Lierse - SK Beveren [29/03/2025]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
TV2002
Re: Lierse - SK Beveren [29/03/2025]

Post by TV2002 » Sat Mar 29, 2025 7:05 pm

Carlke wrote:
Sat Mar 29, 2025 6:36 pm
Volgens gva komt er niemand terug uit de ziekenboeg ! Word moeilijk vrees ik
Geloof nooit gazetten ;)

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Mar 29, 2025 10:21 pm

Het seizoen zit erop na vanavond jammer een gemiste kans voor een top zes plek. Het wordt nu nog uitkijken wie blijft-vertrekt en vooral de inkomende transfers. Hopelijk wordt het budget verdubbeld om niet in grote problemen te komen zeker met de nieuwe hervorming!

Devyd

Post by Devyd » Sat Mar 29, 2025 10:40 pm

Voor mij is vandaag de Coach mee schuldig aan het verlies .

Om te beginnen is het te gek voor woorden dat wij geen 90 minuten alles kunnen geven .
Hij laat Adinany een heel wedstrijd staan na zijn blessure . Had altijd minuut 70 eraf gemoeten .

De Schrijver heeft hij een hele wedstrijd laten staan op Links , je zag vanaf minuut 1 dat hij heel ongemakkelijk stond te spelen !
Ik zie nog steeds geen strijdplan , looplijnen , afspraken ,...

Verder lees ik op de socials wel dat we gestreden hebben , en dat klopt ergens wel . Maar laat ons eerlijk zijn wij hebben geen echte strijders . Veel te plat in de duels .

Dagiun ook al weken een schim van de eerste seizoenshelft . Blijft tot min 70 staan .
Claes (vermoedelijk gebroken rib ) vond ook vandaag zijn draai niet .

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Mar 29, 2025 10:52 pm

De trainer treft weinig of geen schuld wie moet hij nog de arena in gooien? Wat kan hij doen aan al dat blessureleed? Voor de rest lopen er spelers rond die juist uit blessure komen of spelers met lichte blessures die nog verder spelen met inspuitingen... Grégoire werd op een bepaald moment ook geconfronteerd met hetzelfde en koste zijn kop voor mij onterecht maar ieder zijn mening. Veel heeft te maken met budget poepsimpel!!!

Carlke

Post by Carlke » Sat Mar 29, 2025 11:34 pm

Wat een zwakke vertoning 2 kansen op ganze match. Ons spel bedroevend , corners voorzetten nog slechter. Was beveren geweldig nee maar waren voetballend stukken beter.onze verdediging wa´s enige dat redelijk was tot de lompe penaltifout weeral . Ons middenveld bestond niet . Daquin waar die van eerste ronde . En onze trainer daar ben ik helemaal geen fan van. Sinds hij er is is het spel veel zwakker . Enige dat hij goed deed is de verdediging goed gezet. Maar hoeveel keer zet die spelers op geen gewone positie vandaag ook weer , pieter links waar haal je het. Invaller dally plaats daquin nog zo een zet . Ik blijf het zeggen we halen top 6 niet door ons niet te versterken in winter, we hadden geen bank en je weet bij ons elk jaar hetzelfde ze vallen als vliegen . Sow niet vervangen groot verlies. Kierev mag iedereen denken wat hij wil, feit is hij speelt niet. Mpanzu oke de buyser van nu komt zeker in de buurt. Maar andere ploegen deden het wel hun versterken .

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Mar 30, 2025 12:35 am

Carlke wrote:
Sat Mar 29, 2025 11:34 pm
Wat een zwakke vertoning 2 kansen op ganze match. Ons spel bedroevend , corners voorzetten nog slechter. Was beveren geweldig nee maar waren voetballend stukken beter.onze verdediging wa´s enige dat redelijk was tot de lompe penaltifout weeral . Ons middenveld bestond niet . Daquin waar die van eerste ronde . En onze trainer daar ben ik helemaal geen fan van. Sinds hij er is is het spel veel zwakker . Enige dat hij goed deed is de verdediging goed gezet. Maar hoeveel keer zet die spelers op geen gewone positie vandaag ook weer , pieter links waar haal je het. Invaller dally plaats daquin nog zo een zet . Ik blijf het zeggen we halen top 6 niet door ons niet te versterken in winter, we hadden geen bank en je weet bij ons elk jaar hetzelfde ze vallen als vliegen . Sow niet vervangen groot verlies. Kierev mag iedereen denken wat hij wil, feit is hij speelt niet. Mpanzu oke de buyser van nu komt zeker in de buurt. Maar andere ploegen deden het wel hun versterken .
Alles staat of valt met een budget Carlke. Trots op een schuldenvrije club, renovaties in het stadion maar sportief? Men zet geen stap vooruit. Volgend seizoen gaan de kaarten op tafel moeten komen en dit weet men drommels goed hoor meer sportief investeren of sportieve problemen... Benieuwd.

KRKN

Post by KRKN » Sun Mar 30, 2025 9:07 am

Zuur. En Pietro 2 speeldagen geschorst nu.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Mar 30, 2025 2:01 pm

Best zuur idd, en al zeker omdat we toch een punt verdiende.

2e helft zaten ze bij ons na 20 minuten er door na mijn gevoel, dan zou onze trainer toch ook sneller mogen wisselen, en spelers op de juiste plek zetten (De Schrijver tegen zijn voet, dailly op het middenveld).

De Kerf en De Buyser in positieve zin opgevallen bij mij.
Wij komen áltijd terug!

Post Reply