K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Re: K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Ik zat tejust in mijnen auto, en The Equals stonden op, met BABY COME BACK.
En ik dacht zo,stil, in mijn hoofd (zoals samson zou zeggen): zou dat geen heerlijke goal tune zijn als Rocha scoort?
ROCHA, (come back)
LEO ROCHA (baby come back)
...
743!
En ik dacht zo,stil, in mijn hoofd (zoals samson zou zeggen): zou dat geen heerlijke goal tune zijn als Rocha scoort?
ROCHA, (come back)
...
743!
Succes mensen seffes. Hopelijk winst en ronde verder!
Fier! Dit is de Lierse. Zou de kakarbiter goed slapen na de beelden?
Proficiat ondanks het onterechte verlies tegen een zwak Anderlecht. Het eerste kwartier had men teveel respect. Ondanks de gefloten strafschop en de 0-1 zag je Lierse groeien en groeien en had het over 120 minuten de beste kansen. Strafschoppen zijn altijd een loterij. Ook een duim omhoog voor de supporters! Nu op tegen Beveren, deze prestatie zal een boost geven voor zondagnamiddag. Nog dit, ik neem alles terug van Vekemans. Wat een invalbeurt en krijger. PDS berematch en Raaymaekers. Jammer geen ronde verder maar men heeft ongetwijfeld supporters bijgewonnen en herwonnen.
Aaaaaapetrots. Wat een avond. Meer valt daar niet over te zeggen. Strijders. Pupe op kop. Wauw, wat die liet zien...nooit verwacht
Achteraan zat het goed, voor de eerste keer dit seizoen zag ik een solide defensie! Wat een berematch ook van PDS stak zijn mannetje in zijn binnenzak. Als die nog een stapje zet ben je die kwijt. Vekemans wat een invalbeurt bekroond met een mooi doelpunt. VI laat die maar staan met Leo vooraan. Jammer verdorie hier zat zoveel meer in. Ik denk dat men vanavond supporters en terecht heeft bijgewonnen. Zoals Mark en ik al eerder poste Lierse terug in eerste klasse en je gaat regelmatig voor 10000 man spelen. Ik heb genoten thuis van de match, mijn echtgenote heeft mij paar keer moeten bedwingen Dat was jaaaaren geleden.
Dit moet even verwerkt worden, maar wat een avond. Zowel op als naast het veld. Reclame voor onze club.
Potverdekke.
Potverdekke.
Zondag wacht een belangrijke match, twee clubs die diep zijn moeten gaan. Toch is er nog een zacht eitje te pellen je weet wel die 5-0......tijd voor revanche!!!
Ik ben godverdekke fier! Fier op onze spelers, fier op onze fans,.. fier op onze club! We komen van enorm ver maar we staan er!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”