Francs Borains - Lierse [02-03-2025]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
jakkie
Re: Francs Borains - Lierse [02-03-2025]

Post by jakkie » Sun Mar 02, 2025 8:50 pm

Lang geleden dat ik nog eens een match volg op tv en niet in het stadion.
Jongens toch, wat is dit zwak. Ik zit precies naar 2 provenciale ploegen te kijken. Oke we hebben een hele ziekeboeg maar toch verwacht ik van profs een minimum aan niveau. Mawete, Dailly spannen voor mij vanavond de kroon.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Mar 02, 2025 9:11 pm

jakkie wrote:
Sun Mar 02, 2025 8:50 pm
Lang geleden dat ik nog eens een match volg op tv en niet in het stadion.
Jongens toch, wat is dit zwak. Ik zit precies naar 2 provenciale ploegen te kijken. Oke we hebben een hele ziekeboeg maar toch verwacht ik van profs een minimum aan niveau. Mawete, Dailly spannen voor mij vanavond de kroon.
Heb je al eens gezien wie er al in de lappenmand ligt en vandaag vallen er dan nog 2 basisspelers uit op enkele minuten. Ik hoop dat LVT het budget minstens gaat verdubbelen of je degradeerd volgend seizoen dat kan je nu al noteren! Kaarten eindelijk op tafel zou ik zeggen! Vandaag volgde een logische nederlaag gezien de omstandigheden de Amerikaan beleeft nu een periode dat doet herinneren aan Grégoire ook toen vielen ze als vliegen met gekende gevolgen! Ik vraag mij af wat de medische staf doet waren zij niet aangeworven om minder blessureleed te krijgen? Ik lees nu vele negatieve reacties wel ben het er niet mee eens je moet roeien met de riemen die je voorhanden hebt... PDS-laes-De Kerf-Adinany-Kireev out en dan valt Asare-Boone ook nog out kort na rust en Sow die vertrok dus beetje eerlijkheid mag ook wel!!! Nog dit het was weer een zwakke arbitrage Boraing had altijd na 40 minuten met 10 moeten staan je zag de arbiter twijfelen maar dacht laat maar...

KRKN

Post by KRKN » Mon Mar 03, 2025 9:55 am

Frustrerend om het gevoel te hebben dat er zo’n bonus langzaam maar zeker uit handen aan het glippen is. Op volle sterkte win je deze match altijd, maar dat neemt niet weg dat Sampers en Dailly echt wel te zwak zijn om een rol van betekenis te kunnen spelen in deze reeks.

Op basis van de eerste helft had ik wel nooit het gevoel dat we gingen verliezen. Het uitvallen van Boone en Asare deden toch pijn en opeens verliezen we controle.

Het lichtpunt: ‘t Is niet lang meer en hebben nog alles in eigen handen. Volgende week hebben moeten we thuis tegen de Futures en Luik tegen La Louviere. Opk na die speeldag moeten we echt nog voor hen blijven in het klassement. En dan hebben we een erg deugddoende interlandbreak waarin we hopelijk nog wat spelers recupereren.

Op naar de volgende.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Mar 03, 2025 12:10 pm

Het was niet om aan te gluren, we zijn echt onthoofd.

Mijn geloof in die top 6 is eigenlijk ook gewoon weg...
Wij komen áltijd terug!

Daylon Claasen

Post by Daylon Claasen » Mon Mar 03, 2025 2:39 pm

Asare, de Schrijver, Vanderhallen praktisch heel het seizoen in de ziekenboeg. Kireev nu blijkbaar ook 6weken out (weeral geen enkele communicatie over). SOW zijn vervanger zullen we maar over zwijgen. Echt waar Kindermans mag in dat interview in GVA nog zo zijn best doen om alle schuld buiten de club te leggen mbt de medische check up van Mafoumbi, mij kan hij niet overtuigen. Dat is gewoonweg beschamend als profclub. Voor het overige ben ik trouwens zeer te spreken over zijn transferbeleid, daar niet van. Nu tegen FB Boone, Sampras & Asare opnieuw uit. Met zekerheid gaan wij daar weer niks van informatie over krijgen. Mij kan de rest van het seizoen gestolen worden, interesseert mij niks meer. De totale afwezigheid van communicatie is een flagrant gebrek aan respect naar de supporters toe. Al lang wordt dit aangekaart en wanneer de verantwoordelijken hierop worden aangesproken wordt dit gewoon weggelachen. Op deze manier doe je niet aan klantenbinding, maar aan afschrikking.

Barry

Post by Barry » Mon Mar 03, 2025 4:20 pm

Daylon Claasen wrote:
Mon Mar 03, 2025 2:39 pm
Asare, de Schrijver, Vanderhallen praktisch heel het seizoen in de ziekenboeg. Kireev nu blijkbaar ook 6weken out (weeral geen enkele communicatie over). SOW zijn vervanger zullen we maar over zwijgen. Echt waar Kindermans mag in dat interview in GVA nog zo zijn best doen om alle schuld buiten de club te leggen mbt de medische check up van Mafoumbi, mij kan hij niet overtuigen. Dat is gewoonweg beschamend als profclub. Voor het overige ben ik trouwens zeer te spreken over zijn transferbeleid, daar niet van. Nu tegen FB Boone, Sampras & Asare opnieuw uit. Met zekerheid gaan wij daar weer niks van informatie over krijgen. Mij kan de rest van het seizoen gestolen worden, interesseert mij niks meer. De totale afwezigheid van communicatie is een flagrant gebrek aan respect naar de supporters toe. Al lang wordt dit aangekaart en wanneer de verantwoordelijken hierop worden aangesproken wordt dit gewoon weggelachen. Op deze manier doe je niet aan klantenbinding, maar aan afschrikking.
Ze hebben precies uw post gelezen, uitzonderlijk is er toch een update gekomen over de blessures

Daylon Claasen

Post by Daylon Claasen » Mon Mar 03, 2025 5:17 pm

Ik was het ook aan het denken :D :D

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Mar 03, 2025 5:43 pm

Barry wrote:
Mon Mar 03, 2025 4:20 pm
Daylon Claasen wrote:
Mon Mar 03, 2025 2:39 pm
Ze hebben precies uw post gelezen, uitzonderlijk is er toch een update gekomen over de blessures
Echt he, we zitten met een spion :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

Devyd

Post by Devyd » Mon Mar 03, 2025 6:11 pm

Ik begrijp jullie wel .
Maat langs de andere kant is het ook niet de bedoeling dat de tegenstander een week op voorhand al weet , wie er wel of niet gaat bijzijn in het weekend .

Op deze moment maakt het toch allemaal niet uit , we hebben een halve kern in de ziekenboeg .
Waarvan enkele serieuse gevallen .
Over Kireev doen ze nog wat geheimzinnig door het op te volgens , maar als dat effectief pubalgie is dan weten we nu al dat we die niet meer gaan zien dit seizoen . Zie maar hoe lang Laes al aan het herstellen is .

Barry

Post by Barry » Mon Mar 03, 2025 6:58 pm

Mafoumbi revalideert bij Blackburn, dus kans bestaat dat die nog terugkomt of hoe moet ik dat begrijpen?

Onze "clubwatcher" in gva windt er wel geen doekjes om en geeft onze medische staff er wel van langs. Geheel ongelijk kan je hem niet geven

Post Reply