Voorbereiding 2024-2025
Re: Voorbereiding 2024-2025
Idd... toch al paar keer dat hij moet passen of individueel programma volgt. En obbi blijft ook in de lappenmand . Denk persoonlijk hoop dat ik er naast zit we aan obbi niet veel gaan hebben dit seizoen. Blessures en dan nog gezegd dat hij weg mag ook al niet leuk te horen . Wie gaat die in huis pakken , gevolg ken je blijft hij geen extra spits en wat als adinany uitvalt.TV2002 wrote: ↑Thu Jul 25, 2024 9:57 pmPDS deed deze ochtend niet mee op training, was wel aanwezig maar stond te zien langs de kant in gewone kledij. Had kleine plakker op zijn (ik denk) geopereerde knie. Leek ook niet echt super vlot te stappen. Kan misschien zijn dat ze nog wat vocht uit de knie hebben moeten halen, maar alleszins toch niet zo'n goed teken.
Dan is er SuperSampers nog . Je hebt daar volkomen gelijk, je hebt in de spits nog iemand nodig, want vrees dat Oulare idd ni veel aan spelen gaat toekomen dit seizoen....Carlke wrote: ↑Thu Jul 25, 2024 10:44 pmIdd... toch al paar keer dat hij moet passen of individueel programma volgt. En obbi blijft ook in de lappenmand . Denk persoonlijk hoop dat ik er naast zit we aan obbi niet veel gaan hebben dit seizoen. Blessures en dan nog gezegd dat hij weg mag ook al niet leuk te horen . Wie gaat die in huis pakken , gevolg ken je blijft hij geen extra spits en wat als adinany uitvalt.TV2002 wrote: ↑Thu Jul 25, 2024 9:57 pmPDS deed deze ochtend niet mee op training, was wel aanwezig maar stond te zien langs de kant in gewone kledij. Had kleine plakker op zijn (ik denk) geopereerde knie. Leek ook niet echt super vlot te stappen. Kan misschien zijn dat ze nog wat vocht uit de knie hebben moeten halen, maar alleszins toch niet zo'n goed teken.
Net als een RB echt wel de grootste prioriteit is als PDS niet echt fit blijkt. Zou niet graag net als vorig jaar het seizoen starten zonder RB.Vooral door die plaats niet in te vullen zijn we toen in de problemen gekomen.
Na een uur spelen 0-1..
Knap resultaat lees wel dat NAC veel beloften waren maar dan nog spelen toch eerste klasse nu. Bij blessures en zo moeten die toch ook mee doen . En weer zonder tegendoelpunt hoopgevend. Wat mij wel zorgen begint de maken is de blessure van laes ... nog geen minuut gemaakt !
Laes traint al heel de tijd mee hoor met de groep. Deed gisteren op training ook gewoon met de matchvorm mee. Maar ze zijn daar heel voorzichtig mee. Heeft pubalgie gehad dus zeker niet te vroeg brengen.Carlke wrote: ↑Fri Jul 26, 2024 7:02 pmKnap resultaat lees wel dat NAC veel beloften waren maar dan nog spelen toch eerste klasse nu. Bij blessures en zo moeten die toch ook mee doen . En weer zonder tegendoelpunt hoopgevend. Wat mij wel zorgen begint de maken is de blessure van laes ... nog geen minuut gemaakt !
De echte test Carlke is over 3 weken. Daar zal men al gewogen worden!Carlke wrote: ↑Fri Jul 26, 2024 7:02 pmKnap resultaat lees wel dat NAC veel beloften waren maar dan nog spelen toch eerste klasse nu. Bij blessures en zo moeten die toch ook mee doen . En weer zonder tegendoelpunt hoopgevend. Wat mij wel zorgen begint de maken is de blessure van laes ... nog geen minuut gemaakt !
Doet mij herinneren aan Claes-Oulare en nog enkelen vorig seizoen tijdens de voorbereiding! Ook geen of weinig minuten gespeelt en de miserie voor die spelers is een gans seizoen blijven duren, ik hoop maar dat dit nu ook niet zal gelden voor een Laes en PDS! Voor Oulare zou volgens gva een bod zijn binnengekomen dus heel wss is hij ook weg. Dus alleen nog de nieuwe spits en ene Sampers voor in de spits..TV2002 wrote: ↑Fri Jul 26, 2024 7:06 pmLaes traint al heel de tijd mee hoor met de groep. Deed gisteren op training ook gewoon met de matchvorm mee. Maar ze zijn daar heel voorzichtig mee. Heeft pubalgie gehad dus zeker niet te vroeg brengen.Carlke wrote: ↑Fri Jul 26, 2024 7:02 pmKnap resultaat lees wel dat NAC veel beloften waren maar dan nog spelen toch eerste klasse nu. Bij blessures en zo moeten die toch ook mee doen . En weer zonder tegendoelpunt hoopgevend. Wat mij wel zorgen begint de maken is de blessure van laes ... nog geen minuut gemaakt !
Test en geen test verlies in waregem die kans gaat reeel zijn hoor. Alles wat we daar pakken is al bonus. Al denk ik wel dat daar ook nog veel werk is. Maar laat ons hopen dat we nog eens starten met overwinning, dat is al heel lang geleden.ozzy105 wrote: ↑Fri Jul 26, 2024 7:29 pmDe echte test Carlke is over 3 weken. Daar zal men al gewogen worden!Carlke wrote: ↑Fri Jul 26, 2024 7:02 pmKnap resultaat lees wel dat NAC veel beloften waren maar dan nog spelen toch eerste klasse nu. Bij blessures en zo moeten die toch ook mee doen . En weer zonder tegendoelpunt hoopgevend. Wat mij wel zorgen begint de maken is de blessure van laes ... nog geen minuut gemaakt !
-
Al bij al een hoopgevende oefencampagne met zeker de laatste 3 wedstrijden goede resultaten. Als ik dan toch even het zaagske mag bovenhalen: hoe moeilijk kan het zijn om , op zn minst, de opstellingen te delen. Is nu toch al vanaf het begin van de doorstart dat het beheer van onze sociale media profclub-onwaardig is. Misschien zoek ik nu spijkers op laag water, is wat mij betreft ook niet de hoofdzaak voor een voetbalclub maar het heeft wel een grote invloed op je uitstraling & aantrekkingskracht. Soit, kijk al uit naar de eerste match op Waregem!
-
Ik en nog andere forumleden hebben dit al jaren terug aangehaald, verbeterd niets aan en idd is echt amateurisme... Jaja ik weet het het is een vrijwilliger maar toch...Daylon Claasen wrote: ↑Sun Jul 28, 2024 8:04 amAl bij al een hoopgevende oefencampagne met zeker de laatste 3 wedstrijden goede resultaten. Als ik dan toch even het zaagske mag bovenhalen: hoe moeilijk kan het zijn om , op zn minst, de opstellingen te delen. Is nu toch al vanaf het begin van de doorstart dat het beheer van onze sociale media profclub-onwaardig is. Misschien zoek ik nu spijkers op laag water, is wat mij betreft ook niet de hoofdzaak voor een voetbalclub maar het heeft wel een grote invloed op je uitstraling & aantrekkingskracht. Soit, kijk al uit naar de eerste match op Waregem!