Lokeren - Lierse [12-09-2025]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Netzer
Re: Lokeren - Lierse [12-09-2025]

Post by Netzer » Fri Sep 12, 2025 9:58 pm

Deze nederlaag is voor mij volledig Shoffner zijn schuld.
Dankzij zijn lompigheid spelen we bijna de volledige tweede helft met tien.
Waarom hebben ze die niet rustig naar Dender laten vertrekken? Dat had echt een zegen geweest voor het verdere verloop van deze competitie.
Na een maand gingen ze evalueren. Wel Luc en Jonathan, wat vinden jullie er van? Vlotjes top 6?
Formerly known as Lisp-boy

Janus

Post by Janus » Fri Sep 12, 2025 10:01 pm

Netzer wrote:
Fri Sep 12, 2025 9:58 pm
Deze nederlaag is voor mij volledig Shoffner zijn schuld.
Dankzij zijn lompigheid spelen we bijna de volledige tweede helft met tien.
Waarom hebben ze die niet rustig naar Dender laten vertrekken? Dat had echt een zegen geweest voor het verdere verloop van deze competitie.
Hear hear! De jongen heeft totaal geen zicht op voetbal. En dan heb ik twijfels over zij die hem aangesteld hebben.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Sep 12, 2025 10:03 pm

Waar we hopelijk wel over eens zijn volgt er degradatie zal het niet aan de huidige of toekomstige trainer gelegen hebben! De kern is veel te zwak, teveel jonge spelers die juist kunnen stappen en weinig of geen ervaring alleen ja een reeks 1 of 2 lager en dan nog bij belofteclubs tja... Als we nu eerlijk tov onszelf zijn sportief op het veld zijn er sinds de heropstart in 2018 nooit stappen vooruit gezet dat is een pijnlijke vaststelling maar de realiteit en ieder zijn mening hierover hoor.

Janus

Post by Janus » Fri Sep 12, 2025 10:34 pm

ozzy105 wrote:
Fri Sep 12, 2025 10:03 pm
Waar we hopelijk wel over eens zijn volgt er degradatie zal het niet aan de huidige of toekomstige trainer gelegen hebben! De kern is veel te zwak, teveel jonge spelers die juist kunnen stappen en weinig of geen ervaring alleen ja een reeks 1 of 2 lager en dan nog bij belofteclubs tja... Als we nu eerlijk tov onszelf zijn sportief op het veld zijn er sinds de heropstart in 2018 nooit stappen vooruit gezet dat is een pijnlijke vaststelling maar de realiteit en ieder zijn mening hierover hoor.
Neen we gaan het niet eens zijn. Een eventuele toekomstige trainer ga ik niet beoordelen. Maar de onkunde van de huidige trainer is in deze wedstrijd ten overvloede bewezen. Een trainer met zo weinig wedstrijdinzicht, die bovendien geen enkele uitstraling heeft, is een ramp voor een club als Lierse. We kunnen ons zo'n missers echt niet permiteren. Jammer dat hij niet naar Dender is getrokken.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Sep 12, 2025 10:47 pm

Vorig jaar tevreden over de trainer en terecht, dit seizoen een slechte trainer.. Maakt hij fouten? Ja zoals iedere trainer maar nogmaals kijk met welke kern waarmee hij moet werken tov vorig seizoen. Met deze kern haal je verdorie nog geen top zes een reeks lager. Mooi hoor in en rond stadion renoveren maar het is op het veld dat het moet gebeuren... Ik denk dat de meesten veel meer hadden verwacht sinds de heropstart in 2018 sportief gezien, het was toch de bedoeling om jaar na jaar sportieve stappen vooruit te zetten dacht ik en op termijn te promoveren naar de hoogste klasse? Voor hetzelfde geld speelt men volgend seizoen terug waar men begon nl de hoogste Amateurklasse en zit je daar met een half gerenoveerd stadion, schuldenvrij..

Janus

Post by Janus » Fri Sep 12, 2025 10:55 pm

ozzy105 wrote:
Fri Sep 12, 2025 10:47 pm
Vorig jaar tevreden over de trainer en terecht, dit seizoen een slechte trainer.. Maakt hij fouten? Ja zoals iedere trainer maar nogmaals kijk met welke kern waarmee hij moet werken tov vorig seizoen. Met deze kern haal je verdorie nog geen top zes een reeks lager. Mooi hoor in en rond stadion renoveren maar het is op het veld dat het moet gebeuren... Ik denk dat de meesten veel meer hadden verwacht sinds de heropstart in 2018 sportief gezien, het was toch de bedoeling om jaar na jaar sportieve stappen vooruit te zetten dacht ik en op termijn te promoveren naar de hoogste klasse? Voor hetzelfde geld speelt men volgend seizoen terug waar men begon nl de hoogste Amateurklasse en zit je daar met een half gerenoveerd stadion, schuldenvrij..
Ik durf u wel eens verdedigen maar je slaat hier volledig mis. Dien amerikaan kan het niet. Punt. Wie heeft die aangesteld? ik weet het niet, maar die was mis.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Sep 12, 2025 11:07 pm

Vorig seizoen was men toch lovend over de trainer en terecht? Bij KVO heeft hij toch mooie resultaten geboekt ondanks de miserie daar. Dus ik begrijp wel dat men hem heeft genomen en zal betaalbaar zijn geweest. Heeft hij nu een paar matchen puntenverlies op zijn klak? Ja maar wie moet hij daar zetten? Laes ? Heel jaar niet gespeelt en valt nu weer schijnt uit tja.. Wat duidelijk is hij weet van geen hout pijlen meer te maken maar alle schuld toeschuiven op hem vind ik niet eerlijk bovendien de volgende trainer gaat ook te kampen krijgen hoor met deze beperkte kwalitatieve kern.

Netzer

Post by Netzer » Sat Sep 13, 2025 12:01 am

ozzy105 wrote:
Fri Sep 12, 2025 11:07 pm
Vorig seizoen was men toch lovend over de trainer en terecht? Bij KVO heeft hij toch mooie resultaten geboekt ondanks de miserie daar. Dus ik begrijp wel dat men hem heeft genomen en zal betaalbaar zijn geweest. Heeft hij nu een paar matchen puntenverlies op zijn klak? Ja maar wie moet hij daar zetten? Laes ? Heel jaar niet gespeelt en valt nu weer schijnt uit tja.. Wat duidelijk is hij weet van geen hout pijlen meer te maken maar alle schuld toeschuiven op hem vind ik niet eerlijk bovendien de volgende trainer gaat ook te kampen krijgen hoor met deze beperkte kwalitatieve kern.
Neen Ozzy, je zit er echt naast, Shoffner heeft 'het' totaal niet in zich.
Als je na de rust niet ingrijpt met onder andere Masika dan begrijp je geen kl**** van voetbal, dan zie je het echt niet.
Zijn vertrek naar Dender had het beste geweest wat dit Lierse kon overkomen, jammer genoeg is dit niet gebeurd.
Ik kan alleen maar hopen dat de juiste mensen dit ook gezien hebben, alleen, durven ze op tijd de enige juiste beslissing nemen ... ?
De vierde nederlaag in vijf wedstrijden, ik verwacht niets anders dan een duidelijke reactie nu.
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Sat Sep 13, 2025 9:20 am

Gisteren de match thuis gezien , ik vond het tocb onze slechtste match fie we al speelden . En net tegen een concurent want dit lokeren gaat ook geen hoge verwachtingen halen. In mijn ogen heeft den trainer ook gefaald gisteren. Dat van massaki zag je zo aankomen . Met deze ploeg ga je groot feest mogdn geven als je niet zakt. Podcast ook geluisterd ze zijn heel duidelijk zakken nooit. Stoere praat daar heb ik dik mijn twijfels bij.

Devyd

Post by Devyd » Sat Sep 13, 2025 10:38 am

Ik zeg het ondertussen al weken .
En het word enkel maar erger .

Ok het bestuur laat ons en de volledige ploeg in de steek door geen ervaring bij te halen om die jonge gasten te sturen . Aanvallend stellen wij niets voor . Elke ploeg speelt in een zetel tegen ons

Maar desondanks blijft de Coach week na week spelers op andere posities zetten en blijft hij experimenteren ! Wat er gebeurt met Masaki zat er aan te komen , ten eerste is het geen verdediger , want ander valt die penalty niet . En als die al geel heeft en blijft knoeien moet je hem er als coach afhalen .

Op deze moment zie ik niet in hoe wij nog punten gaan pakken dit seizoen .

Als ik dan van de week nog hoor dat ze net nadat Claes getekend had bij beerschot , toch nog eens conatct opgenomen hadden en hem toch het loon wilden geven dat hij gevraagd had . 🫣 uiteraard net te laat ...

Post Reply