Zulte Waregem - Lierse K. [18-08-2024]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Justhomuch
Re: Zulte Waregem - Lierse K. [18-08-2024]

Post by Justhomuch » Tue Aug 20, 2024 5:29 pm

XDV1906 wrote:
Tue Aug 20, 2024 2:59 pm
Ach laat Ozzy toch. We winnen met 0-1 en meneer spreekt al over den titel. Als we dezelfde match hadden gespeeld, maar er dwarrelde er eentje van Zulte wel in dan had het weer gezaag geweest over versterkingen.

Het is een windhaan die op een seizoen alles wel eens roept en dan op het einde zegt dat ie weer gelijk had.
Op het Lyraforum hadden ze dat snel door, daar komt meneer al niet meer.
Wij komen áltijd terug!

Zovko

Post by Zovko » Tue Aug 20, 2024 5:43 pm

ozzy105 wrote:
Tue Aug 20, 2024 11:14 am
Zovko wrote:
Tue Aug 20, 2024 9:00 am
Carlke wrote:
Mon Aug 19, 2024 9:17 pm
Denk dat het een zegen was waregem nu te ontvangen die hebben nog veel werk. Vandaag recht 2 versterkingen en komen er nog ! Dan zie je dat je kern toch best zo snel mogelijk in orde is . Bij ons is dat zo op 2 spelers na hopelijk komen ze nog ....want gaan blessures en schorsingen komen .
Enig idee wat ze nog zoeken? spits en centrale middenvelder dan? Dacht dat daar sprake van was Al hebben we met Claes mss wel een extra optie die ni echt voorzien was.
Zou zelf eerder opteren voor extra CV
Claes is te blessuregevoelig om een gans seizoen nog mee te draaien! Niet vergeten de voorbije 2 seizoenen amper gespeelt! Jammer genoeg zijn de beste jaren voorbij. Betreffende CV zit men zeer zeer goed. Een nummer 10 bij voorkeur en nog een spits zijn een must zeker wanneer je echt wil meedoen voor de prijzen.
Cm heb je ook nog Matuta, das 4 man voor 2 plaatsen he? Je kan daar nog ervaring halen eventueel voor als Daguin zou uitvallen. Maar dan ga je de speelkansen van Matuta serieus belemmeren vrees ik.

En CV 4 voor 3 plaatsen, ....dus ik vind dat je voor CV niet zo breed zit. Da zijn ook de mannen die de meeste kaarten pakken en wat als er een blessure komt ?.dan heb je enkel nog Vanderhallen?? Een linksvoetige mag daar zeker nog bij wat mij betreft.

Je hebt een 10 met Kiriev, denk je een betere te kunnen vinden/betalen? Veel succes dan. In principe speel je in dit systeem trouwens zonder 10 maar met 2 flanken. Het is enkel omdat Kiriev zo goed is dat Gregoire het een beetje heeft aangepast met een hoog opkomende linksback. Ik denk dat als Kiriev niet selecteerbaar is dat dan gewoon Bailly of El Touille aan de aftrap gaan komen.

In de spits heb je Adenany, Bailly die daar kan spelen ,Sampers en Oulare als die blijft en fit raakt. Eventueel kan je daar nog iemand bijhalen maar dan zal er toch nog eentje moeten vertrekken denk ik.

Zovko

Post by Zovko » Tue Aug 20, 2024 5:44 pm

XDV1906 wrote:
Tue Aug 20, 2024 2:59 pm
Ach laat Ozzy toch. We winnen met 0-1 en meneer spreekt al over den titel. Als we dezelfde match hadden gespeeld, maar er dwarrelde er eentje van Zulte wel in dan had het weer gezaag geweest over versterkingen.

Het is een windhaan die op een seizoen alles wel eens roept en dan op het einde zegt dat ie weer gelijk had.
Verliezen tegen Seraing en we zakken he 😅

Post Reply