Lierse - Eupen [21-09-2024]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lierse - Eupen [21-09-2024]

Post by ozzy105 » Sun Sep 22, 2024 1:01 pm

KRKN wrote:
Sun Sep 22, 2024 12:55 pm
Erg tevreden na gisteren. Zo'n secure overwinning tegen toch een op papier erg sterke tegenstander: het doet deugd. Kireev en Sow, pfoeh. Een klasse apart. Mag ook gezegd worden dat de organisatie als een huis staat.

Op naar Lommel! Wie weet rapen we daar gewoon ook iets 8-)
Sinds de heropstart veruit de beste defensie alleen betreffende de jonge doelman sterk mijn twijfels oogde gisteren toch bij momenten onzeker! Lommel hun sterkte ligt vooral vooraan, achteraan te pakken daar ligt de mogelijkheid zeker met een snelle Sow, Adinany zou ik laten starten als targetspits om de druk weg te houden! Een punt is zeker mogelijk en waarom geen drie? Gaan voor de banaan.

TV2002

Post by TV2002 » Sun Sep 22, 2024 1:49 pm

Heel leuke namiddag op het Lisp. Masterclass van Kireev en Sow. 2 goudhaantjes.
Daguin is ook zó immens belangrijk. Meester rustbrenger. Bewaart zelfs de kalmte als hij voor de baklijn een balletje krijgt toegespeeld. Toptransfer.
Er staat ook iets in doel met Peersman. Goede voeten, straalt ook vertrouwen uit en liet zich terecht gelden op de arbiter helemaal op het einde.

Wel een hele moeilijke middag voor Krabbendam, gaf het zelf ook toe in zijn interview na de match. Maar wel goeie loopactie bij zijn doelpunt.

En wie had gedacht dat we nog op Claes konden rekenen dit seizoen? Héél content voor hem.

Met volle vertrouwen naar Lommel, zeker niet onmogelijk om daar iets te rapen.

Carlke

Post by Carlke » Sun Sep 22, 2024 2:22 pm

ozzy105 wrote:
Sun Sep 22, 2024 1:01 pm
KRKN wrote:
Erg tevreden na gisteren. Zo'n secure overwinning tegen toch een op papier erg sterke tegenstander: het doet deugd. Kireev en Sow, pfoeh. Een klasse apart. Mag ook gezegd worden dat de organisatie als een huis staat.

Sinds de heropstart veruit de beste defensie alleen betreffende de jonge doelman sterk mijn twijfels oogde gisteren toch bij momenten onzeker! Lommel hun sterkte ligt vooral vooraan, achteraan te pakken daar ligt de mogelijkheid zeker met een snelle Sow, Adinany zou ik laten starten als targetspits om de druk weg te houden! Een punt is zeker mogelijk en waarom geen drie? Gaan voor de banaan.
Doelman onzeker dan heb ik iets gemist heeft bijna geen werk gehad en straalt toch veel uit vind ik hoor. Zeker geen de lange ! Maar blijf het sneu vinden voor de smet want hij deed het tot nu toe heel goed. Maar vind peersman veel meer uitstralen ze. Zou er soort samenwerking op komst zijn met psv mischien zou kunnen he !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Sep 22, 2024 4:50 pm

ozzy105 wrote:
KRKN wrote:

Volgens gva straalde Peersman maturiteit en vertrouwen uit, straf he?
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Sun Sep 22, 2024 5:15 pm

Justhomuch wrote:
Sun Sep 22, 2024 4:50 pm
ozzy105 wrote:
KRKN wrote:

Is ook zo vind ik !

Fiero67

Post by Fiero67 » Sun Sep 22, 2024 6:31 pm

[/quote]
[/quote]

Ik snap dat niet dat die zich week na week na week zo belachelijk wil blijven maken in zijn commentaren. Als je niets zinnigs weet, post dan niks om zo maar te posten, he.
Voor de match was hij ook al aan het drammen in enkele posts omtrent het feit dat er geen echte spits was. Wacht dan tenminste het verloop van de wedstrijd af.

De wedstrijd zelf: volwassen match gezien. Nog van dat. Tuurlijk zijn er nog werkpunten.
De algemene vibe in het stadion is ook veel positiever - zo voel ik het toch aan.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Sep 22, 2024 6:45 pm

Fiero67 wrote:
Sun Sep 22, 2024 6:31 pm
[/quote]

Ik snap dat niet dat die zich week na week na week zo belachelijk wil blijven maken in zijn commentaren. Als je niets zinnigs weet, post dan niks om zo maar te posten, he.
Voor de match was hij ook al aan het drammen in enkele posts omtrent het feit dat er geen echte spits was. Wacht dan tenminste het verloop van de wedstrijd af.

De wedstrijd zelf: volwassen match gezien. Nog van dat. Tuurlijk zijn er nog werkpunten.
De algemene vibe in het stadion is ook veel positiever - zo voel ik het toch aan.
[/quote]
Als ons orakel A zegt dan weet je dat het B wordt, 0,0 voetbalverstand, en toch hier blijven posten he 😅

Ik heb de match niet kunnen volgen, zelfs niet op tv, had 3 - 0 nu ook niet direct verwacht.
Wij komen áltijd terug!

Canon

Post by Canon » Sun Sep 22, 2024 7:22 pm

Fiero67 wrote: De algemene vibe in het stadion is ook veel positiever - zo voel ik het toch aan.
Klopt inderdaad
Ook terug een plezier om te komen kijken, ze proberen te voetballen.
Wat een verademing tov vorig seizoen onder ene Jo Christiaens

Post Reply