Lierse K. - Jong Genk [06-11-2022]
Re: Lierse K. - Jong Genk [06-11-2022]
De beste transfer sinds de heropstart. Met voorsprong.KRKN wrote: ↑Mon Nov 07, 2022 8:46 amBedacht ik me ook.Lisp-boy wrote: ↑Sun Nov 06, 2022 9:03 pmTegengoal was weeral een ferme verdedigende flater, deze keer van Raemaekers.
Die goal van Rocha, gelukkig scoort hij die of ze hadden terecht zijn nek omgewrongen. Hij had eigenlijk altijd de bal opzij moeten leggen, was zeer egoistisch dus gelukkig maakte hij het af.
Bon, erg blij met de drie punten. We maken het onszelf wel echt onnodig moeilijk, maar op voorhand had ik gezegd dat het niet schoon moest zijn dus als ik consequent wil zijn mag ik nu niet teveel zagen. Een puntenverlies had echt op het verkeerde moment gekomen.
Van Acker: zo snel mogelijk verlengen trouwens. Wat een speler toch.
Wel wel wel, wat een match was me dat...
Ik stel voor dat we 11 forumleden zoeken met iet of wat voetbalverleden en dat we een kwartier voor de volgende match een voormatchke spelen tegen de 11 starters. Dan zijn de eerste 3 defensieve blunders alvast achter de rug en kunnen de jongens warm aan de match beginnen. Inschrijven kan bij mij via PB.
Die flaters moeten er écht uit nu. Het ergste is dat dat niets te maken heeft met kwaliteit, maar enkel met vertrouwen.
In de opstelling kon ik me wel vinden. Logische keuze van TVI om met Walbrecq en Poelmans te starten tegen een (eerlijk is eerlijk) toch wel héél matige ploeg uit Genk. Chapeau voor de jongens dat ze het nog rechttrokken. Afgelopen seizoen had je deze match niet gewonnen.
Ik hoop dat Rocha nu terug vertrokken is. Hij kon me de afgelopen weken maar matig bekoren. Je hoort me niet zeggen dat hij slecht was de afgelopen weken, maar ik miste wel wat scherpte.
Thibaut Van Acker: tjonge wat een heerlijk voetballend smeerlapje. Brengt vuur, goals én métier!
Ik stel voor dat we 11 forumleden zoeken met iet of wat voetbalverleden en dat we een kwartier voor de volgende match een voormatchke spelen tegen de 11 starters. Dan zijn de eerste 3 defensieve blunders alvast achter de rug en kunnen de jongens warm aan de match beginnen. Inschrijven kan bij mij via PB.
Die flaters moeten er écht uit nu. Het ergste is dat dat niets te maken heeft met kwaliteit, maar enkel met vertrouwen.
In de opstelling kon ik me wel vinden. Logische keuze van TVI om met Walbrecq en Poelmans te starten tegen een (eerlijk is eerlijk) toch wel héél matige ploeg uit Genk. Chapeau voor de jongens dat ze het nog rechttrokken. Afgelopen seizoen had je deze match niet gewonnen.
Ik hoop dat Rocha nu terug vertrokken is. Hij kon me de afgelopen weken maar matig bekoren. Je hoort me niet zeggen dat hij slecht was de afgelopen weken, maar ik miste wel wat scherpte.
Thibaut Van Acker: tjonge wat een heerlijk voetballend smeerlapje. Brengt vuur, goals én métier!
Die defensieve blunder bij de eerste tegengoal was om van te huilen. Daarna wel een berg kansen gehad. Donderdag moet dat écht wel scherper.
Nu goed: 22 punten al. Twee puntjes van de leider. Zeven punten voorsprong op de laatste uitdager voor PO1. We staan er goed op.
Nu goed: 22 punten al. Twee puntjes van de leider. Zeven punten voorsprong op de laatste uitdager voor PO1. We staan er goed op.
Van Acker is van goudwaarde, wat een heerlijke gast. 6 goals ook al he.
En dan lees je die Ivan Vd Velde op facebook verkondigen na zen goal dat 'hij eindelijk wakker is'.
En dan lees je die Ivan Vd Velde op facebook verkondigen na zen goal dat 'hij eindelijk wakker is'.
Daarom ook dat ik Libert eens zou laten starten PDS is te wisselvallig momenteel. Kan gebeuren he zo een seizoen is ook maar pas 21 jaar... Waarom ben je anders Jarno gaan halen voor 3 seizoenen? Ik vind die telkens goed invallen.
VI vond dit de belangrijkste match van deze week. Oneens met hem! Bvb en vooral Beveren zijn ook heel belangrijk.
Hij heeft overschot van gelijk. Tegen Genk MOEST er gewonnen worden, tegen Beveren zou elk punt goed zijn. En Anderlecht is gewoon een extra match waarbij iedereen een nederlaag verwacht (hopelijk kunnen ze hun voet zetten)
Van Acker is dan ook de ideale kapitein voor onze ploeg. En misschien wel de beste kapitein van pakweg de laatste 10j. Voor mij de absolute motor van onze ploeg die dit jaar ook ook in de statistieken deelt: 7 goals en 1 assists in 13 officiële matchen. Graag asap verlengen. Net als Pupe trouwens, die mag op einde van het seizoen ook niet gratis de deur uitlopen. Zet daar een ervaren CV naast en je hebt voor 1B een sterk duo.- Elio - wrote: ↑Mon Nov 07, 2022 9:41 amWel wel wel, wat een match was me dat...
Verder vond ik Poelmans dramatisch. Geef mij dan toch maar de inzet van Laes.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik volg, Pupe heeft me aangenaam verrastAxassin wrote: ↑Mon Nov 07, 2022 3:54 pmVan Acker is dan ook de ideale kapitein voor onze ploeg. En misschien wel de beste kapitein van pakweg de laatste 10j. Voor mij de absolute motor van onze ploeg die dit jaar ook ook in de statistieken deelt: 7 goals en 1 assists in 13 officiële matchen. Graag asap verlengen. Net als Pupe trouwens, die mag op einde van het seizoen ook niet gratis de deur uitlopen. Zet daar een ervaren CV naast en je hebt voor 1B een sterk duo.- Elio - wrote: ↑Mon Nov 07, 2022 9:41 amWel wel wel, wat een match was me dat...
Verder vond ik Poelmans dramatisch. Geef mij dan toch maar de inzet van Laes.
Verder vond ik Poelmans ook enorm zwak, maar snap dat hij zijn kans kreeg want Laes vind ik ook ni echt top. Onze backs zijn toch onze zwakste posities hoor.
PDS vind ik ook geen topper (weet dat hij populair is en aan inzet geen gebrek maar komt over het algemeen toch te kort ook)
Kzal ook blij zijn dat Teunckens terug is, DeLanghe blundert niet maar straalt geen autoriteit uit in doel vind ik.
Voor de rest vind ik onze ploeg best wel goed , zeker voor het budget dat we hebben.
Hop naar Anderlecht, hier tegen winnen zou een enorme boost kunnen geven aan de club
- Justhomuch
Waar ik me aan ergerde was dat er te weinig werd aangeboden, zo wordt het spel steriel en voorspelbaar.
Anyways 3 punten binnen en uitkijken naar donderdag.
Anyways 3 punten binnen en uitkijken naar donderdag.
Wij komen áltijd terug!