Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]
Re: Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]
Je moet de dingen niet uit zijn context halen .Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Mar 11, 2024 7:23 pmWat een kinderlijk gedoe, en je moet volgens sommigen geld spenderen aan de club om een mening te mogen hebben, anders ben je geen supporter, Jezus !!G.C. wrote: ↑Mon Mar 11, 2024 5:52 pmidd, wat een prietpraat is me dat zeg ...esreil wrote: ↑Mon Mar 11, 2024 2:46 pm
Wat een onzin.
Van de spelers mag je dat verwachten ja, ze worden daar immers meer dan genoeg voor betaald. (zelf bij ons)
Voor supporters slaagt dat op niets. Wij betalen allemaal om naar een match te komen zien, daar heb ik geen enkele verplichting tot strijd, roepen, ... tegenover staan.
Natuurlijk is dat wel een grote meerwaarde dat sommigen zich daar wel toe geroepen voelen, zij brengen mee de sfeer in het stadion !
Ik daarentegen zit liever aan de overkant, al dan niet met mijn kinderen, waar ik nog een babbeltje kan maken ook, mis al eens een goal omdat ik een pintje ben gaan halen of gewoonweg even niet aan het opletten was... Zo wens ik een match van mijn favoriete club te beleven. Heb je daar een probleem mee?
Dat iedereen een mening mag hebben of supporter zijn is 1 . Maar aan de kant staan roepen dat er meer geld moet komen zonder zelf ook maar 1 euro te spenderen das er los over .
We weten allemaal hoe een club evengoed aanhankelijk is aan de recette van de thuis wedstrijden .
Dus elk pintje telt mee .
-
Re: Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]
Dat de club asap met een hoger sportief budget moet gaan werken dat weten we allemaal hé, gekoppeld aan betere resultaten is dat de enige manier om meer supporters naar het stadion te krijgen, de twijfelaars (en dat zijn er veel) proberen opnieuw naar het stadion krijgen zou een goeie denkpiste voor het bestuur kunnen zijn.....Devyd wrote: ↑Tue Mar 12, 2024 5:23 pmJe moet de dingen niet uit zijn context halen .Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Mar 11, 2024 7:23 pmWat een kinderlijk gedoe, en je moet volgens sommigen geld spenderen aan de club om een mening te mogen hebben, anders ben je geen supporter, Jezus !!
Dat iedereen een mening mag hebben of supporter zijn is 1 . Maar aan de kant staan roepen dat er meer geld moet komen zonder zelf ook maar 1 euro te spenderen das er los over .
We weten allemaal hoe een club evengoed aanhankelijk is aan de recette van de thuis wedstrijden .
Dus elk pintje telt mee .