Club NXT - Lierse K. [01-02-2023]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Club NXT - Lierse K. [01-02-2023]

Post by ozzy105 » Thu Feb 02, 2023 7:15 pm

Devyd wrote:
Thu Feb 02, 2023 6:52 pm
Wat ik mij afvraag is waarom Schouterden nog in die ploeg staat , die stampt al weken gene deuk in een pak boter , elke fase waarbij er gediscusieerd word staat hij er tussen , staat tegen de tegenstander te zagen een heel match .

Maar buiten een goal hier of daar zie ik niet wat die bij brengt .

Maar Bon de coach vindt dat blijkbaar voldoende om elke week in de basis te staan .
Je hebt een punt brengt te weinig, te wisselvallig. Walbrecq wat heeft die misdaan vind die toch iedere keer hij kans krijgt zijn match spelen. Heeft snelheid en een actie op de flank iets wat nu toch ontbreekt! Vond hem tegen Molenbeek goed invallen!

Justhomuch
Re: Club NXT - Lierse K. [01-02-2023]

Post by Justhomuch » Thu Feb 02, 2023 8:30 pm

ozzy105 wrote:
Thu Feb 02, 2023 7:15 pm
Devyd wrote:
Thu Feb 02, 2023 6:52 pm
Wat ik mij afvraag is waarom Schouterden nog in die ploeg staat , die stampt al weken gene deuk in een pak boter , elke fase waarbij er gediscusieerd word staat hij er tussen , staat tegen de tegenstander te zagen een heel match .

Maar buiten een goal hier of daar zie ik niet wat die bij brengt .

Maar Bon de coach vindt dat blijkbaar voldoende om elke week in de basis te staan .
Je hebt een punt brengt te weinig, te wisselvallig. Walbrecq wat heeft die misdaan vind die toch iedere keer hij kans krijgt zijn match spelen. Heeft snelheid en een actie op de flank iets wat nu toch ontbreekt! Vond hem tegen Molenbeek goed invallen!
Mee eens, toen kwam er meer dreiging.

Ik begin me ook serieus te storen aan die goednieuwsshow altijd van TVI. Er zit gewoon geen grinta in de ploeg, zoiets moet een trainer erin krijgen, het is alsof ze er zelf al niet meer in geloven.

Soit, op naar zaterdag.
Wij komen áltijd terug!

Post Reply