Lierse K. - Oostende [03-02-2024]
Re: Lierse K. - Oostende [03-02-2024]
Zou ik zeker wel eens willen zien.tompax wrote: ↑Sun Feb 04, 2024 3:02 pmMet deze opstelling waarbij al te lang aan dezelfde spelers wordt vastgeklampt lijkt het niet te gaan lukken. Hoe zouden jullie starten?
Teunckens
Tirpan Boone Marijnissen Poelmans
Cools Vandessel
Sow Tarfi Eltouille
Oulare
Wissels:
Kireev voor Tarfi
Ocansey voor Eltouile
Bjekovic voor Cools
Senda voor Oulare
Zoiets misschien?
Cools die amper speelminuten heeft gehad na lang zijn out te zijn en die voor de leeuwen gooien? Tarfi is al meer out geweest dan hem lief is sinds hij op het lisp is. LM sukkelt ook van de ene na de andere blessure.. Dat is pas gokken+ je zet een middenvelder nog niet eens op de bank met name VA die tot heden goed was voor 24 goals en pakken assists op 71 wedstrijden die hij voor Lierse speelde... Dat is zeer zwaar gokken heren! ET nog zulke speler amper aan de bak gekomen en valt meestal als hij eens speelminuten kreeg te licht uit en daarvoor ga je Ocansey opofferen?
Ik ben ook wel fan van de gesuggereerde opstelling hierboven.
Ze moeten natuurlijk wel fit zijn he...
El Touile zorgt toch voor dreiging hoor. Vinck stond na 1 minuut al te bibberen op zijn benen.
En hij was in mijn ogen gewoon de beste Lierenaar in de voorbereiding, nooit gesnapt waarom hij bijna 0 kansen krijgt
El Touile zorgt toch voor dreiging hoor. Vinck stond na 1 minuut al te bibberen op zijn benen.
En hij was in mijn ogen gewoon de beste Lierenaar in de voorbereiding, nooit gesnapt waarom hij bijna 0 kansen krijgt
Zulke jonge spelers talentvol of niet mag je nooit in de strijd gooien zekers er nu moet gevochten worden op het veld tegen de degradatie! Nooit goed voor de speler ook al leert hij hieruit. Die moet je inbrengen wanneer het schip niet aan het zwalpen is. Los daarvan zie ik meer in Kireev dan in ET maar dat is ieder zijn mening heeft wat meer body en snelheid toch van hetgeen ik al voor de buis zag.Flammea wrote: ↑Mon Feb 05, 2024 10:21 amIk ben ook wel fan van de gesuggereerde opstelling hierboven.
Daarom ook juist die specifieke wissels:ozzy105 wrote: ↑Mon Feb 05, 2024 8:43 amCools die amper speelminuten heeft gehad na lang zijn out te zijn en die voor de leeuwen gooien? Tarfi is al meer out geweest dan hem lief is sinds hij op het lisp is. LM sukkelt ook van de ene na de andere blessure.. Dat is pas gokken+ je zet een middenvelder nog niet eens op de bank met name VA die tot heden goed was voor 24 goals en pakken assists op 71 wedstrijden die hij voor Lierse speelde... Dat is zeer zwaar gokken heren! ET nog zulke speler amper aan de bak gekomen en valt meestal als hij eens speelminuten kreeg te licht uit en daarvoor ga je Ocansey opofferen?
-Cools kon in het begin van het seizoen geen 90 min aan - > voorzichtig mee omgaan en Bjekovic een kans geven.
-Tarfi tijdig rust geven om hem niet te overbelasten -> Kireev verse ideeën en acties laten brengen.
-Eltouile, nog jong en onervaren -> Ocansey. Ik zie dat niet als opofferen, integendeel. Ocansey moet zorgen dat er na de wissels ook nog fris bloed mét ervaring op het plein staat.
-Oulare heeft al veel meer minuten moeten maken dan verwacht dat hij zou aankunnen, vermijden dat dit toch een keer echt misloopt -> Senda ervaring laten opdoen.
Van Acker mag van mij gerust nog op de bank en invallen als zijn kop er naar staat hoor. Maar ik vrees dat dat laatste niet op 1,2,3 terug goed gaat zitten. Ik verwijt hem dat ook niet helemaal gezien de gang van zaken en hoe waardevol hij inderdaad de voorbije seizoenen geweest is. Hopelijk worden de plooien toch nog wat glad gestreken tussen alle partijen en kunnen we hem nog terug met goesting op het plein zien, zodat zijn mooie passage bij ons toch ook nog een mooi einde mag kennen.
Kompleet mee eensTamas Krivitz wrote: ↑Sun Feb 04, 2024 1:43 pmHoe geraak je uit deze malaise uit ?
Korte termijn:
Volgende week een professionele trainer aanstellen die discipline en winnaarsmentaliteit brengt, die de ploeg zet zoals het moet,weg met favoritisme, te beginnen met Schouterden en Brebels onherroepelijk naar de B-kern, samen met Van Acker die nog de kans zou krijgen om zich te herpakken, een signaal die kan tellen voor iedereen, presteren of gevolgen, ze mogen zelf de keuze maken.Op deze manier maak je kans op redding.
Mid-lange termijn:
Hopen op mede-investeerders of volledige verkoop van de club,met LVT alleen lukt het niet.Een deel van de geschiedenis herhaalt zich, je hebt gewoon geen bestuur maar 1 piloot die aan de knopjes zit en alleenheerser is ook al beweerd hij niets met het sportieve te maken te hebben.Het is hij wel die mekkert dat er geen geld is en het sportieve beleid een budget geeft van 0 euro, op deze manier was het voor KS ook heel moeilijk werken, hij kreeg zelfs geen full-time job aangeboden, puur amateurisme en wanbeleid. Op bussiness gerelateerd vlak is er wel beter gewerkt zoals de uitbouw van het stadion en de vele businessleden en eters,maar mijn vraag is dan, als je 600 tot 1000 (Antwerp) eters hebt, waar gaat dan dat geld naartoe, hiermee moet je dan toch sportief iets mee kunnen realiseren....., dus we zitten in het schuitje waarin we al gezeten hebben, alleen dringt het nog niet door bij iedereen, het volledige beheer van de club en het rondmaken van een budget naar de normen van 1B is de verantwoordelijkheid van 1 persoon en om reden dat er gewoon geen bestuur is.
De ideologie zou zijn het maken van een bestuur met mede-investeerders die de club gezamelijk beheren en waar investeerders kunnen toekomen en weggaan zonder het schaden van de club,uiteindelijk hangt Lierse K.aan hetzelfde infuus dan vroeger,alleen het is bij een Belg ipv.een buitenlander.
Formerly known as Lisp-boy
Ik begrijp het ook niet. Eigen jeugd is altijd financieel gezien een win-win situatie. Dat zijn héél vaak spelers die je niet voor het grote geld elders moet gaan halen en die je wel kan laten groeien en manifesteren om zo op het einde van de rit daar (hoe groot of hoe klein ook) een transfersom voor te kunnen krijgen. Maar ik denk eerlijk gezegd ook dat het nu lastig is om die jongen gasten te brengen met de druk die erop zit om in de reeks te blijven. Maar dat een El Touille offensief iets bijbrengt is gewoon een feit. Toen die inviel tegen Oostende kwam er meteen dreiging van.Flammea wrote: ↑Mon Feb 05, 2024 10:21 amIk ben ook wel fan van de gesuggereerde opstelling hierboven.
- Justhomuch
Was tijdens de voorbereiding ook al, Bekour of hoe heet hij was dat ook, niet één keer is die in de selectie geweest denk ik, moest ik trainer zijn...Yentl1992 wrote: ↑Fri Feb 09, 2024 12:41 pmIk begrijp het ook niet. Eigen jeugd is altijd financieel gezien een win-win situatie. Dat zijn héél vaak spelers die je niet voor het grote geld elders moet gaan halen en die je wel kan laten groeien en manifesteren om zo op het einde van de rit daar (hoe groot of hoe klein ook) een transfersom voor te kunnen krijgen. Maar ik denk eerlijk gezegd ook dat het nu lastig is om die jongen gasten te brengen met de druk die erop zit om in de reeks te blijven. Maar dat een El Touille offensief iets bijbrengt is gewoon een feit. Toen die inviel tegen Oostende kwam er meteen dreiging van.Flammea wrote: ↑Mon Feb 05, 2024 10:21 amIk ben ook wel fan van de gesuggereerde opstelling hierboven.

Wij komen áltijd terug!