Lokeren - Lierse [12-09-2025]
- Justhomuch
Re: Lokeren - Lierse [12-09-2025]
De trainer gaat hier nier vrijuit in mijn ogen hoor, je zag al vanaf het eerste kwartier dat Masika rood ging pakken, toch de 2e helft geen aanpassingen. Laes er weer veel te laat in, spelers op de foute plek constant zetten.
Ik begin het al bijna jammer te vinden dat die niet naar Dender is.
Wij komen áltijd terug!
Volg je wel , men kan natuurlijk zeggen veel blessures , maar is niet nu alleen dat hij in de fout gaat. Totaal geen verdediger. Ook de kerf niet op zen plaats . In de podcast zeiden ze toch voor iedereen is er een vervanger, blijkbaar ziet de trainer het anders.Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 14, 2025 2:27 pmDe trainer gaat hier nier vrijuit in mijn ogen hoor, je zag al vanaf het eerste kwartier dat Masika rood ging pakken, toch de 2e helft geen aanpassingen. Laes er weer veel te laat in, spelers op de foute plek constant zetten.
Hopelijk wordt Laes geen tweede geval zoals Pieter.. Zoveel blessureleed de voorbije 2-3 seizoenen op het lisp zelden gezien in het profvoetbal.
Last edited by ozzy105 on Sun Sep 14, 2025 3:51 pm, edited 1 time in total.
De coach heeft voor mij deze keer ook boter op het hoofd. Masaki inderdaad al in eerste helft aan het flirten met rode kaar en dan nog laat je hem het uur volmaken.Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 14, 2025 2:27 pmDe trainer gaat hier nier vrijuit in mijn ogen hoor, je zag al vanaf het eerste kwartier dat Masika rood ging pakken, toch de 2e helft geen aanpassingen. Laes er weer veel te laat in, spelers op de foute plek constant zetten.
Vrees dat Laes weer een tijdje out gaat zijn, pakte toch weer naar de liesstreek.
Hopelijke deze week toch nog een extra aanvallende speler. Iemand daar nog iets over gehoord?
TV2002 wrote: ↑Sun Sep 14, 2025 3:49 pmDe coach heeft voor mij deze keer ook boter op het hoofd. Masaki inderdaad al in eerste helft aan het flirten met rode kaar en dan nog laat je hem het uur volmaken.Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 14, 2025 2:27 pmDe trainer gaat hier nier vrijuit in mijn ogen hoor, je zag al vanaf het eerste kwartier dat Masika rood ging pakken, toch de 2e helft geen aanpassingen. Laes er weer veel te laat in, spelers op de foute plek constant zetten.
Vrees dat Laes weer een tijdje out gaat zijn, pakte toch weer naar de liesstreek.
Hopelijke deze week toch nog een extra aanvallende speler. Iemand daar nog iets over gehoord?
Als je de podcast hoorde vrees ik er voor uitleg ze hebben 25 spelers , goed gewerkt dan als er 12 zijn die 1b niet aankunnen .
Hmmm, maar 12 die 1B niet aankunnen???Carlke wrote: ↑Sun Sep 14, 2025 5:36 pmTV2002 wrote: ↑Sun Sep 14, 2025 3:49 pmDe coach heeft voor mij deze keer ook boter op het hoofd. Masaki inderdaad al in eerste helft aan het flirten met rode kaar en dan nog laat je hem het uur volmaken.Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 14, 2025 2:27 pmDe trainer gaat hier nier vrijuit in mijn ogen hoor, je zag al vanaf het eerste kwartier dat Masika rood ging pakken, toch de 2e helft geen aanpassingen. Laes er weer veel te laat in, spelers op de foute plek constant zetten.
Als je de podcast hoorde vrees ik er voor uitleg ze hebben 25 spelers , goed gewerkt dan als er 12 zijn die 1b niet aankunnen .