Lierse - Lokeren [8-11-2024]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lierse - Lokeren [8-11-2024]

Post by ozzy105 » Fri Nov 08, 2024 10:40 pm

KRKN wrote:
Fri Nov 08, 2024 10:34 pm
Toch teleurgesteld. Na Patro was ik verbaasd in positieve zin over het niveau van de invallers. Vandaag was de eerste helft tegen een pover Lokeren toch erg zwak. Peersman scoort geen punten.

Tweede helft moeten we er altijd overgaan. Wat we daar nog laten ligg :shock: twee dure punten die we verliezen. Geen drama, maar hier moet je toch proberen aanklampen bij de top 6.

Overigens: ik denk niet dat ik ooit al een speler heb geweten met meer krediet dan Sampers. Hoeveel kansen moet die krijgen? Die speelt toch echt een niveau te hoog. En met die achterlijke rode kaart van Adinany - net nu die begint te scoren - zal hij nog wel meer spelen. Frustrerend. Gelukkig is er de interlandbreak. Hopelijk recupereren we wat spelers. Tegen Jong Genk moet het beter.
Voor top zes moet je minstens op iedere plek in je ploeg een evenwaardige vervanger hebben en daar is minstens een verdubbeling van je budget nodig zo simpel is het! Vandaag heb je moeten spelen met spelers die juist komen piepen in 1B en Sampers die idd een reeks te hoog speelt. Wat zat er buiten Dailly vanavond op de bank??? Juist.. Men mag niet ontgoocheld zijn de voorbije 4 matchen alles zit tegen de arbitrage, een halve basisploeg die je moet missen, de efficiëntie...

Devyd

Post by Devyd » Fri Nov 08, 2024 10:51 pm

Voor mij persoonlijk een klote avond !

Die eerste goal voor de zoveelste keer te zwak verdedigd , en Keeper niet attent .

Een scheidsrechter die de eerste helft wel heel partijdig was , en de spelers van Lokeren die door hzt herfstig weer net als de bladeren constant op de grond lagen .

Verdiende gelijkmaker .

Tweede goal verovert onze Linksback de bal om onmiddelijk terug in het pak te draaien en bal kwijt te spelen (vondt hem echt niet goed deze wedstrijd)

En dan nogmaals in de Keeper zijn korte hoek binnen .

Scheids had opeens een ander teneu aangetrokken en we kregen toch fouten mee waardoor we opnieuw terecht gelijk komen .

Terwijl we nog 5 minuten alles in handen hadden kreeg Adinany het geweldige idee om te bal te proberen binnen te slaan , notabene voor Marijnissen zijn hoofd , was volgens mij de 3-2 . En ook nog dom rood te pakken , en match was gespeeld 🙄

Ok , teveel gebleseerden ( mss is de Fysiek coach waar iedereen zoveel lof over had de spelers toch over de rand aan het duwen ? Ongezien hoeveel spelers er uit vallen de laatste weken ! )

En lokeren heel efficient 3 kansen , 2 binnen en 1 op de paal .

Wij alles samen toch gevaarlijker maar leggen er ook maar 2 binnen .

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Nov 08, 2024 10:58 pm

Devyd wrote:
Fri Nov 08, 2024 10:51 pm
Voor mij persoonlijk een klote avond !

Die eerste goal voor de zoveelste keer te zwak verdedigd , en Keeper niet attent .

Een scheidsrechter die de eerste helft wel heel partijdig was , en de spelers van Lokeren die door hzt herfstig weer net als de bladeren constant op de grond lagen .

Verdiende gelijkmaker .

Tweede goal verovert onze Linksback de bal om onmiddelijk terug in het pak te draaien en bal kwijt te spelen (vondt hem echt niet goed deze wedstrijd)

En dan nogmaals in de Keeper zijn korte hoek binnen .

Scheids had opeens een ander teneu aangetrokken en we kregen toch fouten mee waardoor we opnieuw terecht gelijk komen .

Terwijl we nog 5 minuten alles in handen hadden kreeg Adinany het geweldige idee om te bal te proberen binnen te slaan , notabene voor Marijnissen zijn hoofd , was volgens mij de 3-2 . En ook nog dom rood te pakken , en match was gespeeld 🙄

Ok , teveel gebleseerden ( mss is de Fysiek coach waar iedereen zoveel lof over had de spelers toch over de rand aan het duwen ? Ongezien hoeveel spelers er uit vallen de laatste weken ! )

En lokeren heel efficient 3 kansen , 2 binnen en 1 op de paal .

Wij alles samen toch gevaarlijker maar leggen er ook maar 2 binnen .
Sow ook al juist uit blessure en Boone zag ik ook bij momenten wat grimassen trekken. Idd zeer opvallend zoveel blessureleed op amper een maand!Ik vond ET goed invallen kwam die ook niet uit blessure?

Carlke

Post by Carlke » Fri Nov 08, 2024 11:46 pm

Ik moet de reactie s van ozzy vandaag helemaal goed keuren ... top 6 nooit met deze smalle kern . Pas op wel gasten met toekomst mawate nog wat jeugdzonden, masaki soms te veel willen en zo , maar komt wel goed met hen. Als lokeren geen rood pakt komen we niet op 2-2. Maar na het rood hadden we wel nog kunnen en moeten winnen. Stom van adinany want marynissen had de 3-2 maar in te leggen. En pakt nu stomme kaart en schorsing. Sampers heel veel inzet maar prof onwaardig . Maar wel blij voor hem dat hij toch de assist geeft voor hetzelde bam er naast. Peersman ook bij 2 doelpunten niet vrijuit. Bij eerste adinany en sampers ook !

XDV1906

Post by XDV1906 » Sat Nov 09, 2024 8:33 am

Na een geweldige start en 13/21 sta je even later met 15/33..

2/12 na Lalou, Patro, Club NXT en Lokeren is gewoon slecht. Uiteraard is het behelpen met de vele blessures, maar het mag toch nog altijd wat meer zijn. Ik ga toegeven dat top 6 ook al in men hoofd zat na die goeie start, maar dat zie ik toch ook absoluut niet gebeuren op dit moment. Jammer want ik kan best nog eens een goed gevoel seizoen gebruiken.

We go again na de IB. Hopelijk recupereren we wat spelers.

Flor

Post by Flor » Sat Nov 09, 2024 8:46 am

XDV1906 wrote:
Sat Nov 09, 2024 8:33 am
Na een geweldige start en 13/21 sta je even later met 15/33..

2/12 na Lalou, Patro, Club NXT en Lokeren is gewoon slecht. Uiteraard is het behelpen met de vele blessures, maar het mag toch nog altijd wat meer zijn. Ik ga toegeven dat top 6 ook al in men hoofd zat na die goeie start, maar dat zie ik toch ook absoluut niet gebeuren op dit moment. Jammer want ik kan best nog eens een goed gevoel seizoen gebruiken.

We go again na de IB. Hopelijk recupereren we wat spelers.
Ding is dat nu 'de kleintjes uit de reeks er aan komen. Met onze vorm (en fitte kern) zou je nu zowaar gaan geloven in een 9 op 9, maar zoals we de laatste weken spelen lijkt me dat te optimistisch.

Anderzijds: klopt dat we tegen La Louvière punten laten liggen, maar we spelen daar wel erg goed vind ik.

Match per match zeker? Op naar de match tegen Jong Genk. Ik zal er zijn!

Carlke

Post by Carlke » Sat Nov 09, 2024 9:42 am

Was het doel niet proberen zo kort mogelijk bij top 6 te zijn. Dus ik denk dat er bij velen nu is wij moeten in top 6. Ook spelers en staf doen zo dat vind ik wel goed want dag is ambitie en er voor wiĺen gaan. Ik denk dat we geen resem blessures hadden we er ook tussen hadden gestaan

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Nov 09, 2024 10:55 am

Carlke wrote:
Sat Nov 09, 2024 9:42 am
Was het doel niet proberen zo kort mogelijk bij top 6 te zijn. Dus ik denk dat er bij velen nu is wij moeten in top 6. Ook spelers en staf doen zo dat vind ik wel goed want dag is ambitie en er voor wiĺen gaan. Ik denk dat we geen resem blessures hadden we er ook tussen hadden gestaan
2...Met geen of weinig blessurelast sta je nu al ergens rond de derde of vierde plek met al een straat voorsprong op de zevende plek! Kijk wie er allemaal ontbreekt de voorbije 4-5 matchen en dan weet je genoeg, geen enkele club kan dit opvangen het moeten missen van 5 of 6 basisspelers en niet van de minste he. Brute pech op het moment dat je een definitieve kloof kan slaan met concurrenten je zoveel blessurelast hebt. Ze vallen als vliegen.

Netzer

Post by Netzer » Sun Nov 10, 2024 11:41 pm

Als je nu zo'n Sampers ziet spelen, kunnen ze dan eens niet beter Oulare terug een kans geven?
Formerly known as Lisp-boy

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Nov 11, 2024 12:50 am

Netzer wrote:
Sun Nov 10, 2024 11:41 pm
Als je nu zo'n Sampers ziet spelen, kunnen ze dan eens niet beter Oulare terug een kans geven?
Ik denk dat daar wel meer speelt hoor Netzer
Wij komen áltijd terug!

Post Reply