Zulte Waregem - Lierse K. [19-04-2024]
Re: Zulte Waregem - Lierse K. [19-04-2024]
Ik zou vooral willen weten of we geen verdubbeling van ons budget nodig hebben…. Minstens ! Heeft nog nooit iemand hier aan een mede investeerder gedacht?
Akkoord, einde seizoensmatch. Veel meegereisde supporters, goede sfeer, veel jonge fans ook!
Ik verwacht toch van profs iets meer, een minimum aan niveau. Dit was schrijnend, klein beetje frustratie dus.
Er mag serieus gesleuteld worden aan dit team, we hebben echt gasten nodig met 1B ervaring omringd door jonge vinnige gasten, hopelijk kunnen ze nu de kern beter balanceren.
Volgend jaar staan we er weer. Forza Lierse
Ik verwacht toch van profs iets meer, een minimum aan niveau. Dit was schrijnend, klein beetje frustratie dus.
Er mag serieus gesleuteld worden aan dit team, we hebben echt gasten nodig met 1B ervaring omringd door jonge vinnige gasten, hopelijk kunnen ze nu de kern beter balanceren.
2...helemaal eensjakkie wrote: ↑Sat Apr 20, 2024 9:56 amAkkoord, einde seizoensmatch. Veel meegereisde supporters, goede sfeer, veel jonge fans ook!
...
Hier sè, nog eens verloren en daar zijn de forumzeikers opnieuw...
- Justhomuch
Het is vooral dezelfde die altijd hetzelfde post
Wij komen áltijd terug!