Lierse K. - RWDM [29-01-2023]
Re: Lierse K. - RWDM [29-01-2023]
Ik vond Safari vooral sterk met zijn zijn rug naar doel. Meerdere keren de bal goed bijgehouden en afgespeeld. Maar een spits moet natuurlijk wel aanwezig zijn in de box en dat was misschien inderdaad wel wat minder het geval.KRKN wrote: ↑Sun Jan 29, 2023 7:16 pmMoet zeggen dat ik het voorlopig nog niet zie in Safari, maar hij heeft uiteraard nog tijd.TV2002 wrote: ↑Sun Jan 29, 2023 7:05 pmIk heb Delanghe altijd verdedigend maar verdorie toch, dit was echt een flagrante blunder.
Ik vraag me ook af wat er nog met hem gaat gebeuren. Als we hem verkopen moeten we natuurlijk wel zien dat we de periode kunnen overbruggen totdat Teunckens terug fit is. Stel u dan maar eens voor dat er iets gebeurt met De Smet.
Positieve puntjes: het debuut van wederom een echt Lierse-jeugdproduct, heel knap doelpunt van Naessens en een zeer degelijke wedstrijd van Safari.
Nu nog 3 matchen volop achter de ploeg. Nog niks verloren, we staan nog steeds in de top 6. Op Club NXT niet verliezen en die ratten pakken we thuis in.
Verder een ingecalculeerd verlies, al is de manier waarop erg knullig. De Smet en Delanghe lijken elkaar de Loef af te willen steken qua blunders. Hopelijk is Teunckens snel terug dit want de play-offs worden moeilijk op deze manier.
Btw: ik zie (weeral) mensen pek en veren gooien op TVI. Zonder topschutter en Assistent-Koning tegen een titelfavoriet is het niet makkelijk he, en als je keeper dan ook nog eens zo'n kemel schiet..
Moet zeggen dat ik RWDM ook niet geweldig vond vandaag. Woensdag wordt van levensbelang.
Moet zeggen dat ik RWDM ook niet geweldig vond vandaag. Woensdag wordt van levensbelang.
Ik hoop dat supporters bij het mislopen van de top zes niet gaan schieten op VI. Hij heeft er wel alles tot op heden uitgehaald wat er uit te halen viel! Eerlijk is eerlijk. Spektakel, bij momenten goed voetbal enz! LVT wel een beetje had namelijk meer ervaren en wendbare CV moeten halen je zag al vanaf match 1 dat men daar niet goed zat en vele tegengoals zou slikken wat nu ook bleek!!! Toen ik dit en oa Mark ook aanhaalde na de eerste match op Genk werd er lacherig over gedaan maar kijk tot heden liefst 41 tegendoelpunten op 19 wedstrijden dit zegt alles hoor. Toch blijf ik het eventueel missen van de top zes verwijten aan de arbitrage die op belangrijke momenten, belangrijke matchen denk maar uit Genk, RWDM, Deinze en thuis Beveren, Virton geel-zwart levensbelangrijke punten heeft gekost. Dat betaal je nu cash.In die matchen haalde je 1 op 15 terwijl Lierse daar een punt og 8-9 hadden moeten pakken maar de arbiter oordeelde daar anders over met gevolgen.KRKN wrote: ↑Sun Jan 29, 2023 7:40 pmBtw: ik zie (weeral) mensen pek en veren gooien op TVI. Zonder topschutter en Assistent-Koning tegen een titelfavoriet is het niet makkelijk he, en als je keeper dan ook nog eens zo'n kemel schiet..
Last edited by ozzy105 on Sun Jan 29, 2023 8:01 pm, edited 1 time in total.
Verliezen tegen molenbeek oke maar op deze manier weer ! Iwaarom mag een meermaalse blunderende de lange altijd blijven staan , en de andere na een mindere match ineens terug de bank op zetten ! Waarom pieter rij vooruit hij kan dat niet punt uit, ofwel start hij op zen plek ofwel op de bank. 2 snelle flanken op de bank waarom ? Ze komen er op en ineens dreiging en .late treffer, men had het dit molenbeek moeilijk kunnen maken maar nee !
Walbrecq zou wat meer kansen mogen krijgen heeft zelden ontgoocheld, Tabekou Carlke dat die begon op de bank logisch hoor presteert de laatste maanden ondermaats viel vandaag wel goed in. Safari liet weer een goede indruk na vond ik persoonlijk heeft ook een actie en snelheid in huis in positieve zin verrast!Carlke wrote: ↑Sun Jan 29, 2023 8:00 pmVerliezen tegen molenbeek oke maar op deze manier weer ! Iwaarom mag een meermaalse blunderende de lange altijd blijven staan , en de andere na een mindere match ineens terug de bank op zetten ! Waarom pieter rij vooruit hij kan dat niet punt uit, ofwel start hij op zen plek ofwel op de bank. 2 snelle flanken op de bank waarom ? Ze komen er op en ineens dreiging en .late treffer, men had het dit molenbeek moeilijk kunnen maken maar nee !
Even op facebook gaan kijken not done om weer op VI te kappen. Dit seizoen kan je hem moeilijk iets verwijten hij moet ook maar roeien met de riemen die hij krijgt. Neen eerlijk is eerlijk!
Heel seizoen met de twee CV moeten spelen, arbitrage tegen op belangrijke momenten in matchen, Rocha die vertrekt op 5 matchen van het einde.. Allemaal wat teveel toch?

Alles op hem steken vind ik ook niet juist zeker waar, heeft zelfs altijd doel gehaald. Nu zal het mischien weer zijn of net niet. Maar laatste weken doet hij toch rare dingen. Pieter zo hoog plaatsen terwijl je er 2xop de bank hebt voor die positie. Nog maar te zwijgen over keepersprobleem de lange sinds zijn komst veel blunders mocht blijven staan yarno krijgt eens match oke was ook slecht maar hij wel recht terug naar bank ! Dan spelen er andere zaken mee veronderstel’ik.ozzy105 wrote: ↑Sun Jan 29, 2023 9:56 pmEven op facebook gaan kijken not done om weer op VI te kappen. Dit seizoen kan je hem moeilijk iets verwijten hij moet ook maar roeien met de riemen die hij krijgt. Neen eerlijk is eerlijk!Heel seizoen met de twee CV moeten spelen, arbitrage tegen op belangrijke momenten in matchen, Rocha die vertrekt op 5 matchen van het einde.. Allemaal wat teveel toch?
Mee eensCarlke wrote: ↑Mon Jan 30, 2023 4:55 amAlles op hem steken vind ik ook niet juist zeker waar, heeft zelfs altijd doel gehaald. Nu zal het mischien weer zijn of net niet. Maar laatste weken doet hij toch rare dingen. Pieter zo hoog plaatsen terwijl je er 2xop de bank hebt voor die positie. Nog maar te zwijgen over keepersprobleem de lange sinds zijn komst veel blunders mocht blijven staan yarno krijgt eens match oke was ook slecht maar hij wel recht terug naar bank ! Dan spelen er andere zaken mee veronderstel’ik.ozzy105 wrote: ↑Sun Jan 29, 2023 9:56 pmEven op facebook gaan kijken not done om weer op VI te kappen. Dit seizoen kan je hem moeilijk iets verwijten hij moet ook maar roeien met de riemen die hij krijgt. Neen eerlijk is eerlijk!Heel seizoen met de twee CV moeten spelen, arbitrage tegen op belangrijke momenten in matchen, Rocha die vertrekt op 5 matchen van het einde.. Allemaal wat teveel toch?