KV Oostende - Lierse K. [03-12-2023]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
polydor
Re: KV Oostende - Lierse K. [03-12-2023]

Post by polydor » Sun Dec 03, 2023 11:58 pm

Na deze 3-punter heb ik nog meer spijt van de off-day van vorige week.
We hadden 5de kunnen staan...

XDV1906

Post by XDV1906 » Mon Dec 04, 2023 12:30 am

Typisch Lierse. Tegen SL16 verwacht je een semi gemakkelijke overwinning en ga je zwaar de boot in. De week erop ga je buitenshuis winnen van KVO dat al 6 matchen ongeslagen was. Zucht.

Over de match heb ik weinig te zeggen. Komen vroeg wel goed weg, bal was los over de lijn en met 1-0 krijg je een heel ander verloop. Maar dan na de knappe 0-1 wordt onze 0-2 onterecht afgekeurd. Pirard en co, tsja. Verder had de wedstrijd weinig omhanden en hielden we al bij al gemakkelijk stand.

Tarfi en Oulare vallen beiden geblesseerd uit, vooral Oulare is natuurlijk een ramp. We hebben gewoon niets anders. Ik brand een kaarsje. Tarfi is zeker minder belangrijk, maar in onze al extra dunne kern omwille van andere blessures kunnen we elke speler/wisselmogelijkheid gebruiken. We snakken weer een beetje naar de winterstop op dat vlak.

Over die winterstop gesproken, nog 2 weken. Zulte thuis en Lommel uit. Ik verwacht niet te veel punten en aangezien alles zo dicht bij elkaar zit kan deze driepunter vandaag ons wel eens van de laatste plaats houden binnen 2 weken. Swat, genieten van de overwinning en maar niet teveel doemdenken zeker. :D

Nog een laatste proficiat aan P30 voor de mooie actie en ook de sfeer die we maakten was weer in orde ondanks het koude weer!

KRKN

Post by KRKN » Mon Dec 04, 2023 10:10 am

XDV1906 wrote:
Mon Dec 04, 2023 12:30 am
Over die winterstop gesproken, nog 2 weken. Zulte thuis en Lommel uit. Ik verwacht niet te veel punten en aangezien alles zo dicht bij elkaar zit kan deze driepunter vandaag ons wel eens van de laatste plaats houden binnen 2 weken. Swat, genieten van de overwinning en maar niet teveel doemdenken zeker. :D
Heb daar ook al aan gedacht. We zouden wel eens met een crisissfeertje de winterstop in kunnen gaan, dus eigenlijk moet je toch proberen ergens wat punten te rapen. Lommel lijkt wel net in mindere doen. Zonder Oulare tegen Zulte zie ik het toch echter somber in.

Anderzijds: alles ligt zo dicht bij elkaar dat een mindere twee weken ook relatief snel ongedaan gemaakt kan worden.

Barry

Post by Barry » Mon Dec 04, 2023 3:45 pm

KRKN wrote:
Mon Dec 04, 2023 10:10 am
XDV1906 wrote:
Mon Dec 04, 2023 12:30 am
Heb daar ook al aan gedacht. We zouden wel eens met een crisissfeertje de winterstop in kunnen gaan, dus eigenlijk moet je toch proberen ergens wat punten te rapen. Lommel lijkt wel net in mindere doen. Zonder Oulare tegen Zulte zie ik het toch echter somber in.

Anderzijds: alles ligt zo dicht bij elkaar dat een mindere twee weken ook relatief snel ongedaan gemaakt kan worden.
1 van de 2 matchen winnen zou al heel goed zijn. Lommel lijkt dat idd de grootste kans.

Post Reply