Lierse - Beveren [09/08/2025]
Re: Lierse - Beveren [09/08/2025]
En zit die spits van standard al in selectie? Of nog niet speelgerechtigd?
Die is speelgerechtigd, dus normaal in selectie.
Matuta niet geselecteerd en El Touile gisteren in laatste instantie geblesseerd moeten afhaken. El Touile heeft toch ook al veel te veel blessures gehad hé.
Eerlijk gezegd ga ik met een enorm bang hartje naar het Lisp vanavond en zelfs een ietwat gelaten gevoel.
Maar goed, als ik straks Pallieter 30 zal bezig horen, zal de goesting hopelijk toch wel snel komen.
Er kan momenteel niets meer aan veranderd worden. Momenteel gaan we het hiermee moeten doen en dan verdienen die jongens uiteraard onze onvoorwaardelijke steun.
Eerlijk gezegd ga ik met een enorm bang hartje naar het Lisp vanavond en zelfs een ietwat gelaten gevoel.
Maar goed, als ik straks Pallieter 30 zal bezig horen, zal de goesting hopelijk toch wel snel komen.
Er kan momenteel niets meer aan veranderd worden. Momenteel gaan we het hiermee moeten doen en dan verdienen die jongens uiteraard onze onvoorwaardelijke steun.
Deze wedstrijd komt te vroeg voor deze kern.
Ik hoop op een mooi resultaat, dat zou een enorme morele boost kunnen betekenen voor de groep.
Maar ik vrees 0-2.
Ik hoop op een mooi resultaat, dat zou een enorme morele boost kunnen betekenen voor de groep.
Maar ik vrees 0-2.
Formerly known as Lisp-boy
Prono 1-3... In interview met GVA zei LVT ' we gaan zien binnen een maand waar we staan', ik denk dat de meesten wel weten welke richting het uit zal gegaan zijn!
Komaan mannekes, niet te negatief!
Als ze er met 11 hunne kop voorleggen kan er veel gebeuren!
Prono 2-1
Komaan Lierse!
Als ze er met 11 hunne kop voorleggen kan er veel gebeuren!
Prono 2-1
Komaan Lierse!
0-1 achter bij de rust, we zijn nog niet gevaarlijk geweest.
Na één wedstrijd kunnen we nog niet veel zeggen natuurlijk, maar vandaag was het echt een maat te klein.
We hebben dringend nodig: mannen in plaats van jongetjes, een ervaren centrale verdediger (wat een blunder die tweede tegengoal) en een stevige spits.
We hebben dringend nodig: mannen in plaats van jongetjes, een ervaren centrale verdediger (wat een blunder die tweede tegengoal) en een stevige spits.
Een kern moet bij de start van een seizoen voor 90% gevormd zijn zeker met zulke zware seizoenstart. Voor de rest kan je niet veel verwachten met deze kern, te onevenwichtig, te veel onervaren jonge spelers... Komt er dan nog iemand zeggen dat er nu kwaliteit boven kwantiteit is, de as in de ploeg is gebleven enz verdorie met wat ben je dan bezig? Het wordt een heel lang en zwaar seizoen. Volgend seizoen reeks lager het zou zo maar kunnen en halen jammer genoeg de mensen die met pek werden overladen weer hun gelijk!