Lierse - Houtvenne [Datum te beslissen]
Re: Lierse - Houtvenne [Datum te beslissen]
Heb het topic even aangepast aangezien er al een apart bekertopic is. Topic is nu specifiek voor de match tegen Houtvenne.
Dit lijkt me 1 van de moeilijkere tegenstanders die we konden treffen eerlijk gezegd.
Benieuwd of we op 't Lisp spelen of op verplaatsing.
Dit lijkt me 1 van de moeilijkere tegenstanders die we konden treffen eerlijk gezegd.
Benieuwd of we op 't Lisp spelen of op verplaatsing.
Het staat vast: op 8 september ontvangen we (thuis) Houtvenne.
Goesting om voor de derde week op rij af te zakken
Toch echt niet onderschatten. We missen nog steeds Pietro en ook Kireev is op interlandbreak.
Lijkt me dat Dailly wel zal spelen?
Toch echt niet onderschatten. We missen nog steeds Pietro en ook Kireev is op interlandbreak.
Lijkt me dat Dailly wel zal spelen?
- Justhomuch
tuurlijk zullen er ex spelers zijn die zich willen laten zien heel normaal ! Maar eerlijk geen enkele kon 1b aan buiten vekemans mischien maar die was altijd gekwetst. Tarfi bracht ook niet wat verwacht was. En natuurlijk wil de ploeg houtvenne stunten . Maar laten we niet flauw doen we zijn favoriet en moeten winnen niet meer niet minder.
Goh, ik vond Tarfi toch 1 van de beteren in 't begin van het seizoen vorig jaar eerlijk gezegd.Carlke wrote: ↑Fri Sep 06, 2024 9:10 amtuurlijk zullen er ex spelers zijn die zich willen laten zien heel normaal ! Maar eerlijk geen enkele kon 1b aan buiten vekemans mischien maar die was altijd gekwetst. Tarfi bracht ook niet wat verwacht was. En natuurlijk wil de ploeg houtvenne stunten . Maar laten we niet flauw doen we zijn favoriet en moeten winnen niet meer niet minder.
- Justhomuch
Vind ik ook, en ex Lierse spelers scoren altijd, vorig weekend was daar weer een mooi voorbeeldje van.KRKN wrote: ↑Fri Sep 06, 2024 12:52 pmGoh, ik vond Tarfi toch 1 van de beteren in 't begin van het seizoen vorig jaar eerlijk gezegd.Carlke wrote: ↑Fri Sep 06, 2024 9:10 amtuurlijk zullen er ex spelers zijn die zich willen laten zien heel normaal ! Maar eerlijk geen enkele kon 1b aan buiten vekemans mischien maar die was altijd gekwetst. Tarfi bracht ook niet wat verwacht was. En natuurlijk wil de ploeg houtvenne stunten . Maar laten we niet flauw doen we zijn favoriet en moeten winnen niet meer niet minder.
Wij komen áltijd terug!
Amai dan staan we er niet goed op beter forfet geven dan niJusthomuch wrote: ↑Fri Sep 06, 2024 8:10 pmVind ik ook, en ex Lierse spelers scoren altijd, vorig weekend was daar weer een mooi voorbeeldje van.KRKN wrote: ↑Fri Sep 06, 2024 12:52 pmGoh, ik vond Tarfi toch 1 van de beteren in 't begin van het seizoen vorig jaar eerlijk gezegd.Carlke wrote: ↑Fri Sep 06, 2024 9:10 amtuurlijk zullen er ex spelers zijn die zich willen laten zien heel normaal ! Maar eerlijk geen enkele kon 1b aan buiten vekemans mischien maar die was altijd gekwetst. Tarfi bracht ook niet wat verwacht was. En natuurlijk wil de ploeg houtvenne stunten . Maar laten we niet flauw doen we zijn favoriet en moeten winnen niet meer niet minder.