Lierse K. - Deinze [08-10-2023]
Re: Lierse K. - Deinze [08-10-2023]
Dit was een dieptepunt. Armoede troef op het veld. Er moet ingegrepen worden. De interlandbreak is daarvoor het best mogelijke moment. Niet dat ik iets tegen JC heb, maar een trainerswissel is nu eenmaal het enige wat je nu kan forceren. Onze TD mag ineens mee.
Wat me echter nog vele malen harder stoort: die paar clowns die het blijkbaar nodig vonden om Oulare met hun racistische klap aan te pakken. Ik hoop dat ze hierop aangepakt worden. Diep teleurgesteld.
Wat me echter nog vele malen harder stoort: die paar clowns die het blijkbaar nodig vonden om Oulare met hun racistische klap aan te pakken. Ik hoop dat ze hierop aangepakt worden. Diep teleurgesteld.
Waarom Oulare viseren? Men vergeet dat die vorig seizoen amper speelde en dit seizoen geen vlekkeloos voorbereiding had! Deze achterstand zie je op het veld net als bv een Ocansay. Maar dit risico nam het bestuur, dus not done en richt verdorie eerder uw pijlen op het bestuur die verantwoordelijk is voor hetgene dat nu gebeurt.
Wat ik zag 2 slechte ploegen . Maar toch won deinze verdiend als je de kansen op telt. Wat ons betreft geen lijn in het spel iedereen doe maar wat. Oulare moet ballen komen halen dus mist dan scherpte voor doel, hij was onze beste man vandaag, dikke schande aan degene die hem viseerde! Achteraan was het al iets beter maar verre van goed ! Weet niet of andere trainer iets veranderd maar er gaat iets moeten gebeuren. Ik denk dat we groot feest gaan houden dat we met deze kern ons redden .
Uit noodzaak Carlke MOET deze trainer telkens beginnen met drie achteraan waardoor men telkens gemakkelijk doelpunten slikt... Men had een vervanger voor Laes en de gekwetste PDS moeten halen nu zit je tot minstens januari met de gebakken peren! Je speelt momenteel zonder linksachter-rechtsachter. Nu heb je eens twee degelijke CV maar nu zit je weer met dat groot probleem achteraan!Carlke wrote: ↑Sun Oct 08, 2023 10:55 pmWat ik zag 2 slechte ploegen . Maar toch won deinze verdiend als je de kansen op telt. Wat ons betreft geen lijn in het spel iedereen doe maar wat. Oulare moet ballen komen halen dus mist dan scherpte voor doel, hij was onze beste man vandaag, dikke schande aan degene die hem viseerde! Achteraan was het al iets beter maar verre van goed ! Weet niet of andere trainer iets veranderd maar er gaat iets moeten gebeuren. Ik denk dat we groot feest gaan houden dat we met deze kern ons redden .
Oulare was best ok. Ik ga effe vloeken in de kerk maar Libert ook. Wat Van Acker bracht daarentegen... Vervang de trainer maar.
Ik begin me stilaan zorgen te maken of en hoe dit rechtgetrokken gaat worden. Ik zie LVT niet meteen een blik spelers bijhalen in de winter.
Wat die man betreft, ik heb hem lang verdedigd maar het is tijd om te verkopen. Als je het allemaal op een rijtje zet is Lierse net even erg als de andere clubs. 100% afhankelijk van 1 man. Het enige verschil is dat LVT niet veel investeert. Oke we draaien geen verlies maar ja, als hij morgen stopt is het waarschijnlijk over.
Ik ben serieus gedegouteerd door die kwestie met het stadion(alles zin zijn zak), wat zijn recht is hoor. Maar verkoop het dan ook niet als super nieuws voor de club.
Hij moet met een statement komen. En deze keer geen goednieuwsshow.
En ajaa, na al die transfers die zwaar tegenvallen, wat een absolute klasbak is TVI. Deed de transfers ook he mannekes, wat een verschil.
Zal het wel even te negatief zien, maar heb er echt even men buik van vol.
Ik hunker naar nog eens wat successen. En ik begin te twijfelen of dat kan met deze voorzitter alleen.
Wat die man betreft, ik heb hem lang verdedigd maar het is tijd om te verkopen. Als je het allemaal op een rijtje zet is Lierse net even erg als de andere clubs. 100% afhankelijk van 1 man. Het enige verschil is dat LVT niet veel investeert. Oke we draaien geen verlies maar ja, als hij morgen stopt is het waarschijnlijk over.
Ik ben serieus gedegouteerd door die kwestie met het stadion(alles zin zijn zak), wat zijn recht is hoor. Maar verkoop het dan ook niet als super nieuws voor de club.
En ajaa, na al die transfers die zwaar tegenvallen, wat een absolute klasbak is TVI. Deed de transfers ook he mannekes, wat een verschil.
Ik hunker naar nog eens wat successen. En ik begin te twijfelen of dat kan met deze voorzitter alleen.
Die spelers kunnen ook nooit vertrouwen opdoen, valse botsen, slechte controles, kunnen veelal toegeschreven worden aan het veld. Dat werkt niet bevorderlijk voor het vertrouwen. En daar word je moedeloos van. Zo kan je geen vertrouwen krijgen.XDV1906 wrote: ↑Sun Oct 08, 2023 9:31 pmDe zwakke prestatie teveel. De schande voorbij. Trainer straalt niks uit, de spelers evenmin. Als er een slechte voorzet wordt getrapt zijn ze meer aan het zuchten en met de handen aan het zwaaien dan proberen de bal te heroveren.
Goal van Deinze komt er weer nadat ze met 2 passen onze verdediging uitspelen.
Zelf spelen we niets klaar, Deinze kruipt achteruit met 11 tegen 10 omdat ze toch weten dat we niets bijeenspelen.
Ik verwacht deze week een statement. Trainer buiten en Luc die eens met een verklaring komt. Ik ben klaar met die Antwerp lul. Investeer serieus of bol het af.
-
Jij ziet het zoals het is! De roep om een Belgische investeerder was zo luid dat bij het overgrote deel van de achterban de emotie de bovenhand haalde boven de realiteitszin.Al redelijk snel was te zien dat infrastructuur (stadion-Kessel....) en verkoopbare materie de bovenhand haalde boven het sportieve, met nog wat praatjes erbij (renovatie stadion).GeelZwart wrote: ↑Mon Oct 09, 2023 8:56 amIk begin me stilaan zorgen te maken of en hoe dit rechtgetrokken gaat worden. Ik zie LVT niet meteen een blik spelers bijhalen in de winter.
Als zakenman pleegt LVT geen misdaad en is het zijn goed recht, maar een voetbalclub kan je nooit runnen op deze manier.
Zonder sportieve investering(en) volgt alleen maar dit wat we nu krijgen, kelder 1B en dat is Lierse S.K.onwaardig !
Ik had het van in het begin al niet met de aanstelling van JC, geen ervaring op profniveau en die uitstraling van een plechtige communicant maakt het er echt niet beter op. Hij moet gaan en wel nu, die man is niet in staat om ons uit de onderste regionen weg te halen, dit gaat alleen maar erger worden.
Het veld was op hetzelfde niveau als ons spel, simpelweg erbarmelijk en dan willen dat hoopje clowns dat zichzelf bestuur noemt daar ook nog eens extra wedstrijden laten op spelen. De hoer van Antwerp, dat heeft LVT van ons gemaakt. Ik heb het er kompleet mee gehad met LVT. Het wordt inderdaad tijd dat hij met een statement komt en geen positief gelul met die naieve lach op zijn gezicht zoals gewoonlijk. Ofwel wordt er geïnvesteerd in het sportieve ofwel bolt hij het maar af, dieper als dit kunnen we toch al niet meer zakken.
En laat die naamsverandering naar K. Lierse S.K. ook maar zo, ik mag er niet aan denken dat deze hoop ellende onze fiere naam mag krijgen.
Dit brengt me ook bij onze nieuwe sfeergroep, fantastisch initiatief op zich uiteraard maar wordt het niet stilaan TE positief om enkel aanmoedigende gezangen te laten horen ? Wordt het niet stilaan tijd dat we ons ongenoegen laten blijken zodat LVT het hoort en merkt ?
Dit kan nu toch niet blijven duren ?
Het veld was op hetzelfde niveau als ons spel, simpelweg erbarmelijk en dan willen dat hoopje clowns dat zichzelf bestuur noemt daar ook nog eens extra wedstrijden laten op spelen. De hoer van Antwerp, dat heeft LVT van ons gemaakt. Ik heb het er kompleet mee gehad met LVT. Het wordt inderdaad tijd dat hij met een statement komt en geen positief gelul met die naieve lach op zijn gezicht zoals gewoonlijk. Ofwel wordt er geïnvesteerd in het sportieve ofwel bolt hij het maar af, dieper als dit kunnen we toch al niet meer zakken.
En laat die naamsverandering naar K. Lierse S.K. ook maar zo, ik mag er niet aan denken dat deze hoop ellende onze fiere naam mag krijgen.
Dit brengt me ook bij onze nieuwe sfeergroep, fantastisch initiatief op zich uiteraard maar wordt het niet stilaan TE positief om enkel aanmoedigende gezangen te laten horen ? Wordt het niet stilaan tijd dat we ons ongenoegen laten blijken zodat LVT het hoort en merkt ?
Dit kan nu toch niet blijven duren ?
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Ik denk dat het stilaan heet begint te worden onder LVT zijn voeten, en ik denk dat hij dat ook wel weet, er werd dan ook shame on you gezongen en de trainer buiten gescandeerd.
Over de wedstrijd ga ik mezelf onthouden, daarover is alles al gezegd hier.
Over de wedstrijd ga ik mezelf onthouden, daarover is alles al gezegd hier.
Wij komen áltijd terug!