Promotie Playoffs

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Devyd
Re: Promotie Playoffs

Post by Devyd » Thu Apr 24, 2025 9:34 pm

esreil wrote:
Thu Apr 24, 2025 8:23 pm
Nú communiceren ze en is het weer ni goed. Want niet akkoord met de inhoud 😳
Ik heb nieuws: je moet er niet akkoord mee zijn, zij hebben veel meer verstand van zaken en doen wat zij het beste achten als club zijnde. Dankjewel bestuur en samen op naar volgend jaar en hopelijk wederom een stapje hoger. 💛🖤
Over het financiele zullen ze zeker weten wat ze doen ,
Sportief en communicatie moet er dringend ervaring bij komen .

Los van dat we al bij al een rustig seizoen hebben gehad , hebben ze zelf gecreerd dat het nu zo turbulent eindigt !

Ik ben op 9 van de 10 posts hier positief , maar nu ga ik ook met een heel zuur gevoel een periode van 3 maanden zonder voetbal in .

KRKN

Post by KRKN » Fri Apr 25, 2025 12:01 am

Devyd wrote:
Thu Apr 24, 2025 9:34 pm
esreil wrote:
Ik heb nieuws: je moet er niet akkoord mee zijn, zij hebben veel meer verstand van zaken en doen wat zij het beste achten als club zijnde. Dankjewel bestuur en samen op naar volgend jaar en hopelijk wederom een stapje hoger. 💛🖤

Los van dat we al bij al een rustig seizoen hebben gehad , hebben ze zelf gecreerd dat het nu zo turbulent eindigt !

Ik ben op 9 van de 10 posts hier positief , maar nu ga ik ook met een heel zuur gevoel een periode van 3 maanden zonder voetbal in .
Ik volg. Ik had een heel seizoen een goed gevoel, en had dat ook nog gehad met de (sportieve) plaats waarop we geëindigd zijn zonder play-offs. Maar als ge u als bestuur dan eerst dreigend uitlaat om dan vervolgens de aftocht te blazen, dan laat dan een hele wrange nasmaak achter. Niet alleen voor de supporters, maar toch ook voor de spelers moet dit heel zuur zijn.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Apr 25, 2025 12:22 am

Daylon Claasen wrote:
Thu Apr 24, 2025 4:07 pm
Exact dit. Stoor mij er nu ook al jaren aan. De aankondiging over deelname aan de play offs is daarbij de kers op de taart. Natuurlijk begint het bij de pro league dat we überhaupt in zo een soap als nu terecht zijn gekomen maar de communicatie van onze club uit….. jawadde mannekes echt gênant & dit is maar een van de vele farses die we al meegemaakt hebben. Ik vermoedt dat het Rodrigo Vissers is die verantwoordelijk is voor de communicatie (spreek mij gerust tegen)? Dat dieje mens wordt toegezongen in Geel zou er in dat geval niet inkunnen bij mij. Hetzelfde over het toezingen van Aske Sampers: waarom??? Ge hoeft maar ne keer in een interview te zeggen dat je Lier een schone stad vindt, terwijl ge op 2,5j tijd nog geen prei uiteensjot & ge zijt tegenwoordig blijkbaar al een halve heilige. Sorry maar dat er niemand maar dan ook niemand binnen onze club na zoveel jaren gepruts op dat vlak, zich afvraagt of we niet beter moeten doen dat baart mij enorme zorgen.

Aan de andere kant: op sportief vlak hebben we stappen gezet. Voor het eerst sinds de heropstart het gevoel gekregen dat er knowhow en een degelijk plan achter het transferbeleid zit. Ook wat betreft de scouting moet ik zeggen: chapeau. Als je ziet in welke krochten de jongens zoals Kireev, SOW, Mpanzu, Adinany, Marijnissen zijn gaan halen en welke meerwaarde we erop verdienen. Bij momenten heb ik echt kunnen genieten van de ploeg. Ook de beleving was dit jaar goed. Pallieter 30 heeft bewezen een gemotiveerde jonge groep te zijn. Ik kan al bijna niet meer bijhouden hoeveel acties er zijn geweest dit jaar. Volgend jaar meer van dat!
Op 1 belangrijk punt na helemaal eens met jou post behalve hetgeen op het veld al 2 jaar gebeurt daar blijft men terplaatse trappelen cashen met gelukte transfers zoals dit seizoen is mooi maar aan bouwen wordt niet gedacht enkel beloftes naar spelers en supporters toe! Renovaties aan het stadion mooi maar wanneer wordt er nu eindelijk gebouwd aan een ploeg die meedoet voor de prijzen? Buiten 1 seizoen tentijde van Rocha en co gerekend is het gene vette mag ook eens gezegt worden.

esreil

Post by esreil » Fri Apr 25, 2025 12:55 pm

KRKN wrote:
Fri Apr 25, 2025 12:01 am
Devyd wrote:
Thu Apr 24, 2025 9:34 pm
esreil wrote:

Ik volg. Ik had een heel seizoen een goed gevoel, en had dat ook nog gehad met de (sportieve) plaats waarop we geëindigd zijn zonder play-offs. Maar als ge u als bestuur dan eerst dreigend uitlaat om dan vervolgens de aftocht te blazen, dan laat dan een hele wrange nasmaak achter. Niet alleen voor de supporters, maar toch ook voor de spelers moet dit heel zuur zijn.
Ik heb het in een ander topic ook al eens geplaatst. Dat was volgens mij een strategische post om die plaats op te proberen eisen. Helaas niet gelukt.
Wat het sportieve betreft: We mogen discussiëren en niet overeenkomen met elkaar. Maar dan ben ik heel blij dat dit over play-offs gaat en niet over al dan niet net degraderen of niet! Dus ja ook sportief ben ik gematigd tevreden met dit seizoen. De gouden jaren zijn voorbij he ...

Post Reply