K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Re: K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Ow, dat is incl anderlecht fans?
1000 Anderlechtfans zou mooi zijn. Ik geloof dat we inmiddels aan 7000 zitten. Er zijn er gisteren nog aardig wat verkocht. Wel een beetje sneu mochten ze die Anderlechttickets meetellen
Da's wat ze mij gisterenmiddag vertelden toen ik mijn tickets ging halen. 8000 zou fantastisch zijn!
Ben benieuwd naar een nieuwe ticketupdate! Ik ken eigenlijk de totale capaciteit van ons stadion in de huidige vorm niet. Hopelijk klokken we af op iets van een 7.5000 tegen donderdag (en dan nog verkoop aan de loketten erbij).
In het interview met van acker zeggen ze dat er 8000 tickets de deur uit zijn. Ik vermoed wel dat de 800 kaarten van anderlecht daarbij zijn
Ge zijt me voor, wou hetzelfde zeggen
8000+ is heerlijk. Dan lijkt 9.000 supporters (inclusief Anderlecht) me niet onmogelijk.
Die 8.000 lijkt mij te kloppen: Er zijn er +-6.300 verkocht in de Liersevakken. Ik heb mij gisteren laten vertellen dat er momenteel tegen de 600 eters al zijn ingeschreven. Tel daarbij de 1.000 van Anderlecht in het uitvak en je zal er ongeveer zijn. Er zijn nog een 2.000 tickets in totaal beschikbaar, waarvan nog 1.750 in de O-vakken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Nu er hier met duizenden gegoogeld wordt heb ik de voorbije uren alle verkoopbare plaatsen zitten tellen op dat plannetje (als gepensioneerde moet ge u toch met iets bezighouden )
Dit is het resultaat:
Tribune 1: 2655 zitplaatsen (zonder eretribune(15) en perstribune (52))
Tribune 2: 4230 zitplaatsen (let op dit is met de nu niet gebruikte P-vakken) De O-vakken alleen zijn 2152 zitplaatsen
Tribune 3: 2488 zitplaatsen (let op dit is als de volledige tribune voor Lierse is, dus zonder afscheiding) Momenteel zijn er 1515 zitplaatsen voor Lierse en 625 voor de Bezoekers.
Staanplaatsen: volledig voor Lierse dus zonder afscheiding: 4500. Momenteel zijn er 2932 verkoopbare staanplaatsen voor Lierse en 1250 voor de Bezoekers.
Dat geeft dan een totaal van: 11129 verkoopbare plaatsen (zonder de P-vakken)
Totaal met biss seats en P-vakken: 14470
Als er daar dan nog een bezoekers tribune 4 bij komt met 800 plaatsen geeft dit: 15270 plaatsen
Dit is het resultaat:
Tribune 2: 4230 zitplaatsen (let op dit is met de nu niet gebruikte P-vakken) De O-vakken alleen zijn 2152 zitplaatsen
Tribune 3: 2488 zitplaatsen (let op dit is als de volledige tribune voor Lierse is, dus zonder afscheiding) Momenteel zijn er 1515 zitplaatsen voor Lierse en 625 voor de Bezoekers.
Staanplaatsen: volledig voor Lierse dus zonder afscheiding: 4500. Momenteel zijn er 2932 verkoopbare staanplaatsen voor Lierse en 1250 voor de Bezoekers.
Als er daar dan nog een bezoekers tribune 4 bij komt met 800 plaatsen geeft dit: 15270 plaatsen
Mark wrote: ↑Mon Nov 07, 2022 4:44 pmNu er hier met duizenden gegoogeld wordt heb ik de voorbije uren alle verkoopbare plaatsen zitten tellen op dat plannetje (als gepensioneerde moet ge u toch met iets bezighouden )
Dit is het resultaat:
Ik had eens ergens gehoord dat ze naar een 11d of toch in de buurt gingen komen met het nieuwe stadion? Ben hier nu wel ni zeker van ze
Bij het nieuwe stadion verdwijnen de staanplaatsen en de nieuwe tribunes 1 en 3 zullen ongeveer evenveel zitplaatsen hebben als nu dus dat kan kloppen zou dan inderdaad +/- 11000 zijn.