Seraing- K Lierse SK [24-08-2024]
Re: Seraing- K Lierse SK [24-08-2024]
De twee tegendoelpunten waren ook uiterst ongelukkig. Eerste doelpunt mag die echt nog 100x zo trappen, die vliegt misschien 1x nog zo binnen. Dat tweede doelpunt had afgekeurd moeten worden door handspel. Ik zag het gelijk vanuit de tribune, dus ik vind het heel vreemd dat de scheidsrechter/lijnrechter dit niet gezien heeft. Los daarvan, misschien had onze verdediging hem gewoon omver moeten schuppen om het gevaar eruit te halen.Mark wrote: ↑Sun Aug 25, 2024 11:30 amOndanks, dat het verre van gemakkelijk was tegen toch een degradatie kandidaat en 2 tegen doelpunten, vind ik wel dat we veel beter spelen dan vorig seizoen.
Zo is het opnieuw genieten van het voetbal, al stond er gisteren wel een erg slechte scheidsrechter op het veld !
Daguin is een veel betere voetballer dan Van Acker, waarmee ik niet wil zeggen dat Van Acker slecht is of was.
Hopelijk valt de blessure van Pietro mee want dat is een echte leider en krijger die we echt niet lang kunnen missen.
Ook vooraan zit het goed, Adinany scoort dan nog niet maar door al zijn harde werk krijgen Sow en Kireev veel meer ruimte.
Op naar Deinze, moeilijk maar niet onmogelijk.
Verder weer bijzonder weinig doelrijpe kansen weggegeven aan Seraing.