Lierse K. - Seraing [21-10-2023]
Re: Lierse K. - Seraing [21-10-2023]
Ik heb die anders een spurt zien trekken op het einde van de match van linksvoor naar rechtsachter om mee te komen verdedigen. De hele diagonaal dusGeelZwart wrote: ↑Sun Oct 22, 2023 4:11 pmDenk ik ook. Ik snap hem ook wel. Als ze je versterking en eerste klasse beloven, en dat dit ziet, dan zijn die beloftes niet nagekomen.Justhomuch wrote: ↑Sun Oct 22, 2023 2:52 pmSnertmatch, bij elke counter wordt ook de snelheid en het gif eruit gehaald, enorm ergerlijk...
Van Dessel positief opgevallen, Ocansey ook heel goed ingevallen, zo snedig en met volle overgave heb ik hem nog maar zelden zien spelen.
Volgens mij is het verhaal een beetje op tussen Lierse en Van Acker, die jongen wilt gewoon weg (denk ik he).
Maar bon dat is zijn probleem, hij wordt betaald en moet presteren, dat doet die absoluut niet, matchke op de bank kan geen kwaad.
- Justhomuch
Mee eens, als je voor een baas werkt wordt er ook gewoon verwacht dat je presteert zolang ze je betalen.GeelZwart wrote: ↑Sun Oct 22, 2023 4:11 pmDenk ik ook. Ik snap hem ook wel. Als ze je versterking en eerste klasse beloven, en dat dit ziet, dan zijn die beloftes niet nagekomen.Justhomuch wrote: ↑Sun Oct 22, 2023 2:52 pmSnertmatch, bij elke counter wordt ook de snelheid en het gif eruit gehaald, enorm ergerlijk...
Van Dessel positief opgevallen, Ocansey ook heel goed ingevallen, zo snedig en met volle overgave heb ik hem nog maar zelden zien spelen.
Volgens mij is het verhaal een beetje op tussen Lierse en Van Acker, die jongen wilt gewoon weg (denk ik he).
Maar bon dat is zijn probleem, hij wordt betaald en moet presteren, dat doet die absoluut niet, matchke op de bank kan geen kwaad.
Ergens hoop ik een beetje dat er in de winterstop nog wat bijkomt zodat VA er wel terug in gaat geloven.
Wij komen áltijd terug!
Ik denk eender dat hij in mindere form zit , feeste na match toch vlot mee hoor.
- Justhomuch
Al die slechte passes, langs beide kanten, ligt dat aan het veld of is dat van niet beter kunnen?
Zeer tevreden met de drie punten, maar dat spel gaat toch echt wel beter moeten.
De tweede helft was beter (slechter dan de eerste was niet mogelijk) maar dan vooral op gebied van strijd en inzet, qua voetbal moet het snel beter worden.
Dat veld gaat nog een serieus probleem worden, zeker nu het slechtere weer er gaat aankomen.
De tweede helft was beter (slechter dan de eerste was niet mogelijk) maar dan vooral op gebied van strijd en inzet, qua voetbal moet het snel beter worden.
Dat veld gaat nog een serieus probleem worden, zeker nu het slechtere weer er gaat aankomen.
Formerly known as Lisp-boy