Lierse K. - RFC Liège [16-03-2024]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Magico
Re: Lierse K. - RFC Liège [16-03-2024]

Post by Magico » Sun Mar 17, 2024 2:18 pm

ozzy105 wrote:
Sun Mar 17, 2024 10:31 am
Goedemorgen Justho. Mijn gelijk heb ik spijtig genoeg gekregen met mijn voorspelling bij de start van het huidige seizoen nl eindigen tussen plek 12-16. Was te voorspellen gezien het budget, de sterkte van de reeks en het transferbeleid. Ik hoop echt he dat er nu eindelijk lessen zijn getrokken of gegarandeerd volgend seizoen weer van hetzelfde laken en broek. Noteer het al maar. De reeks zal nog sterker worden met oa de komst van Lokeren en 2-3 dalers uit de eerste klasse. De zwakke broertjes zullen er uitgefilterd zijn met Virton-SL 16-Seraing of KVO. Zulk seizoen wil je geen tweede maal meemaken! Nu ga ik mijn pistoleke en koffiekoek eten nog een prettige zondag. :)

Bedankt om ons hier aan te herinneren... We waren het al bijna vergeten dat je dat had voorspeld

KRKN

Post by KRKN » Sun Mar 17, 2024 4:26 pm

We zijn toch een gans andere ploeg met Obbi. Blij dat Kireev ook weer kan scoren.

Op papier heb je met Obbi, Ocansey, Sow en Kireev een meer dan behoorlijke aanvalslinie.

Trouwens: ik heb dit jaar veel op Schouterden liggen kappen, maar sinds SVDB doet hij het prima.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Mar 17, 2024 4:43 pm

KRKN wrote:
Sun Mar 17, 2024 4:26 pm
We zijn toch een gans andere ploeg met Obbi. Blij dat Kireev ook weer kan scoren.

Op papier heb je met Obbi, Ocansey, Sow en Kireev een meer dan behoorlijke aanvalslinie.

Trouwens: ik heb dit jaar veel op Schouterden liggen kappen, maar sinds SVDB doet hij het prima.
Op de flanken zit je bijzonder goed toch zou ik voor volgend seizoen graag nog een extra spits zien komen Oulare is te blessuregevoelig, volgens mij kan die spijtig genoeg geen seizoen zonder blessures volmaken. Betreffende Schouterden die zou ik laten vertrekken te weinig gebracht de voorbije 2 seizoenen en is toch ook al bijna 36 jaar.

polydor

Post by polydor » Sun Mar 17, 2024 11:43 pm

Flor wrote:
Sun Mar 17, 2024 11:22 am
polydor wrote:
Sun Mar 17, 2024 12:04 am
Een trainer die zijn ploeg voor het eindsignaal in de steek laat?
Niet meer gezien sinds Louis Van Gaal in Nederland - België in 1985 (en dat was dan nog vlak na het einde).

Beschamend!
Ik ben niet mee?
Englebert vond het nodig vlak na de 3-2 ostentatief het veld te verlaten.
Winnen doe je als ploeg, verliezen ook...

Carlke

Post by Carlke » Mon Mar 18, 2024 8:49 am

ozzy105 wrote:
Goedemorgen Justho. Mijn gelijk heb ik spijtig genoeg gekregen met mijn voorspelling bij de start van het huidige seizoen nl eindigen tussen plek 12-16. Was te voorspellen gezien het budget, de sterkte van de reeks en het transferbeleid. Ik hoop echt he dat er nu eindelijk lessen zijn getrokken of gegarandeerd volgend seizoen weer van hetzelfde laken en broek. Noteer het al maar. De reeks zal nog sterker worden met oa de komst van Lokeren en 2-3 dalers uit de eerste klasse. De zwakke broertjes zullen er uitgefilterd zijn met Virton-SL 16-Seraing of KVO. Zulk seizoen wil je geen tweede maal meemaken! Nu ga ik mijn pistoleke en koffiekoek eten nog een prettige zondag. :)
Onze reeks is niet sterker’als vorig seizoen vind ik wij wel ! En over volgend seizoen kan je niet weten. Bij lokeren spelen veel ex spelers die niet mee konnen in 1b , dus gaat ook veel moeten veranderen. En ploegen die gaan zakken wat gebeurd daar mee ! Zie oostende seraing , ik zie het met eupen ook niet goed komen dan, en molenbeek ook rare mannen aan de macht daar dus pas maar op

Carlke

Post by Carlke » Mon Mar 18, 2024 8:52 am

Carlke wrote:
Mon Mar 18, 2024 8:49 am
ozzy105 wrote:
Onze reeks is niet sterker’als vorig seizoen vind ik wij wel ! En over volgend seizoen kan je niet weten. Bij lokeren spelen veel ex spelers die niet mee konnen in 1b , dus gaat ook veel moeten veranderen. En ploegen die gaan zakken wat gebeurd daar mee ! Zie oostende seraing , ik zie het met eupen ook niet goed komen dan, en molenbeek ook rare mannen aan de macht daar dus pas maar op
Bedoel degelijk dat wij niet sterker zijn !

Post Reply