verschrikkeljjk goeie zaak doen in het klassement en dan speel je zo'n twee matchen?
Het is zelfs niet dat ik de spelers iets verwijt, ze gaan er wel voor, maar er zit gewoon amper kwaliteit in deze kern.
Ik ben echt bijzonder teleurgesteld. Nogmaals, in 6 van de 8 matchen niet gescoord he jongens. Afgrijselijke kern.
Edit: om toch een beetje positief te blijven, 3 matchen op rij de 0 gehouden moet al heel lang geleden zijn. Toch iets van een basis.
Na de wedstrijd tegen RWDM kwam er weer allemaal commentaar tegenover de 'negatievelingen', wel ze hebben gewoon gelijk. Lokeren had nog geen enkel punt, winnen van ons. O. Charleroi ook nog geen enkel punt, doelpuntensaldo 2-20 en we krijgen amper een kans bijeen gespeeld. In 6 van de 8 matchen gewoon niet gescoord. Dit is echt lachen met de supporters.
Je kon deze week een verschrikkeljjk goeie zaak doen in het klassement en dan speel je zo'n twee matchen?
Het is zelfs niet dat ik de spelers iets verwijt, ze gaan er wel voor, maar er zit gewoon amper kwaliteit in deze kern.
Ik ben echt bijzonder teleurgesteld. Nogmaals, in 6 van de 8 matchen niet gescoord he jongens. Afgrijselijke kern.
Edit: om toch een beetje positief te blijven, 3 matchen op rij de 0 gehouden moet al heel lang geleden zijn. Toch iets van een basis.
Wat jullie negatievelingen noemden waren gewoon supporters die durfden realistisch te zijn.
Vandaag was het hopeloos, zo mag je nog 5 helften voetballen, een doelpunt zullen we niet scoren.
Luc Van Thillo gaat kleur moeten bekennen, geen kerken, business-ruimtes of parkings, neen in versterkingen gaat er moeten geïnvesteerd worden en ook in een trainer die het spelletje een beetje begrijpt want Shoffner, die moet eruit.
Wij hoeven dit geklungel als supporters niet langer te pikken.
Vandaag was het hopeloos, zo mag je nog 5 helften voetballen, een doelpunt zullen we niet scoren.
Luc Van Thillo gaat kleur moeten bekennen, geen kerken, business-ruimtes of parkings, neen in versterkingen gaat er moeten geïnvesteerd worden en ook in een trainer die het spelletje een beetje begrijpt want Shoffner, die moet eruit.
Wij hoeven dit geklungel als supporters niet langer te pikken.
Formerly known as Lisp-boy
Altijd gevaarlijk om zo kort na de wedstrijd iets neer te pennen .
Maar wa kunde hier nu van zeggen , het was gewoon slecht !
Ondertussen weet iedereen al dat ik van de coach gene fan ben , vandaag blijkt weer eens dat we zonder plan beginnen .
Maar vandaag was de voltallige kern ook niet op de afspraak .
Veel wandel voetbal , balletjes achteruit , geen diepgang ,...
In zo een thuis wedstrijd tegen deze ploeg moet je met het mes tussen de tanden op het plein komen . Iedereen wist dat ze kwamen voor een puntje .
Individueel vandaag amper geslaagden .
El Touille stak in de achterzak van zijn verdediger .
Asara meer ballen achteruit dan vooruit
Daguin weinig dueles gewonnen en ontzettend veel slechte passes .
En om dan maar ineens af te sluiten onze topspits Adinany , ik ben de eerste om toe te geven hoeveel die afloopt op een wedstrijd , maar als je zoals vandaag geen enkele bal deftig kan aan nemen , of tot 2 x toe probeert door te koppen en de bal recht omhoog kopt , dan hebde op dit niveau niveel te zoeken ...
Maar ja , op naar de volgende zeker .
Ondanks we al eens negatief zijn , blijven we wel paraat week na week .
Al zou het mss eens niet slecht zijn om eens een signaal te sturen door weg te blijven ...
Maar wa kunde hier nu van zeggen , het was gewoon slecht !
Ondertussen weet iedereen al dat ik van de coach gene fan ben , vandaag blijkt weer eens dat we zonder plan beginnen .
Maar vandaag was de voltallige kern ook niet op de afspraak .
Veel wandel voetbal , balletjes achteruit , geen diepgang ,...
In zo een thuis wedstrijd tegen deze ploeg moet je met het mes tussen de tanden op het plein komen . Iedereen wist dat ze kwamen voor een puntje .
Individueel vandaag amper geslaagden .
El Touille stak in de achterzak van zijn verdediger .
Asara meer ballen achteruit dan vooruit
Daguin weinig dueles gewonnen en ontzettend veel slechte passes .
En om dan maar ineens af te sluiten onze topspits Adinany , ik ben de eerste om toe te geven hoeveel die afloopt op een wedstrijd , maar als je zoals vandaag geen enkele bal deftig kan aan nemen , of tot 2 x toe probeert door te koppen en de bal recht omhoog kopt , dan hebde op dit niveau niveel te zoeken ...
Maar ja , op naar de volgende zeker .
Ondanks we al eens negatief zijn , blijven we wel paraat week na week .
Al zou het mss eens niet slecht zijn om eens een signaal te sturen door weg te blijven ...
Ik ben één van die positivo's maar ik ben niet te beroerd om toe te geven dat het vandaag nergens op leek. Ik ben ook geen fan van de trainer maar hij geeft de spelers toch ni de instructies om zo laf te spelen denk ik dan. Steeds achteruit, breed, slechte passen, slechte voorzetten als ze dan eens komen. Om van die kutcorners nog maar te zwijgen. En wat is de bedoeling met gboua? Die brengt nu eens niks!
Shoffner is een platte vijg. Pas op vriendelijk hoor. Maar je mag niet verwachten dat iemand met zo'n zwakke uitstraling een ploeg met vuur laat spelen.
Ik ga even vloeken in de kerk doe mij maar Stijnen.
Ik ga even vloeken in de kerk doe mij maar Stijnen.
- Justhomuch
Vanaf minuut één voelde je al wat voor een klote match dit ging worden
Wij komen áltijd terug!
Heel triestig wat dit Lier brengt. Geen enkele speler die het spel kan of durft openbreken.
Perdichizzi is z'n vuur kwijtgespeeld.
El Touile zal niet doorbreken.
Van Meirvenne is te groen en te plat om basisspeler te zijn. Logisch, want die gast speelde 5 maanden geleden 2 reeksen lager.
Adinany is geen shotter maar wel een krijger. Niet uit de basis weg te denken maar zou nooit de enige spits mogen zijn.
Masaki is geen shotter, punt. Als Lenaerts en Hidraoui op training slechter presteren dan deze pannenkoek, dan scheelt er iets serieus met de aanwerving.
Dit seizoen degraderen we niet, maar het als het bestuur hun koers niet aanpast zijn we volgend seizoen aan de beurt. Coach en spelers valt niets te verwijten, ge kunt geen omelet bakken als ge enkel de eierschalen krijgt van een ander.
De Kerf, De Buyser & Asare zijn we volgend seizoen kwijt, en terecht, want die gasten verdienen een betere ploeg.
Het is aan het bestuur om deze winter OF te investeren in gerichte versterking OF aan te kondigen dat ze de handdoek gooien.
Perdichizzi is z'n vuur kwijtgespeeld.
El Touile zal niet doorbreken.
Van Meirvenne is te groen en te plat om basisspeler te zijn. Logisch, want die gast speelde 5 maanden geleden 2 reeksen lager.
Adinany is geen shotter maar wel een krijger. Niet uit de basis weg te denken maar zou nooit de enige spits mogen zijn.
Masaki is geen shotter, punt. Als Lenaerts en Hidraoui op training slechter presteren dan deze pannenkoek, dan scheelt er iets serieus met de aanwerving.
Dit seizoen degraderen we niet, maar het als het bestuur hun koers niet aanpast zijn we volgend seizoen aan de beurt. Coach en spelers valt niets te verwijten, ge kunt geen omelet bakken als ge enkel de eierschalen krijgt van een ander.
De Kerf, De Buyser & Asare zijn we volgend seizoen kwijt, en terecht, want die gasten verdienen een betere ploeg.
Het is aan het bestuur om deze winter OF te investeren in gerichte versterking OF aan te kondigen dat ze de handdoek gooien.
Ik wist wel op voorhand dat dit geen hapje ging zijn , voor het eerst het spel moeten maken. Maar als je een eerste helft staat te wandellen en niet juist beweegd komt er helemaal niks van. 2 de helft eerste 20 min wel even druk met een 4 tal kansen . Tegen deze ploeg 4 kansen op een match schande. En dan missen we ze nog. We wisten in voorbereiding al dat er scorend vermogen ontbreekt maar ze hebben het niet willen zien. Kost dit geld ja tuurlijk kost dat geld, maar wat als je zakt dat gaat nog meer kosten denk. Na de opstart werd ons belooft dat we na x aantal jaren zouden mee doen voor 1a. We zijn er al 8 bezig en dit is het zwakste sinds heropstart.
Had wel het idee dat het geen 3-0 ging zijn tegen een ploeg die zich zo komt inwrijven, maar hier moet je wel gewoon de drie punten pakken.
1 a 2 extra aanvallende spelers van ietwat niveau zouden zo’n verschil kunnen maken in deze ploeg. Frustrerend.
Tot slot nog dit: dat geblaat van het bestuurbover het zogenaamde aanvallende voetbal dat we willen spelen. Dat klinkt toch allemaal heel erg hol na de afgelopen week?
En nee, we gaan niet degraderen, al heb ik vandaag wel 1 degradant aan het werk gezien. Het heeft wel alles om een erg grijs seizoen te worden. Wat een gemiste kans gisteren, zeker nu er nog eens goed veel volk zat. Veel zieltjes heb je niet gewonnen.
1 a 2 extra aanvallende spelers van ietwat niveau zouden zo’n verschil kunnen maken in deze ploeg. Frustrerend.
Tot slot nog dit: dat geblaat van het bestuurbover het zogenaamde aanvallende voetbal dat we willen spelen. Dat klinkt toch allemaal heel erg hol na de afgelopen week?
En nee, we gaan niet degraderen, al heb ik vandaag wel 1 degradant aan het werk gezien. Het heeft wel alles om een erg grijs seizoen te worden. Wat een gemiste kans gisteren, zeker nu er nog eens goed veel volk zat. Veel zieltjes heb je niet gewonnen.