K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Re: K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Nog 1377 tickets te gaan.
(Straks gaan ze de stoelen van de P nog duivenstront-vrij moeten krabben! )
(Straks gaan ze de stoelen van de P nog duivenstront-vrij moeten krabben! )
-
Iemand een zicht op of dit organisatorisch haalbaar zal zijn?
Want normaal gezien moet je maar met 1/3 qua capaciteit werken. En in werkelijkheid zelfs maar 1/4 - 1/5omdat de toeschouwersaantallen altijd serieus omhoog geduwd worden.
Want normaal gezien moet je maar met 1/3 qua capaciteit werken. En in werkelijkheid zelfs maar 1/4 - 1/5omdat de toeschouwersaantallen altijd serieus omhoog geduwd worden.
Die sjaals mogen ze van mij allemaal opbranden. Geen half scarf gedoe aub. En zeker ni me die gatploeg.
Wat wil je zeggen met de toeschouwers aantallen die serieus omhoog geduwd worden??Thomas1906 wrote: ↑Tue Nov 08, 2022 5:56 pmIemand een zicht op of dit organisatorisch haalbaar zal zijn?
Intussen nog maar 1078 . Hoe boeiend kan een webshop zijn... maar de verkoop gaat dus nog steeds vlot. Het gaat toch zo goed als vol zitten vermoed ik...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Lierse Lierse Lierse...