Lierse - RSCA Futures [08-03-2025]
Lierse - RSCA Futures [08-03-2025]
Komende zaterdag ontvangen we de beloften van Anderlecht. Wie is er bij?
- Justhomuch
Re: Lierse - RSCA Futures [08-03-2025]
De ideale gelegenheid om dat beloften complex van ons af te schudden!
Wij komen áltijd terug!
2... maar niet met deze ploeg vrees ik !Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 03, 2025 12:22 pmDe ideale gelegenheid om dat beloften complex van ons af te schudden!
Aanwezig. Met een bzng hartje.
Matchday! Heerlijke omstandigheden in ieder geval.
Moet gewonnen worden of top 6 is echt over en out volgens mij ! Maar ja met al die blessures en daar komt masaki en boonen nog bij ... wanneer gaan wij eens seizoen zonder zorgen hebben en eens sportief suc6 boeken. Het zou de club een geweldige boost kunnen geven ... ik spreek nu niet over promotie maar toch eens echt mee doen .
Wie blijft er nog over van de basisspelers? Is gewoon een b-elftal dat men moet opstellen uit noodzaak aan dit tempo wordt het weer een tiende plek na het einde van de lange rit! De medische staf heeft alvast goed werk geleverd lol..Carlke wrote: ↑Sat Mar 08, 2025 12:40 pmMoet gewonnen worden of top 6 is echt over en out volgens mij ! Maar ja met al die blessures en daar komt masaki en boonen nog bij ... wanneer gaan wij eens seizoen zonder zorgen hebben en eens sportief suc6 boeken. Het zou de club een geweldige boost kunnen geven ... ik spreek nu niet over promotie maar toch eens echt mee doen .
-
Als er geinvesteerd wordt in het extra-sportieve !Carlke wrote: ↑Sat Mar 08, 2025 12:40 pmMoet gewonnen worden of top 6 is echt over en out volgens mij ! Maar ja met al die blessures en daar komt masaki en boonen nog bij ... wanneer gaan wij eens seizoen zonder zorgen hebben en eens sportief suc6 boeken. Het zou de club een geweldige boost kunnen geven ... ik spreek nu niet over promotie maar toch eens echt mee doen .
Nu worden de gelden van de inkomende transfers gebruikt om ons budget te spekken (bij de laagste in 1B) alsook geinvesteerd in onroerend goed (Real Estate) die de club huurt van onze voorzitter die volledig eigenaar is.
(= volledige return on invest)
Op deze manier kan je een 1B club runnen zonder mede-investeerders en zonder mede-zeggingschap en alleen omringd is door een cluster van kleine sponsors die tevreden zijn dat ze mogen betalen voor visibiliteit
(zonder bestuurlijke zeggingschap).
Kan je op deze manier ooit, ooit ooit een stabiele eersteklasser worden?
Onmogelijk, alleen bij een totale reorganisatie van de club op bestuurlijk en financieel vlak, er zijn voorbeelden genoeg waar het wel kan en gelukt is...
Als de nieuwe hervorming er uiteindelijk komt zal LVT zijn kaarten, ambities voor de club op tafel moeten gooien want met dit belachelijke budget voor een 1B club en wetende dat een Belofteclub niet kan degraderen en de reeks sterker en sterker wordt weten we hoelaat het is als men het budget niet drastisch verhoogd!!!Tamas Krivitz wrote: ↑Sat Mar 08, 2025 1:11 pmAls er geinvesteerd wordt in het extra-sportieve !Carlke wrote: ↑Sat Mar 08, 2025 12:40 pmMoet gewonnen worden of top 6 is echt over en out volgens mij ! Maar ja met al die blessures en daar komt masaki en boonen nog bij ... wanneer gaan wij eens seizoen zonder zorgen hebben en eens sportief suc6 boeken. Het zou de club een geweldige boost kunnen geven ... ik spreek nu niet over promotie maar toch eens echt mee doen .
Nu worden de gelden van de inkomende transfers gebruikt om ons budget te spekken (bij de laagste in 1B) alsook geinvesteerd in onroerend goed (Real Estate) die de club huurt van onze voorzitter die volledig eigenaar is.
Op deze manier kan je een 1B club runnen zonder mede-investeerders en zonder mede-zeggingschap en alleen omringd is door een cluster van kleine sponsors die tevreden zijn dat ze mogen betalen voor visibiliteit
Onmogelijk, alleen bij een totale reorganisatie van de club op bestuurlijk en financieel vlak, er zijn voorbeelden genoeg waar het wel kan en gelukt is...
-
Het is dansen op een slappe koord op deze manier.ozzy105 wrote: ↑Sat Mar 08, 2025 1:51 pmAls de nieuwe hervorming er uiteindelijk komt zal LVT zijn kaarten, ambities voor de club op tafel moeten gooien want met dit belachelijke budget voor een 1B club en wetende dat een Belofteclub niet kan degraderen en de reeks sterker en sterker wordt weten we hoelaat het is als men het budget niet drastisch verhoogd!!!Tamas Krivitz wrote: ↑Sat Mar 08, 2025 1:11 pmAls er geinvesteerd wordt in het extra-sportieve !Carlke wrote: ↑Sat Mar 08, 2025 12:40 pmMoet gewonnen worden of top 6 is echt over en out volgens mij ! Maar ja met al die blessures en daar komt masaki en boonen nog bij ... wanneer gaan wij eens seizoen zonder zorgen hebben en eens sportief suc6 boeken. Het zou de club een geweldige boost kunnen geven ... ik spreek nu niet over promotie maar toch eens echt mee doen .
Als je ooit de pech hebt dat de transfers uit lagere reeksen geen meerwaarde zijn, dan sta je even dicht bij 1e Amateur dan bij 1A.