Lierse - Olympic Charleroi [28/09/2025]
Lierse - Olympic Charleroi [28/09/2025]
De matchen volgen elkaar in hoogtempo op. Sluiten we de week af met een 7 op 9 ? Dan moet de rode lantaarn voor de bijl gaan.
Wie zakt er af?
Wie zakt er af?
Re: Lierse - Olympic Charleroi [28/09/2025]
Deze moet gewonnen worden en ik denk dat de spelers dat wel beseffen.
Als ze de mentaliteit tonen van de tweede helft van de vorige thuiswedstrijd tegen RWDM, dan zeg ik 2-0.
Als ze de mentaliteit tonen van de tweede helft van de vorige thuiswedstrijd tegen RWDM, dan zeg ik 2-0.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Aanwezig, niets minder dan 3 punten!
Ik heb wel een beetje schrik voor deze match, het zou heel typisch zijn dat we hier weer punten laten liggen tegen een tegenstander die op papier zwakker is.
Ik heb wel een beetje schrik voor deze match, het zou heel typisch zijn dat we hier weer punten laten liggen tegen een tegenstander die op papier zwakker is.
Wij komen áltijd terug!
Waarom zet hij De Kerf is niet terug op zijn normale positie op het middenveld naast Asare zodat Perdichizzi terug vanachter erop kan ipv Vanderhallen naar het middenveld te schuiven zoals in het begin van het seizoen? Hopelijk ook niet terug met 5 verdedigers.
Last edited by Tokky89 on Sun Sep 28, 2025 9:39 am, edited 2 times in total.
De Kerf zijn 'normale positie' is niet op het middenveld.Tokky89 wrote: ↑Sun Sep 28, 2025 9:37 amWaarom zet hij De Kerf is niet terug op zijn normale positie op het middenveld naast Asare zodat Perdichizzi terug vanachter erop kan ipv Vanderhallen naar het middenveld te schuiven zoals in het begin van het seizoen? Hopelijk ook niet terug met 5 verdedigers.
Laat die maar staan is prima bezig en op zijn positie !Tokky89 wrote: ↑Sun Sep 28, 2025 9:37 amWaarom zet hij De Kerf is niet terug op zijn normale positie op het middenveld naast Asare zodat Perdichizzi terug vanachter erop kan ipv Vanderhallen naar het middenveld te schuiven zoals in het begin van het seizoen? Hopelijk ook niet terug met 5 verdedigers.
- Justhomuch
Inspiratie en risicoloos 

Rusten met 0-0, veel balbezit waar geen jota mee gedaan wordt want nog maar eens o zo weinig doelgevaar.
Maar blijkbaar vindt de club dat best ok, want het blijft muisstil over eventuele versterkingen.
Ook dringend trainen op onrechtstreekse vrije trappen, hoekschoppen en vooral op voorzetten, dat lijkt eigenlijk nergens op.
Ik verwacht en hoop een betere tweede helft waar we alsnog de overwinning gaan pakken.
Maar blijkbaar vindt de club dat best ok, want het blijft muisstil over eventuele versterkingen.
Ook dringend trainen op onrechtstreekse vrije trappen, hoekschoppen en vooral op voorzetten, dat lijkt eigenlijk nergens op.
Ik verwacht en hoop een betere tweede helft waar we alsnog de overwinning gaan pakken.
Formerly known as Lisp-boy
Dit is gewoon slecht.