Beveren - Lierse [13-06-2024]
Beveren - Lierse [13-06-2024]
Komende vrijdag moeten we weer aan de bak, en dit tegen een ploeg die net als ons hunkert naar die top 6. Een overwinning zou dus in vele opzichten een uitstekende zaak zijn.
Wie zakt er af?
Wie zakt er af?
- Justhomuch
Re: Beveren - Lierse [13-06-2024]
Sowieso leuke verplaatsing vind ik.
Ik zak af
Ik zak af
Ook aanwezig! Een van de leukste aways toch dit seizoen.
- Justhomuch
Matchday! Uiteindelijk vanuit de zetel, was vergeten dat ik opleiding had tot 17u, in Temse
Wij komen áltijd terug!
Hadden nog 5 uur kunnen verderspelen, nooit gescoord hier.
Maar het is een traditie op Lierse: kunnen we een goede zaak doen, verliezen we 100%.
Enige op niveau waren de supporters (en Kireev).
Maar het is een traditie op Lierse: kunnen we een goede zaak doen, verliezen we 100%.
Enige op niveau waren de supporters (en Kireev).
Wat een triestige bediening weer deed pijn aan de ogen en Beveren was dan ook nog zwak. Gelukkig zakt er maar 1 club gelukkig! Ik dacht dat geel-zwart vorig seizoen nog meer punten vergaarde na de heenronde... Het is dit jaar nog vis of vlees jammer! Nog dit weer tonnen respect voor de meegereisde supporters!!!! Sinds de heropstart heeft men op het lisp 1 goed seizoen meegemaakt, een top zes plek maar dan het je achteraan met het duo Gillekens-Schuermans een solide defensie en smaakmakers met Rocha, GDS, VA, Tabekou... Voordeel alweer geen winstpremie!!!
Zat daar in een loge samen met de voorzitter .
Ja wa kunde zeggen , ze starten heel goed .
Maar na 10 minuten zie je daar niks meer van .
Het geloof is er ni , weer veel te weinig strijd en passie !
Ene Claes die niet in de match zat , sow niet goed ,
Ons flankverdedigers beide gebuisd . Al een paar weken achter elkaar ..
In het middenveld terug een gat van jewelste , en die goal is een lachertje , wordt niets in de weg gelegd
En kan vrij binnen koppen .
Coach blijft aan zijn taktiek en organisatie vast houden , maar die werkt al weken niet meer .
En dan ocharme de laatste 5 min 2 aanvallers bij te brengen .
Wat haalt da uit ??
Tijd voor bezinning ...
Ja wa kunde zeggen , ze starten heel goed .
Maar na 10 minuten zie je daar niks meer van .
Het geloof is er ni , weer veel te weinig strijd en passie !
Ene Claes die niet in de match zat , sow niet goed ,
Ons flankverdedigers beide gebuisd . Al een paar weken achter elkaar ..
In het middenveld terug een gat van jewelste , en die goal is een lachertje , wordt niets in de weg gelegd
En kan vrij binnen koppen .
Coach blijft aan zijn taktiek en organisatie vast houden , maar die werkt al weken niet meer .
En dan ocharme de laatste 5 min 2 aanvallers bij te brengen .
Wat haalt da uit ??
Tijd voor bezinning ...
Krijg het gevoel dat het een grijs seizoen word . Zakken met 1 daler zover zou het wel niet komen zeker. En top 6 met deze ploeg nooit. Beveren was slecht en wij nog slechter 2 kansen op wedstrijd en dan nog halve ! Willen we toch mee doen zal er verdediger, spits, en middenvelder bij moeten komen, probleem is dat ze goed moeten zijn en dan zit je met geen budjet.