Lierse - Club NXT [06-04-2024]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Schizo
Re: Lierse - Club NXT [06-04-2024]

Post by Schizo » Sun Apr 07, 2024 12:21 pm

ozzy105 wrote:
Sun Apr 07, 2024 11:35 am
Tamas Krivitz wrote:
Sun Apr 07, 2024 10:42 am
Redding accomplished ! Toch vooral de verdienste van onze trainer SVDB, die bij zijn aanstelling in mijn hoofd voor de nodige twijfels zorgde, maar zie, het bewijs dat een snel oordeel niet altijd de goede is.....
Hopelijk was dit seizoen het absolute sportieve dieptepunt en kunnen we met een vernieuwd sportief en financieel beleid opnieuw naar boven kijken.Hoe je het ook draait of keert, dit is geen club om aan te modderen in 1B, onze plek en ambitie in de toekomst moet altijd 1A zijn.
Zonder een medeinvesteerder of overnemer die sportief meer wil investeren geraak je nooit meer weg uit deze reeks zo simpel liggen de kaarten Tamas, ik denk dat ondertussen dit iedere supporter wel doorheeft. Ook niet vergeten de reeks zal sterker en sterker worden en dat zit je nog met het gegeven dat je binnen enkele seizoenen nog wss zit met in de hoogste klasse 12-14 clubs! Het zal de volgende jaren moeten gebeuren promotie of vergeet 1A!
Al een geluk dat je dit dagelijks herhaalt, we zouden het anders eens kunnen vergeten. Dank u Ozzy

B.art

Post by B.art » Sun Apr 07, 2024 12:41 pm

Devyd wrote:
Sun Apr 07, 2024 9:24 am
B.art wrote:
Sun Apr 07, 2024 8:55 am
De Bruyn is idd een raadsel. En wat nog meer verbaast, elke trainer geeft hem enorm veel kansen. Laat die dan op training zo een fantastische dingen zien? Ik snap het ook niet.

Iemand een idee waarom Oulare niet heeft gespeeld? Zelfs niet ingevallen?
Ik snap ook niet wat ze in de Bruyn zien !

Oulare zou niet gestart zijn omdat de coach vooral wat meer snelheid in de ploeg wou , dixit Oulare zelf
Ik zie Oulare ook niet op de groepsfoto na de match. Ik hoop dat ik mis ben en dat er verder niets moet achter gezocht worden.

Carlke

Post by Carlke » Sun Apr 07, 2024 12:56 pm

ozzy105 wrote:
Sun Apr 07, 2024 11:35 am
Tamas Krivitz wrote:
Sun Apr 07, 2024 10:42 am
Redding accomplished ! Toch vooral de verdienste van onze trainer SVDB, die bij zijn aanstelling in mijn hoofd voor de nodige twijfels zorgde, maar zie, het bewijs dat een snel oordeel niet altijd de goede is.....
Hopelijk was dit seizoen het absolute sportieve dieptepunt en kunnen we met een vernieuwd sportief en financieel beleid opnieuw naar boven kijken.Hoe je het ook draait of keert, dit is geen club om aan te modderen in 1B, onze plek en ambitie in de toekomst moet altijd 1A zijn.
Zonder een medeinvesteerder of overnemer die sportief meer wil investeren geraak je nooit meer weg uit deze reeks zo simpel liggen de kaarten Tamas, ik denk dat ondertussen dit iedere supporter wel doorheeft. Ook niet vergeten de reeks zal sterker en sterker worden en dat zit je nog met het gegeven dat je binnen enkele seizoenen nog wss zit met in de hoogste klasse 12-14 clubs! Het zal de volgende jaren moeten gebeuren promotie of vergeet 1A!

Jij zegt elk jaar de reeks word sterker en sterker , maar dit jaar was het de zwakste reeks sinds we er terug in zitten. Volgens mij is er in lokeren ook veel werk hoor als je hun fans hoort. En de ploegen die gaan zakken valt af te wachten. Kijk naar seraing en oostende ...wat wel waar is dat er centen moeten gevonden worden op het sportieve omhoog te trekken.

Carlke

Post by Carlke » Sun Apr 07, 2024 12:58 pm

B.art wrote:
Sun Apr 07, 2024 12:41 pm
Devyd wrote:
Sun Apr 07, 2024 9:24 am
B.art wrote:
Sun Apr 07, 2024 8:55 am
De Bruyn is idd een raadsel. En wat nog meer verbaast, elke trainer geeft hem enorm veel kansen. Laat die dan op training zo een fantastische dingen zien? Ik snap het ook niet.

Iemand een idee waarom Oulare niet heeft gespeeld? Zelfs niet ingevallen?
Ik snap ook niet wat ze in de Bruyn zien !

Oulare zou niet gestart zijn omdat de coach vooral wat meer snelheid in de ploeg wou , dixit Oulare zelf
Ik zie Oulare ook niet op de groepsfoto na de match. Ik hoop dat ik mis ben en dat er verder niets moet achter gezocht worden.

2... ook bij de viering niet gezien , vorige week op sl 16 wou hij ook vroeger naar binnen ...

Post Reply