Lierse - Zulte Waregem [14/02/2025]
Re: Lierse - Zulte Waregem [14/02/2025]
Een goed punt tegen de leider. Erg solide verdediging, net zoals tegeb rwdm. Ik vraag me wel af hoe we aanvallend iets in elkaar gaan steken zonder Adinany en Sow de komende weken.
En we hadden hoog bezoek de tweede helft ,
Niemand minder dan Radja Naingolan kwam de tweede helft bekijken
Niemand minder dan Radja Naingolan kwam de tweede helft bekijken

Als dat de kampioenenploeg was dan viel me dat toch wat tegen.
Hebben weinig of niet het stevige blok van onze verdediging kunnen ontwrichten.
De rosse mag met zijn vingerke wijzen zo veel hij wil maar dit Zulte Waregem zal in eerste ook niet veel meer zijn dan een meeloper.
De rosse mag met zijn vingerke wijzen zo veel hij wil maar dit Zulte Waregem zal in eerste ook niet veel meer zijn dan een meeloper.
- Justhomuch
Ik had er ook meer van verwacht, maar het zal weer aan't veld liggen zeker...Fiero67 wrote: ↑Sat Feb 15, 2025 10:01 amAls dat de kampioenenploeg was dan viel me dat toch wat tegen.
Onze trainer heeft op korte tijd een blok neergezet, en dat is imo belangerijker dan mooi voetbal, die top 6 zou echt een mooie kers op de taart zijn dit seizoen.
Mooie actie van Pallieter 30 trouwens, volledig zonder incidenten, dus het kan he!
Wij komen áltijd terug!
Net zoals tegen molenbeek een heel goed blok en af en toe paar reddingen van peersman . Maar zowel zulta als molenbeek denk beide promotie gaan deze zomer veel werk hebben . Bij ons zit het achteraan heel goed ook dankzij de kerf er voor matuta en daquin .maar vooraan gaat het moeizaam vind ik op eupen maken we er wel 3 maar daar kregen we ook niet zoveel klaar. Adinany zal out zijn rest seizoen vrees ik vervanger sow idem of toch bijna. Dus wie gaan we in de punt zetten dally of aske meer hebben we niet .
Sow is weg, Adinany is geblesseerd, Mafoumbi is geblesseerd binnengehaald en Oulare is in de vuilbak gesmeten.
En nu? Sampers? Dailly?
En nu? Sampers? Dailly?
Formerly known as Lisp-boy
-
Als je 1 miljoen euro casht op een paar maanden tijd en je investeert omzeggens niks terug in het sportieve luik door alleen transfervrije en huurspelers te halen , dan krijg je dit.....
Mafoumbi was wel goedkoop hoor je dan een bestuurslid zeggen, tja...