Jong Gent - Lierse [25-09-2025]
- Justhomuch
Re: Jong Gent - Lierse [25-09-2025]
Ik zak ook af naar Gent
Ik zou ook opteren voor dezelfde 11
Al zou een wissel Mertens- Matuta misschien wel logisch zijn
Ik zou ook opteren voor dezelfde 11
Al zou een wissel Mertens- Matuta misschien wel logisch zijn
Carl heeft wel een punt. Zondag is het alweer match, je gaat dus wel ergens moeten roteren (al kan dat ook zondag).
Als Perdichizzi fit is moet hij spelen vind ik, is echt wel een sterkhouder achteraan.
Formerly known as Lisp-boy
Awel, daar twijfel ik dus aan. Mij lijkt het duo Vanderhallen - De Kerf beter. ik baseer mij nu vooral op wedstrijd tegen Beveren. Als hij een spurtduel verliest tegen een vinnige speler kan ik perfect plaatsen. Maar hij won bijna geen enkel duel tegen Lennart Mertens, 2 spelers met ongeveer hetzelfde postuur.
Communicatief weer absoluut een meerwaarde en daar los je ook veel mee op.
Perdichizzi is, door zijn kwaliteiten en ervaring, de leider in de verdediging die we nodig hebben.Barry wrote: ↑Tue Sep 23, 2025 9:41 pmAwel, daar twijfel ik dus aan. Mij lijkt het duo Vanderhallen - De Kerf beter. ik baseer mij nu vooral op wedstrijd tegen Beveren. Als hij een spurtduel verliest tegen een vinnige speler kan ik perfect plaatsen. Maar hij won bijna geen enkel duel tegen Lennart Mertens, 2 spelers met ongeveer hetzelfde postuur.
Het zou naar mijn mening vrij waanzinnig zijn hem niet op te stellen indien hij echt fit is.
Al moet ik ook toegeven dat De Kerf en Vanderhallen dat prima gedaan hebben, maar toch zou ik één van hen opofferen voor Perdichizzi.
Formerly known as Lisp-boy
Pff moeilijk zenne. Vanderhallen is toch supergoed bezig. De Kerf ook. Als er nog zo'n mannen als vanderhallen uit de jeugd komen dan leveren ze daar toch mooi werk. Mss zit onze toekomstige spits wel in Kessel nu... 

- Justhomuch
Morgen winnen en je staat 1 punt van top 6, hoe gek het klinkt.
Netzer wrote: ↑Tue Sep 23, 2025 11:33 pmPerdichizzi is, door zijn kwaliteiten en ervaring, de leider in de verdediging die we nodig hebben.Barry wrote: ↑Tue Sep 23, 2025 9:41 pmAwel, daar twijfel ik dus aan. Mij lijkt het duo Vanderhallen - De Kerf beter. ik baseer mij nu vooral op wedstrijd tegen Beveren. Als hij een spurtduel verliest tegen een vinnige speler kan ik perfect plaatsen. Maar hij won bijna geen enkel duel tegen Lennart Mertens, 2 spelers met ongeveer hetzelfde postuur.
Het zou naar mijn mening vrij waanzinnig zijn hem niet op te stellen indien hij echt fit is.
Al moet ik ook toegeven dat De Kerf en Vanderhallen dat prima gedaan hebben, maar toch zou ik één van hen opofferen voor Perdichizzi.
Met de terugkomst van perdichizzi en Mertens kunnen ze dan niet me hun geliefkoosde 3-5-2 gaan spelen dus de VDH-DE KERF -PERDICHIZI ? of denken jullie dat ze met 4 achteraan gaan blijven spelen?