K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Re: K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Trouwens, voor alle Antwerp supps die hier meelezen en hopen aan tickets te geraken of al aan zijn geraakt.
Van iedere persoon die een ticket kocht zal de naam door een database gaan bij de politie. Vinden ze een verleden bij rood-wit annuleren ze meteen het ticket waardoor dit rood zal scannen aan de poortjes op matchday. Good luck
Van iedere persoon die een ticket kocht zal de naam door een database gaan bij de politie. Vinden ze een verleden bij rood-wit annuleren ze meteen het ticket waardoor dit rood zal scannen aan de poortjes op matchday. Good luck
dus valse naam opgeven, en het is ok. Is niet moeilijk he.XDV1906 wrote: ↑Tue Oct 10, 2023 6:13 pmTrouwens, voor alle Antwerp supps die hier meelezen en hopen aan tickets te geraken of al aan zijn geraakt.
Je kan geen valse naam opgeven.
Je krijgt enkel een ticket op vertoon identiteitskaart.
Dus je kan enkel aan een ticket geraken als iemand anders dit voor je koopt maar dan is die persoon verantwoordelijk voor alles.
Je zal dus wel gek zijn een ticket op jouw naam aan een Antwerp supporter te geven die dan de boel op stelten zet.
Je krijgt enkel een ticket op vertoon identiteitskaart.
Dus je kan enkel aan een ticket geraken als iemand anders dit voor je koopt maar dan is die persoon verantwoordelijk voor alles.
Je zal dus wel gek zijn een ticket op jouw naam aan een Antwerp supporter te geven die dan de boel op stelten zet.
Tribune 3 uitverkocht.
Nog maar 5.000 tickets verkocht, dat is een tegenvaller.
Ik vrees dat het Anderlecht-scenario van een vol huis zich niet zal herhalen: de vorige ontmoetingen met RAFC liggen nog bij vele supporters zwaar op de maag.
Ik vrees dat het Anderlecht-scenario van een vol huis zich niet zal herhalen: de vorige ontmoetingen met RAFC liggen nog bij vele supporters zwaar op de maag.
Kan wel, + de slechte resultaten. Al denk ik wel dat er nog heel wat verkocht wordt die laatste week. Natuurlijk is het ticketbeleid ook wel heel streng.
2... terecht en ook de rellen tegen beerschot in de suits en zo. Zelfs daar kunnen ze de veiligheid niet garanderen. Ook de resultaten zijn slecht nu zou wel een een 0-6 of zo kunnen worden .
Euhmm met 0-6 gaan we nog tevreden mogen zijn. Ik hoop écht dat het geen al te zware pandoering wordt want dat kunnen we nu echt wel missen.